Reklama

Wolne stanowisko urzędnicze w Opinogórze Górnej

Trwa nabór na wolne stanowisko w Urzędzie Gminy Opinogóra Górna. Zatrudniona zostanie osoba ds. księgowości budżetowej i obsługi kasowej w Referacie Planowania i Finansów.

Kandydaci muszą posiadać co najmniej  wykształcenie średnie (preferowane kierunki – ekonomia lub finanse i rachunkowość) oraz minimum roczny staż pracy w samorządzie. Wśród wymagań dodatkowych pracodawca wymienia m.in. znajomość ustaw o samorządzie gminnym, o finansach publicznych, o rachunkowości, o dochodach jednostek samorządu terytorialnego, o podatku od towarów i usług (VAT), a także rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów orz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych oraz rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) i akty towarzyszące.

Dokumenty aplikacyjne można składać do 21 listopada do godz. 15:45 w Urzędzie Gminy przy ul. Krasińskiego 4 w Opinogórze Górnej. Szczegóły naboru dostępne są na stronie BIP urzędu.

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Bartek - niezalogowany 2022-11-17 12:58:31

    Ogłoszenia o pracę w samorządzie...stanowiska już są obsadzone, ogłoszenie jest tylko pro forma, robią z ludzi idiotów...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do