Reklama

Zmiany dotyczące usuwania azbestu na terenie Ciechanowa

12/01/2016 15:20

W Ciechanowie uchwalony został „Program usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa na lata 2016-2032”. Zaktualizowany program wprowadza nowe zasady. Od 2016 r. usuwanie jest prowadzone przez jeden, wyłoniony przez Urząd Miasta podmiot.

- Wszystkie osoby zainteresowane usunięciem wyrobów z azbestem w 2016 roku zobowiązane są do złożenia wniosku o przystąpieniu do realizacji programu w nieprzekraczalnym terminie do 29 lutego 2016 r. - informuje Urząd Miasta.

Wnioski dostępne są na stronie internetowej Urzędu Miasta Ciechanów i w siedzibie UM (Biuro podawcze – ul. Wodna 1, Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska – plac Jana Pawła II 6). Szczegółowe informacje udzielane są pod nr tel. 23 674 92 83 lub 23 674 92 71.

Złożenie wniosku jest konieczne do ujęcia w bilansie planowanej do usunięcia ilości wyrobów z azbestem w 2016 roku.


za: UM

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do