
Urząd Gminy w Sońsku poinformował, że ma wolne stanowisko pracy. Pracodawca podał wysokość wynagrodzenia, które ma wynieść co najmniej 9 tys. zł brutto.
Poszukiwani są kandydaci na stanowisko kierownika Referatu Ochrony Środowiska, Gospodarki Komunalnej, Zamówień Publicznych i Inwestycji w Urzędzie Gminy w Sońsku. Wymagania niezbędne: spełnianie przez kandydata wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych określonych dla kierowniczych stanowisk urzędniczych, co najmniej dwuletni staż pracy w jednostkach samorządu terytorialnego oraz doświadczenie na stanowisku kierowniczym, wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym i nauce. bardzo dobra znajomość przepisów prawnych z zakresu zadań wykonywanych przez referat
Wymagania dodatkowe: wykształcenie o profilu zbieżnym z zakresem zadań na przedmiotowym stanowisk, prawo jazdy kat. B.
To praca na pełen etat. Wymagane dokumenty należy złożyć w Sekretariacie Urzędu Gminy Sońsk w zamkniętych kopertach z dopiskiem „Nabór na wolne stanowisko urzędnicze - Kierownika Referatu Ochrony Środowiska, Gospodarki Komunalnej, Zamówień Publicznych i Inwestycji” w terminie do 29 września do godz. 9.00. Decyduje data wpływu dokumentów. Oferty złożone po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
O spełnieniu wymogów formalnych i zakwalifikowaniu się do dalszych etapów postępowania ws. naboru kandydaci będą informowani drogą elektroniczną na wskazany adres e-mailowy lub telefonicznie. Kandydaci, którzy spełnią wymogi formalne zostaną dopuszczeni do etapu konkursowego, który odbędzie się w dniach 30.09- 01.10.2025 r. w Urzędzie Gminy Sońsk, ul. Ciechanowska 20, pok. nr 10 (mała sala konferencyjna I piętro).
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ten komentarz jest ukryty - kliknij żeby przeczytać.