
Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne koronawirusem Sars-CoV-2 bezpośrednia obsługa interesantów we wszystkich wydziałach Starostwa Powiatowego w Ciechanowie zostaje ograniczona do odwołania.
W celu załatwienia sprawy interesanci proszeni są o kontakt z Biurem Obsługi Mieszkańców (tel. 729-055-955). W Wydziale Komunikacji i Transportu obsługa wszystkich spraw odbywa się po wcześniejszym umówieniu się na wizytę telefonicznie lub online (rejestracja pojazdów: +48 729 055 901, +48 729 055 903; prawo jazdy: +48 729 055 902 lub przez stronę: www.bezkolejki.eu/spciechanow). Sprawy w wydziale można również załatwić poprzez skrzynkę podawczą znajdującą się na parterze w holu Starostwa przy punkcie informacyjnym (czas oczekiwania na rozpatrzenie wniosku 2-3 dni robocze od dnia złożenia dokumentów), poprzez pocztę tradycyjną (dotyczy zgłoszenia nabycia/zbycia) albo poprzez stronę https://www.gov.pl/web/gov/zglos-zbycie-lub-nabycie-pojazdu-na-przyklad-sprzedazkupno-darowizne (dotyczy zgłoszenia nabycia/zbycia/wymagany profil zaufany). Informacja o wymaganych dokumentach oraz wnioski do spraw rozpatrywanych przez Wydział Komunikacji i Transportu dostępne są pod adresem: https://stciechanow.bip.org.pl/index/index/id/206. Status wyprodukowanych dokumentów komunikacyjnych (prawo jazdy, dowód rejestracyjny) można sprawdzić pod adresem : https://info-car.pl.
Kontakt do pozostałych wydziałów można znaleźć na stronie ciechanow.powiat.pl.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie