
W związku rozporządzeniem Rady Ministrów wprowadzającym pracę zdalną między innymi w administracji samorządowej, od poniedziałku (24 stycznia) obowiązują zmiany w organizacji pracy Urzędu Miasta Ciechanów.
Bezpośrednia obsługa mieszkańców będzie odbywała się w budynku przy ul. Wodnej 1, gdzie dostępne są: kasa, Biuro Obsługi Interesanta, Wydział Spraw Obywatelskich i Strefa Płatnego Parkowania. Tam też załatwiane będą sprawy dotyczące przedsiębiorców. W budynku głównym ratusza (plac Jana Pawła II 6) w dotychczasowych godzinach pracy (8.00-16.00) interesantów przyjmuje Urząd Stanu Cywilnego oraz Wydział Podatków i Opłat. Bezpośredni kontakt z pracownikami pozostałych wydziałów jest możliwy po wcześniejszym umówieniu terminu spotkania.
Urząd nadal będzie świadczył obsługę dotyczącą wszystkich spraw mieszkańców. W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo interesanci są proszeni o załatwianie niezbędnych spraw drogą elektroniczną, za pośrednictwem poczty tradycyjnej, przez system ePUAP lub telefonicznie.
Wszystkie numery telefonów do Urzędu Miasta (w tym do poszczególnych wydziałów urzędu) dostępne są na stronie internetowej urzędu. Można kontaktować się także z Biurem Obsługi Interesanta - telefon: +48 23 674 92 00, e-mailowy boi@umciechanow.pl.
W Urzędzie Miasta obowiązują przepisy sanitarne, w tym konieczność zasłaniania ust i nosa. Osoby przebywające w budynkach są zobowiązane do dezynfekcji rąk. Z uwagi na kwestie higieny rekomendowane są płatności bezgotówkowe.
(źródło: UM)
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie