Do 8 lutego potencjalni kandydaci mogą zgłaszać swoje oferty w konkursie na stanowisko dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie. Prezydent ogłosił drugi konkurs i zmniejszył niezbędne wymagania wobec kandydatów.
W styczniu odbył się pierwszy konkurs na to stanowisko. O fotel dyrektora MOPS-u ubiegało się pięć osób, z czego trzy zostały formalnie zakwalifikowane do konkursu, jednak żadna z nich nie spełniła wymogów pracodawcy. W związku z tym prezydent był zmuszony ogłosić kolejny konkurs.
Tym razem zmieniły się nieco wymagania niezbędne wobec kandydatów. Zniknął zapis o konieczności posiadania 3-letniego stażu pracy na stanowisku kierowniczym. Poza tym kandydaci muszą posiadać tytuł magistra na jednym z kierunków: socjologia, pedagogika, polityka społeczna, prawo, administracja lub ekonomia. Wymagana jest ukończona specjalizacja z zakresu organizacji pomocy społecznej. Kandydat musi wykazać się min. 5-letnim stażem pracy, w tym min. 3-letnim stażem w pomocy społecznej. Wymagane jest również min. trzyletnie doświadczenie na stanowisku urzędniczym w urzędach marszałkowskich, wojewódzkich, samorządowych jednostkach organizacyjnych, starostwach, urzędach gminy oraz gminnych jednostkach organizacyjnych lub pomocniczych. Nowy dyrektor MOPS musi także posiadać nieposzlakowaną opinię i wysoką kulturę osobistą.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie