
Policjanci zalecają ograniczenie osobistych wizyt w jednostkach policji. Przypominają, że do powiadomienia mundurowych o zdarzenia służą też inne instrumenty.
Komunikat wydany przez Komendę Główną Policji związany jest z koniecznością ograniczenia rozprzestrzeniania się choroby zakaźnej COVID-19, wywoływanej przez koronawirusa. Funkcjonariusze podkreślają, że wizyta w komendzie wiąże się często z korzystaniem ze środków komunikacji publicznej i przebywaniem wśród większej liczby osób. Aby ograniczyć ryzyko, stróżów prawa można powiadomić o zdarzeniu telefonicznie, mailowo czy przez aplikację "Moja Komenda". Do zgłoszeń alarmowych służą telefony 997 i 112.
O sytuacjach, kiedy niezbędne jest wykonanie czynności na terenie jednostki, informować będą sami policjanci. Dane kontaktowe do Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie dostępne są na stronie www.mazowiecka.policja.gov.pl/wci w zakładce "Kontakt".
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie