
Dziewięć ofert wpłynęło do Urzędu Miasta w ramach przetargu na budowę wiaduktu pieszo-rowerowego nad torami kolejowymi na „Krubinku” w Ciechanowie. Obecnie trwa ich analiza.
Inwestycja będzie realizowana we współpracy miasta i PKP oraz z udziałem środków unijnych. Samorząd ma pokryć około jedną czwartą wartości zadania. Przed otwarciem ofert ratusz poinformował, że kwota przeznaczona na budowę wiaduktu wynosi prawie 3,9 mln zł. Żadna ze złożonych propozycji nie mieści się w tej wycenie. Najniższa jest o około milion złotych wyższa, a najdroższa wynosi prawie 8 mln zł. Aktualnie miejscy urzędnicy analizują wszystkie złożone oferty. Wynik przetargu powinniśmy poznać w najbliższych dniach.
W przypadku wyłonienia wykonawcy, wiadukt pieszo rowerowy łączący ul. Ceramiczną z ul. Skłodowskiej-Curie ma zostać wybudowany w ciągu roku. Powstanie w miejscu, gdzie podczas modernizacji linii kolejowej przez koleje państwowe zlikwidowano przejazd.
- Dokumentacja techniczna przygotowana przez ratusz została dostosowana do nowych wytycznych PLK związanych z planami zwiększenia prędkości pociągów do 200 km/h. Wiadukt, z którego korzystać będą mogli piesi i rowerzyści będzie miał stabilną, masywną formę. Obiekt ma zapewnić bezpieczną, wygodną komunikację dla mieszkańców i zminimalizować ryzyko nieuprawnionego dostępu do torów kolejowych - zapowiada miasto.
(fot. UM/Google Street View - dawny przejazd na ul. Skłodowskiej i Ceramicznej)
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Lepszy byłby tunel: trwalszy,bezpieczniejszy i chyba tańszy.
Raczej nie bo na tej trasie są BARDZO TRUDNE WARUNKI WODNE--- jest potężny problem z odwodnieniem-- przekonano się o tym na innych obiektach !!
"będzie miał stabilną, masywną formę" stabilną ok ale masywną? może właśnie lekka, pasowałaby do przedmieścia. Ciężki "grzmot" będzie szpecił krajobraz- łatwiejszy w projektowaniu ale przez lata będzie kłuł oczy...litości jeszcze jest czas !!
Masywny czyli czołgi będą przez niego jeździć. Odchudzić konstrukcję to przy obecnych cenach stali kwota będzie o 30% mniejsza
Proponuję zlecić tą robotę tym partaczom co remontowali ulicę Graniczną
Jeżdżę ulicą Graniczną i wolę to "spartaczenie" niż poprzedni fatalny stan techniczny. Ideałów nigdy nie ma, tylko Jarosław jest idealny według niektórych "fachowców". :)
Jestem za !
Popieram takiej spieprzone roboty to w Bangladeszu nawet nie uświadczy. A ten któremu to odpowiada to z powrotem na drzewo
Kwiatowa z tymi studzienkami to dopiero fuszerakacapska.
Miasto powinno schrony budować,a nie kładki rowerowe,bądźmy realistami.
Po co grubasom drogi skracać im dłuższa trasa tym zdrowsi będą 4mln na drogi wydajcie albo podatki zmniejsz jak macie za dużo kasy