:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  26°C rozproszone chmury

Zabójstwo w Ciechanowie? Przy markecie znaleziono zwłoki mężczyzny (wideo/zdjęcia)

Zwłoki mieszkańca Ciechanowa przy markecie na ul. Kraszewskiego. Jak ustaliliśmy mężczyzna najprawdopodobniej został zamordowany.

Wszystko wydarzyło się dziś (środa, 13 grudnia) w godzinach popołudniowych. - Mogę potwierdzić, że ujawniono tam zwłoki 46-letniego mieszkańca Ciechanowa. Najprawdopodobniej doszło do zabójstwa. Wstępnie ustalono, że mężczyzna został zaatakowany, miał ranę kłutą. W tej chwili, ze względu na dobro śledztwa, nie udzielamy w tej sprawie więcej informacji - powiedziała nam Jolanta Bym, oficer prasowy KPP Ciechanów.

Na miejscu zdarzenia policjanci wykonują czynności pod nadzorem prokuratora. Prowadzone są oględziny, mundurowi zabezpieczają ślady. Jednocześnie trwają czynności mające na celu ustalenie tożsamości sprawcy.

Więcej informacji na ten temat wkrótce.

Zabójstwo w Ciechanowie? Przy markecie znaleziono zwłoki mężczyzny (wideo/zdjęcia) komentarze opinie

  • Kokon - niezalogowany 2017-12-13 19:14:39

    Ciechanów niebezpiecznym miastem. Trzeba spieprzać gdzie się da. Na ulicy można kosę dostać. A policja woli ścigać kierowców za prędkość. Patroli na osiedlach nie zobaczysz. Kiedyś częściej ich było widać. I są skutki.

  • Elo zioms - niezalogowany 2017-12-13 19:35:36

    E kokon zajeb się w kokon

  • RM - niezalogowany 2017-12-13 19:46:12

    Kokon masz racje, zgadzam sie co napisales...

  • Gośc 1 - niezalogowany 2017-12-13 19:51:54

    A wy co myślicie, że w Ciechanowie jest najbezpieczniej? Ha ha wszędzie jest tak samo niebezpiecznie a nawet gorzej.

  • Adam Gulczyński - niezalogowany 2017-12-13 20:01:40

    Gdzie była policja gdzie byli ludzie którzy mogliby udzielić pomocy kto pilnował porządku

  • Seba - niezalogowany 2017-12-13 20:13:05

    Macie coś do ,,Bloków''?! Gdybyście choć przez chwilę tu mieszkali i poznali ludzi to byście wiedzieli że jest to normalna dzielnica. Oceniacie tych ludzi tylko po tym w jakich domach mieszkają. Człowiek narobił sobie problemów, pożyczył pieniądze nie oddał i tak się kończą takie interesy.

  • gość 2017-12-13 20:19:04

    Również Marcin z Barańcy gm Krasne pożyczył od mojego kolegi 1 100 zl, gdy upomniał się o pieniądze to bił kolego przewodem po plecach, groził widłami i że jacyś ludzie ustawią jak będzie się upominać o oddanie pieniędzy

  • sebix - niezalogowany 2017-12-13 20:21:16

    Bloki to najspokojniejsza dzielnica w Ciechanowie dajcie spokój

  • Ja - niezalogowany 2017-12-13 20:23:37

    To co jak pożyczę pieniądze i ci nie oddam to mnie zabijesz?... Człowieku co ty piszesz patologia normalnie...

  • Gość - niezalogowany 2017-12-13 20:30:10

    Tu się z Sebem zgadzam tam mieszkają normalni ludzie popatrzeć na samych siebie a nie oceniać innych i zastanowić się trochę czemu tak jest że człowiek człowiekowi wilkiem zamiast pomagać sobie to każdy tylko potrafi oceniać krytykować narzekać jak źle i nie dobrze się żyje. Żeby to chciały wrócić dawne czasy..... Czasy naszych dziadkow wtedy ludzie żyli w zgodzie pomagali sobie nie potrafili narzekać na to że mieli źle bo wiedzieli że może być jeszcze gorzej.

  • gość ppp - niezalogowany 2017-12-13 20:33:13

    kto długów nie spłaca to temu życie skraca . jak pożyczyłeś to oddaj

  • Gość - niezalogowany 2017-12-13 20:33:15

    "Sebo"Narobił sobie problemów, pożyczył pieniądze nie oddał i tak się kończą takie interesy? Lepiej nie wypowiadaj się na temat ludzi tam mieszkających bo aż wstyd, to jest powód do zabicia człowieka? Za same poglądy powinieneś iść siedzieć, bo aż strach żebyś chodził po blokach czy gdzie kolwiek

  • GOŚĆ - niezalogowany 2017-12-13 20:33:17

    Zasada jest prosta. Nie oddasz długu nóż w plecy

  • GOŚĆ - niezalogowany 2017-12-13 20:37:44

    Ogrodzić Bloki wysokim murem i zrobić getto.

  • GOŚĆ - niezalogowany 2017-12-13 20:38:17

    Ogrodzić Bloki wysokim murem i zrobić getto.

  • gość 2017-12-13 20:39:53

    Na blokach mieszkaja normalni ludzie,ale patologii tez nie brakuje, nie oszukujmy sie..

  • GośćAngel - niezalogowany 2017-12-13 20:49:58

    "Kto mieczem wojuje ten od miecza ginie"...."Dobry zwyczaj nie pozyczaj"..."kto sieje burzé zbiera wiatr"....takie smierci nie są przypadkowe...jesli się bawisz gòwnem nie bedziesz mieć czystych rąk...a jesli zawierasz nieodpowiednie znajomosci możesz w pewnym momencie skonczyc w kostnicy lub kryminale.szkoda czlowieka bo był czyims synem bratem mezem ojcem lub kolega. Pikoj jego duszy [*]

  • Gość - niezalogowany 2017-12-13 20:59:27

    Z opowiesci ludzi przechodzacych kolo biedronki to on upadł kolo biedronki wlasnie a przyjechala karetka i reanimowali go bo wczesniej podobno dostal nozem . Widzialem jak policja odslaniala podkoszulke to mial trochę wyzej jak serce przyschnieto rane tak jak by po nozu

  • gość 2017-12-13 21:10:07

    poprostu te bloki to patologia i tyle już nie raz miałem sytuacje że ktoś sb zaczyna sie do dzieci w wieku 16 lat więc ciechanów to poprostu takie miasto poprostu z tąd spierdalac i tyle

  • Gdańsk - niezalogowany 2017-12-13 21:12:30

    Dlaczego o Ciechanowie tylko takie wiadomości w mediach ogólnopolskich? To takie piękne miasto zamieszkałe przez wspaniałych ludzi. Pozdrawiam, Marcin

  • Szopen - niezalogowany 2017-12-13 21:32:07

    Nie ocenia się ludzi po tym gdzie mieszkają. Równie dobrze mógł to zrobić ktoś kto nic nie ma wspólnego z Ciechanowem. Różni ludzie mieszkają w różnych miejscach. Ale Oczywiście jak coś sie stanie w tym mieście to najlepiej zwalić całą winę na bloki bo to przecież taka nie bezpieczna dzielnica. Nawet kasjerka z biedronki jak ja wkurwisz po całym dniu siedzenia na kasie może się dopuścić takiego czynu. Ludzi którzy na ślepo oceniają innych i wyciągają bezpodstawne zarzuty można nazwać patologia aczkolwiek to nie jest odpowiednie słowo.

  • Gość - niezalogowany 2017-12-13 21:33:57

    Sławek S." Smoła" kiedyś z Konopnickiej. Wieczny odpoczynek racz mu dać Panie

  • Gość - niezalogowany 2017-12-13 21:48:16

    A kto to byl? Wiadomo?

  • gość 2017-12-13 21:54:23

    No właśnie wiadomo kto zamordował ?

  • gość 2017-12-13 21:59:26

    Seba a Ty skąd wiesz że za kasę poleciał? pewnie jesteś głównym podejrzanym;)

  • Leon - niezalogowany 2017-12-13 22:34:09

    Ale idiotyczne komentarze, piszą je typowe Seby. Wiocha i prymityw.

  • Igor W - niezalogowany 2017-12-13 22:38:04

    Był to mój wujek był świetnym człowiek nic nigdy nie zrobił był świetnym człowiekiem już płacze cały czas Smoła Żyj dobrze w niebie

  • KZ - niezalogowany 2017-12-13 22:43:14

    Wychowałem się na blokach i nie narzekam tu jest spoko

  • Gość - niezalogowany 2017-12-13 22:43:56

    Szkoda człowieka nie ważne z jakiego powodu go zabił mam nadzieję że szybko go dorwą bo nożownik to najgorsza gnida na ziemi

  • gość 2017-12-13 22:50:49

    Dokładnie,nikt nie ma prawa odbierać życia drugiej osobie.....koniec i kropka

  • Gość - niezalogowany 2017-12-13 22:54:32

    Policja zamiast łapać nieletnich za palenie papierosów powinna zainteresować się bardziej co dzieje się na ulicach. A to, że przydarzyła się taka sytuacja na blokach nie oznacza, że to najgorsza dzielnica. Pisanie takich komentarzy jest zbędne, to mogło wydarzyć się wszędzie.

  • Gość - niezalogowany 2017-12-13 22:56:16

    To był muj dalszy wuj :((

  • Ma - niezalogowany 2017-12-13 23:09:34

    Co się dzieje z tym społeczeństwem? Za dług odebrać komuś życie? Oby wyrzuty sumienia dreczyly Cię do końca życia gnido!!!!!

  • Gość - niezalogowany 2017-12-13 23:32:27

    Czemu znow obwiniacie jakas dzielnice a nie czlowieka ktory dokonal morderstwa.zaraz z zabitego oraz z blokow zrobicie bog wie co,ale pomyslcie ze wogole czlowiek zabil drugiego czlowieka i na to powinnismy byc wszyscy zli

  • wPiSdu - niezalogowany 2017-12-13 23:57:20

    Chcieliście PiSokomunę to ją macie. Policja zajmuje się noszeniem parasolek za ministrami o bezpieczeństwem świrosława polskęzbawa na jego miesiączkach

  • ciechanowcrew - niezalogowany 2017-12-14 00:00:39

    dla tych kurew z zasadami co pierdola o tym ze nie spłacasz to nóż w plecy - spokojnie. na was też przyjdzie czas, i to szybciej niż wam się zdaje :) pzdr :)

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 00:42:35

    Ja mieszkam na blokach już 31 lat i nie uważam się za patologie. To są dawne stereotypy. W każdej dzielnicy może wystąpić taka sytuacja. Zamykacie wszystkich w jenym worku i przypisujecie każdego do jednej kategorii. Bo to są bloki... Pffff..Żenada. Szkoda rodziny która musi Go teraz pochować.

  • Lord Vader - niezalogowany 2017-12-14 00:55:48

    Jak nie bloki to nawijka na policje, co wy jesteście z dzikiego zachodu czy co. Zachowujecie się jak barbarzyńcy, aby drugiego zlinczować. Postaw się na drugim miejscu, i niech zaczną pluć ci w nos bo masz jak Pinokio. Odczepcie się w końcu od Ciechanowskiej Policji boście nawet nie godni słowa mówić. Gdyby nie oni, to byłby tutaj, taki dziki zachód a bloki byłyby 13 dzielnica zapomnianą przez starostwo i inne urzędy " Tylko Płacz i lamęt i skowyt waszych ogonów w chałupie na dupie bo nosa strach wytknąć na zewnątrz." Tego chcecie. A jak brak wam patroli na mieście to takiego dzielnego Pana Muszkietera czy tam Zorro zapraszają do siebie na wakat, co byś mógł liznąć trochę języka owego, i wtedy udzielać się mądry czytelniku za dyche Adamie Gulczynski czy jak tam cię zwą inne zwierzaki.

  • Hans - niezalogowany 2017-12-14 02:31:30

    Niczym w piosence: 52 Dębiec - Siła

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 02:35:38

    Kur.a poprostu tak nie moze byc ze na naszych ulicach w naszym miescie gina ludzie.ogarnijcie sie wszyscy.czy to awaryjne czy aleksa czy bloki czy jakies inne osiedle.tak nie moze byc.kiedys ludzie byli za ludzmi i nie bylo zabijania tylko nauczki wiec niech kazdy sie zastanowi czy tak powinno byc czy zaczniemy reagowac bo policja nam napewno nie udzieli pomocy

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 06:50:21

    Pokój jego duszy spoko ziom był szkoda jego i jego rodziny która teraz szok i poraszke pzezyw

  • gość 2017-12-14 07:06:14

    Miejsce gdzie to się stało nie ma znaczenia, w Wawie pod kościołem facet kulkę dostał. Dajcie spokój policji, na 40tyś. mieszkańców i nie wiem ile przyjezdnych nie da się być wszędzie, a takie rzeczy ludzie planują i nie wyskakują na kogoś na oczach policji. Policja zatrzymuje za prędkość - żle, dziś za prędkość a jutro ten ktoś wjedzie w ludzi na przejściu albo przystanku. Plicja łapie małolata z dragami, o by się wzięli za prawdziwych przestępców, a dziś małolat ma dragi, jutro na haju dźgnie może kogoś nożem. Skądś się to bierze. Od małych rzeczy po tragedię.... obwinianie i ciągłe pretensje do policji to jak obwinianie Boga, gdzie jest że pozwala na zło na świecie.... Ludzie są sami sobie winni.... Zacznijmy refleksję od siebie

  • Adamo - niezalogowany 2017-12-14 07:16:06

    Patologia z bloków wystarczy pofatygować się w weekend pod świat alkoholi, by zobaczyć co tam dzicz wyprawia. Pragnę przypomnieć że to nie pierwsza taka sytuacja, rok temu zadzgany facet przy kanałach, ciało znalezione za alkoholowym, kilka lat temu gowniaz skatował na śmierć ojca dwójki dzieci przy lodziarni koło pks, nie mówię już o pobiciach czy zaczepkach. Sami zapracowaloscie sobie na taka opinnie.

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 07:23:06

    Jeżeli faktycznie było by to zabójstwo za pieniądze, to taki człowiek który dopuścił sie zabójstwa za mamone jest bliskim bratem judasza, od wieków ich nie brakuje.

  • gość 2017-12-14 07:59:15

    jak by nigdzie indziej patologi w Ciechanowie nie było ?? A mam wrażenie że jest zupełnie odwrotnie

  • gość 2017-12-14 08:19:20

    Na Aleksandrowce kobieta pobita okradziona . ... Pod wiaduktem młody mężczyzna pobity w śpiączce. Ja 20 kilka lat mieszkałam na blokach teraz od kilku na Aleksandrowce i bardziej boje się teraz wychodzić niż wtedy jak się mieszkalo na blokach. No i jeszcze pis jest winien. No ludzie co wy glosicie. Jak po rządzilo to bylo wszystko idealnie. Dajcie spokój. Szkoda człowieka i tyle i nie ważne pijak czy nie. Pożyczył kasę i nie oddal. Zabojca powinien bekac na dlugir lata

  • gość 2017-12-14 08:29:18

    Piszecie że dzielnica Bloki to patologia , że tylko tu takie rzeczy się dzieją ale może ten co zabił wcale nie był z tej dzielnicy , a ten co napisał że to getto i trzeba tą dzielnicę zamknąć sam kwalifikuje się na leczenie.

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 08:35:17

    I co po tym życia mu niezwrucimy jeden bóg wie za co życie stracił a spekulować można ruznie czekaimy na opinie prokuratury niech spoczywa w pokoju wiecznym amen

  • gość 2017-12-14 09:25:37

    wiecie jak on sie nazywał

  • Gość12 - niezalogowany 2017-12-14 09:42:37

    Do osób co piszą o patologiach i dzielnicach że tam się znajdują? zanim coś napiszcie przemyslcie swoje wypowiedzi bo patologia dziś wystepuje wszędzie nie zależnie od miejsca w jakim się znajdujemy i mieszkamy.

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 09:42:47

    Sam się wychowałem na blokach, wiele widziałem i nic nie dzieje się z przypadku. Dostać można wszędzie, na blokach i w każdym innym miejscu w mieście. Koledze rozwalił butelkę na twarzy w samym centrum miasta na początku warszawskiej i nie od ludzi z bloków na których tak gadacie. Jak ktoś nie szuka wpierdolu to nie jest łatwo dostać od tak. Potępiam to co się wydarzyło i ktoś powinien swoje odsiedzieć. Ale też na pewno nie dostał kosy za nic a prawdziwy powód a nie plotki znał poszkodowany i przestępca.

  • gość 2017-12-14 10:04:44

    Patologia jest wszędzie, ale na blokach jest jej najwięcej, przed każda kamienica siedzą patusy na schodach całymi watahami, to co wyprawiają pod alkoholowymi to istna masakra. Patusy całymi rodzinami, ojciec patus, matka patus, dzieci patusy, wnuczki patusy. Na blokach 50% mieszkańców to patusy, na innych dzielnicach 2% to patusy.

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 10:06:13

    Nie porównywał bym sprawy z przed roku do tego zabójstwa, naoczni świadkowie mówią że facet wyskoczył z nożem z samochodu i podciął facetowi gardło. Rok temu na kanałach gość grał na maszynach, wygrał i nie podzielił się z facetem z którym przyszedł, tamten się zdenerwował i „włożył mu kosę”. Sprawa z tego roku wygląda na morderstwo, morderca wiedział co chce zrobić, wysiadł z samochodu i zabił z „zimną krwią” w tamtym roku sprawca był w furii, nie zaplanował tego, działał pod wpływem impulsu, było to morderstwo w afekcie. W pierwszym można winić otoczenie, chociaż tam w grę wchodziły chyba jeszcze narkotyki, w drugim natomiast zabójca mógł przyjechać nawet z innego miasta. Wracając do tego że kiedyś nikt takich rzeczy nie robił to nawet w latach 90, za czasów Pruszkowa, Wołymina itp. w lesie krubińskim i śmiecińskim mafia zabijała na potęgę, teraz właśnie jest dużo spokojniej, inna sprawa że ludzie byli bardziej honorowi, w tamtych czasach jak nie oddałeś pieniędzy to albo „odzyskiwali” je od ciebie, albo miałeś poważne problemy, kobiety musiały czasem się nawet prostytuować. Miałem „troszkę” styczności z blokami, mieszkają tam bardzo różni ludzie i moim zdaniem nie powinno się uogólniać i oceniać całości po tych, którzy „najgłośniej krzyczą”.

  • gość 2017-12-14 10:47:52

    no i mamy obraz Ciechanowskiej młodzieży pożyczył to by w końcu oddał nie trzeba mu kosy sprzedawać było bo już nie odda nie dość że nie odda to jeszcze zamordowali człowieka no to obraz bloków smutny ale prawdziwy zabijać dla kasy poprostu zwierzęta

  • gość 2017-12-14 10:51:48

    dać kolejne 500+i do urny w wyborach a co

  • gość 2017-12-14 10:53:03

    racja tak się kupuje głosy wyborców

  • gość 2017-12-14 12:01:17

    człowieku ....dać kolejne 500+i do urny w wyborach a co.....Jeszcze tak prymitywnego komentarza moje oczy nie widziały jak żyję 35 lat....Wez koło i pier.....się w czoło.No tak bo PATUSY SĄ TYLKO NA BLOKACH :( polecam przejechać się wieczorem na Ul.Sikorskiego,Armii Krajowej,albo na Batalionów....tam to jest kraina szczęsliwości. Patologia była jest i będzie zawszę,Tego nie da się wyeliminować.

  • gość 2017-12-14 12:50:47

    U nas też jest ciekawy gościu, kiedyś kierował po pijaku laguną do sklepu w Woli Wierzbowskiej po alkohol ale sklep był już zamknięty i spieszył się do kolejnego w Turowie. Ludzie powiadamiali służby ale nie zdążyli dojechać, ulegli wypadkowi, całe szczęście że nikogo nie potrącił. I tu raczej wiedziały inne osoby że pił i jedzie i żadnej reakcji (pomijając fakt że nie była to jego pierwsza jazda po spożyciu, obawiałam się o swoich bliskich), pożycza od ludzi pieniądze, trzyma w nadziei że odda by nie budzić podejrzeń że działa z pełną premedytacją, nawet u nas od kilku osób pożyczył pieniądze, nie oddał bo nie pracuje nigdzie na stałe

  • gość 2017-12-14 13:15:20

    To nie jest patologia to są żołnierzeMacierewicza oni zaczynają już robić porządki.

  • ccccchujjjjjjjj - niezalogowany 2017-12-14 14:30:10

    jhjj

  • gość 2017-12-14 14:38:18

    dzielnica dzielinicą mniej ćpania i alkoholu a ćpają na każdej dzielnicy nie tylko na blokach Dilerzy pod szkoła stoją brać się za ćpunów i dilerów będzie mniej przestępstw

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 14:51:24

    Adamo aTy gdzie mieszkasz?

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 17:04:54

    Właśnie nie ma co winić bloków jako dzielnicy. Winna jest policja ze jej tam nie bylo tylko w tym momencie pewnie kozakowali I trzepali niewinna mlodziez na placy Jp2 gdzie kilkaset metrow dalej byli naprawde potrzebni, to jest chore na co ida nasze podatki na "handlowcow" coco zarabiaja mandatami na panstwo za predkosc I picie piwa na uboczu na chodniku.

  • Gość6 - niezalogowany 2017-12-14 17:14:28

    Adamo a Ty gdzie mieszkasz ?

  • Gość6 - niezalogowany 2017-12-14 17:18:19

    Adamo a Ty gdzie mieszkasz?

  • gość 2017-12-14 21:25:00

    Zebrać normalnych ludzi z bloków a resztę wypierdolić w kosmos. Co 10 metrów patologiczny ćpunek, alkoholik, który może zagrozić twojemu życiu. Pierdolicie, że patologia nie tylko na blokach. Zgodzę się. Tylko jak już ktoś napisał, tam 50-70% to same patogeny, które należy izolować od społeczeństwa. Najlepiej takich degeneratów wrzucić do obozów koncentracyjnych.

  • Pola - niezalogowany 2017-12-14 23:03:43

    Mojego wujka zabili na blokach w plonsku zastrzelił go rozumie cie? Co to znaczy słowo zabić? In dobrze wiedsiwk co robi byk tego pewny wiec nie pierdolcie mi tu jakiś bajek bo takie jest pojebane otoczenie ludzie sie rodzą niektórzy po to aby zabic!!! Dla pieniędzy zrobią wszystko !! I chuj takim w dupe! Zeby zabić to naprawde trzeba mieć zjebanq psychikę ja bym spotkała tk inaczej bym zrobila z nim :) dobranoc i życzę tek rodzinie wyrazy współczucia

  • Gość - niezalogowany 2017-12-14 23:39:41

    To taka dobrota byla ......bede za nim tesknic.....

  • Wiatrak - niezalogowany 2017-12-15 00:51:43

    Trzeba Sie pilnowac a nie na psiarnie liczyć, kto jaką drogę obrał Taką ma, Ważne kto rade Da i Tu Napewno Nic Nie Dzieje Sie Przypadkiem....

  • wiatrak - niezalogowany 2017-12-15 00:53:23

    PieniądzeSzczesciaNieDają, A mogą zabic .... :(

  • gość 2017-12-15 00:54:21

    Murem Bloków Nie Ogrodzisz, 13 Dzielnica jest gdzie indziej :P

  • gość 2017-12-15 07:54:19

    Już nigdy nie pójdę do ""Biedronki".

  • gość 2017-12-15 13:37:54

    ten co zabił od małego był łobuzem miał 12 lat i ćpał klej przesiedział całą swoją młodość w kryminale nic mu to jak widać nie dało szkoda tylko że człowiek stracił życie przez takiego zwyrodnialccaaaaaaaa

  • Gość - niezalogowany 2017-12-15 17:50:19

    Nie ocenianmy wszystkich jedną miarą bo prawda jest taka ze po mordzie to można dostać wszędzie...

  • gość 2017-12-16 03:45:19

    Nowy telewizor za 300 zł? To możliwe! Licytuj przedmioty bez ceny minimalnej, za ile wylicytujesz za tyle masz wejdź na: http://firebids.pl

  • gość 2017-12-16 14:13:30

    Na tych blokach to sama patologia siedzi, sebixy, dziwki i koksy, ludzie bez żadnych ambicji, kombinatorzy i dziadostwo.

  • gość 2017-12-16 14:49:53

    gość 2017-12-14 12:50:47 U nas też jest ciekawy gościu, kiedyś kierował po pijaku laguną do sklepu w Woli co miał wypadek z sąsiadem pasażerem - otwarte złamanie nogi , to chyba ten sam typ co brał na zeszyt w sklepie wiejskim różne artykuły razem z matulą jak nie mieli pieniędzy, pracownica ze sklepu litowała się i dawała, rzecz w tym że matula oddała pieniądze za to co brała i jest ok, a on nie oddał mineło już pare ładnych lat i jego komentarz - było nie dawać, dziewczyna musiała oddać ze swoich pieniędzy, pracodawca ją zwolnił a on co ciekawe nic z tego sobie nie robi, chciała dobrze, nieraz z ojcem się bije i kłóci, ojciec mu kaze co zrobić to nie może się doprosić, ojciec jest przeciwny związkowi z szwagierką. LUBI NARZEKAĆ ZAMIAST BRAĆ SIĘ ZA ROBOTĘ, WOLI POŻYCZAĆ OD LUDZI PIENIĄDZE, ROZMAWIAĆ TAK ABY KŁAMSTWO BRZMIAŁO JAK PRAWDA. JEGO SPOSÓB NA ŻYCIE TO POŻYCZANIE PIENIĘDZY PO PEWNYM CZASIE JAK LUDZIE CO MU POŻYCZYLI UPOMINAJĄ SIĘ A ON NIE ODBIERA TEL, NIE KAŻE DZWONIĆ, TWIERDZI ŻE BYŁO NIE POŻYCZAĆ. UCZCIWY CZŁOWIEK MU POŻYCZY Z DOBREJ WOLI BO CHCE MU POMÓC I TERAZ MAJĄ PROBLEM Z ODZYSKANIEM PIENIĘDZY, TAKI JEGO SPOSÓB ŻYCIA I OBARCZA WINĄ TYCH CO MU POŻYCZYLI. W.I.Ę.C O.S.T.R.Z.E.G.A.M P.R.Z.E.D P.O.Ż.Y.C.Z.A.N.I.E.M M.U P.I.E.N.I.Ę.D.Z.Y N.I.E.C.H S.I.E W.E.Ź.M.I.E Z.A R.O.B.O.T.E J.A.K I.N.N.I Jak można nie pracować będąc mężczyzną ? Żyć z 500+, alimentów z poprzedniego małżeństwa, rodzinego z MOPSu czy pożyczanie i nie oddawanie?

  • gość 2017-12-16 17:29:36

    Na blokach są również w porządku ludzie

  • gość 2017-12-17 21:09:18

    tatuś lekarz , mama prawniczka , synek złodziej i córka ćpunka i cała czwórka w niedziele razem w kościele , to jest właśnie patologia

  • Ewa - niezalogowany 2017-12-17 22:29:36

    Moim zdaniem to wogóle w całym Mieście jest za mało Monitoringu!! Po za tym takie odchyły społeczne jak ,,Morderca,, to jak coś sobie ustali to czy tak czy tak zrobi to co ma zrobić tak samo jak ,Samobójca, ale moim zdaniem my nie dajemy życia i nie powinniśmy mieć prawa go odbierać komukolwiek!! To Bóg stworzył Świat i pozwolił Ludziom na nim Żyć,,a tu co któreś nasienie to ,,Morderca,, Nie obwiniajcie,,ani nikogo ani tym bardziej miejsca zdarzania!! Tak musiało widocznie być!!! Najszczersze kondolencje dla rodziny i bliskich tego pana!!! Szczerze współczuję!! A temu co to zrobił to mam Nadzieję,, że nie będzie potrafił zmrużyć oka tak go będzie zżerać sumienie o ile je ma,, że sam nada sobie doskonałą Karę nie ważne gdzie będzie!![*][*][*]

  • Ewa - niezalogowany 2017-12-17 22:34:49

    Moim zdaniem to wogóle w całym Mieście jest za mało Monitoringu!! Po za tym takie odchyły społeczne jak ,,Morderca,, to jak coś sobie ustali to czy tak czy tak zrobi to co ma zrobić tak samo jak ,Samobójca, ale moim zdaniem my nie dajemy życia i nie powinniśmy mieć prawa go odbierać komukolwiek!! To Bóg stworzył Świat i pozwolił Ludziom na nim Żyć,,a tu co któreś nasienie to ,,Morderca,, Nie obwiniajcie,,ani nikogo ani tym bardziej miejsca zdarzania!! Tak musiało widocznie być!!! Najszczersze kondolencje dla rodziny i bliskich tego pana!!! Szczerze współczuję!! A temu co to zrobił to mam Nadzieję,, że nie będzie potrafił zmrużyć oka tak go będzie zżerać sumienie o ile je ma,, że sam nada sobie doskonałą Karę nie ważne gdzie będzie!![*][*][*]

  • gość 2017-12-18 12:30:50

    Niektórzy właśnie prowadzą dwa życia jak morderca policjanta z Wiszni Małej

  • Gość - niezalogowany 2017-12-18 20:05:37

    A czy już wiecie że Ida R. która jest zamieszana w sprawę juz w wieku 15 lat odbywała karę pozbawienia wolności za dźgnięcie faceta nożem, a kolo ktory również tam byl wyszedl dopiero co z pierdla- mhhh. Ciekawe, jak to na prawdę bylo.... Oby prawdziwy zabójca trafił za kratki...

  • gość 2017-12-19 17:15:41

    A Ciechanów niby takie spokojnie miasto :).Na blokach mieszkaja spoko ludzie ;)

  • gość 2017-12-19 20:54:20

    ma ida fb?

  • gość 2017-12-19 20:54:51

    ma ida fb?

  • Gość - niezalogowany 2018-02-23 10:04:11

    APROPO PONIŻSZEGO KOMEMTARZA, CZY JEST OSOBA KTÓRA BYŁA ŚWIADKIEM TEGO ZDARZENIA, CHODZI MI O OSOBĘ KTÓRA WIDZIAŁA PODKERZDŻAJĄCY SAMOCHÓD ITD... Nie porównywał bym sprawy z przed roku do tego zabójstwa, naoczni świadkowie mówią że facet wyskoczył z nożem z samochodu i podciął facetowi gardło. Rok temu na kanałach gość grał na maszynach, wygrał i nie podzielił się z facetem z którym przyszedł, tamten się zdenerwował i „włożył mu kosę”. Sprawa z tego roku wygląda na morderstwo, morderca wiedział co chce zrobić, wysiadł z samochodu i zabił z „zimną krwią” w tamtym roku sprawca był w furii, nie zaplanował tego, działał pod wpływem impulsu, było to morderstwo w afekcie. W pierwszym można winić otoczenie, chociaż tam w grę wchodziły chyba jeszcze narkotyki, w drugim natomiast zabójca mógł przyjechać nawet z innego miasta. Wracając do tego że kiedyś nikt takich rzeczy nie robił to nawet w latach 90, za czasów Pruszkowa, Wołymina itp. w lesie krubińskim i śmiecińskim mafia zabijała na potęgę, teraz właśnie jest dużo spokojniej, inna sprawa że ludzie byli bardziej honorowi, w tamtych czasach jak nie oddałeś pieniędzy to albo „odzyskiwali” je od ciebie, albo miałeś poważne problemy, kobiety musiały czasem się nawet prostytuować. Miałem „troszkę” styczności z blokami, mieszkają tam bardzo różni ludzie i moim zdaniem nie powinno się uogólniać i oceniać całości po tych, którzy „najgłośniej krzyczą”.

Dodajesz jako: Zaloguj się