Reklama

Kasjerka banku okradała klientów. Z ich kont zniknęło co najmniej kilkaset tysięcy złotych

Okradała klientów, bo potrzebowała pieniędzy na ... pożyczkę. Tak twierdzi kasjerka banku w Sochocinie (ok. 20 km od Ciechanowa), która z kont osób prywatnych wyprowadziła co najmniej 300 tysięcy złotych. Grozi jej do 10 lat więzienia.

Z ustaleń śledczych wynika, że proceder trwał od dłuższego czasu i możliwe, że 38-latka nadal pozostawałaby bezkarna, gdyby nie czujność jednego z klientów. Poszkodowany zauważył bowiem braki na swoim koncie. Sprawę zgłosił policji, a ta wraz z prokuraturą szybko wytypowała podejrzaną. Śledztwo w tej sprawie trwa dopiero od trzech dni, a już ustalono kilkoro poszkodowanych, którzy stracili ponad 300 tysięcy złotych. Jak przyznaje w rozmowie z naszym portalem zastępca prokuratora rejonowego w Płońsku, wszystko wskazuje na to, że straty są znacznie większe, a poszkodowanych będzie przybywać. Trwa m.in. analiza dokumentacji bankowej, która pozwoli ustalić skalę popełnionego przestępstwa.

Kasjerka już usłyszała zarzuty i decyzją sądu została tymczasowo aresztowana na trzy miesiące. 38-latka do wszystkiego się przyznała i złożyła wyjaśnienia. Miała tłumaczyć, że potrzebowała pieniędzy do zabezpieczenia kosztów, związanych z pozyskaniem pożyczki w innym banku. Trwa weryfikacja tej wersji zdarzeń. Kobiecie grozi od roku do 10 lat więzienia. Sprawa ma charakter rozwojowy.

Tymczasem Bank Spółdzielczy w Płońsku, w wydanym oświadczeniu, zapewnia że żaden klient nie poniesie strat finansowych w związku z zaistniałą sytuacją. - Zarząd Banku Spółdzielczego w Płońsku, informuje iż w Oddziale w Sochocinie wywodzącym się ze struktur byłego Banku Spółdzielczego w Załuskach stwierdzono nieprawidłowości noszące znamiona przestępstwa. W chwili obecnej trwają intensywne czynności kontrolne zmierzające do ustalenia ostatecznej skali nieprawidłowości. Wprowadzone w Banku zmiany organizacyjne mają zapewnić Państwu jak najwyższą jakość obsługi. Informujemy, że Bank złożył zawiadomienie do organów ścigania, które podjęły już odpowiednie czynności. Pragniemy zapewnić Państwa, że zaistniała sytuacja nie ma wpływu na funkcjonowanie i bezpieczeństwo Banku, a w związku z tym żaden Klient nie dozna uszczerbku majątkowego.

(fot. pixabay)

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do