
Konkursy na dwa wolne stanowiska pracy trwają w Państwowej Uczelni Zawodowej w Ciechanowie. Dokumenty można składać do 14 października.
Zatrudniony zostanie m.in. specjalista ds. administracyjnych. Kandydaci muszą posiadać wykształcenie wyższe na kierunku administracja oraz minimum 5-letni staż pracy na stanowisku w podmiotach administracji publicznej lub szkolnictwie wyższym (referent/inspektor/specjalista ds. administracyjnych). Ponadto wymagana jest m.in. wiedza z zakresu prawa administracyjnego i prawa w zakresie szkolnictwa wyższego, bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office oraz procedur związanych z postępowaniem z obiegiem dokumentów, instrukcji kancelaryjnej oraz zasad archiwizacji.
Drugi nabór dotyczy stanowiska młodszego bibliotekarza/bibliotekarza. W tym przypadku osoby ubiegające się o angaż muszą posiadać wykształcenie wyższe magisterskie w zakresie bibliotekoznawstwa i/lub informacji naukowej, a także doświadczenie pracy w bibliotece naukowej (młodszy bibliotekarz – nie wymagane, bibliotekarz – 6 lat).
W ramach obu konkursów dokumenty aplikacyjne będą przyjmowane do 14 października do godz. 16:00 w siedzibie PUZ przy ul. Narutowicza 9 w Ciechanowie. Szczegółowe informacje można znaleźć na stronie BIP uczelni.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie