Reklama

Wolne stanowisko urzędnicze w UMiG Glinojeck

11/09/2017 16:36

Burmistrz Glinojecka ogłosił nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Miasta i Gminy Glinojeck. Dokumenty można składać do 15 września.

Poszukiwany jest specjalista ds. promocji, współpracy z instytucjami i wdrażania projektów informatycznych. Kandydaci muszą m.in. posiadać wykształcenie wyższe (preferowane: administracja lub informatyka), co najmniej 5-letnie doświadczenie na stanowisku realizacji projektów IT i minimum 3-letnie doświadczenie we współpracy z instytucjami państwowymi oraz przedsiębiorcami. Wymagane jest również doświadczenie we wdrażaniu e-usług w jednostkach samorządu terytorialnego, umiejętność redagowania materiałów informacyjnych, przygotowywania materiałów marketingowych czy realizacji kampanii promocyjnych.

Osoby zainteresowane powinny do 15 września złożyć stosowne dokumenty w UMiG Glinojeck przy ul. Płockiej 12 lub przesłać drogą pocztową. Szczegółowe informacje na temat naboru dostępne są na stronie glinojeck.bipgmina.pl.

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Zoz - niezalogowany 2017-09-11 20:13:46

    To ja już wiem kto to stanowisko dostanie. Nie trzeba robić żadnego konkursu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-11 21:16:38

    Jasnowidz z Ciebie, że wiesz?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-12 07:52:07

    ja tez wiem kto odpowiada tym wymaganiom:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-12 08:20:13

    Wszyscy wiemy pod kogo rozpisany jest ten konkurs. Nie trzeba być jasnowidzem. :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-12 08:42:47

    no trzeba powynagradzać znajomych za dobrą kampanie:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-12 12:22:45

    Wszyscy wiedzą kto zostanie zatrudniony. Najgorzej, że nie da się z tym nic zrobić i jaka władza by nie przyszła, to i tak będzie zatrudniać swoich.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-12 13:16:43

    Jeśli zostanie zatrudniona osoba, o której wszyscy myślimy - będzie to mega słaby start kampanii wyborczej. Mam nadzieję, że mieszkańcy ocenią pracę nowego burmistrza w nadchodzących wyborach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-12 14:59:23

    To sobie burmistrz juz na starcie strzeli w kolanko.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-12 18:20:42

    Haha konkurs :) nie wiem po co jak i tak wiadomo kto go wygra :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    J5o7u - niezalogowany 2017-09-13 13:44:35

    Już się dzieje odwdzięczanie za pomoc w kampanii wyborczej, a mieszkańcy nie o wszystkim wiedzą. Teraz trzeba było stworzyć nowe stanowisko, żeby zatrudnić swojego najwierniejszego towarzysza w kampanii. Chyba wszyscy wiedzą o kim mowa, kto spełnia takie wygórowane wymagania konkursowe - 5-letnie doświadczenie na stanowisku realizacji projektów IT, minimum 3-letnie doświadczenie we współpracy z instytucjami państwowymi oraz przedsiębiorcami, doświadczenie we wdrażaniu e-usług w jednostkach samorządu terytorialnego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-13 16:29:12

    Co więcej pierwszy raz spotykam się z sytuacją, aby łączyć stanowisko specjalisty ds. promocji i specjalisty ds. wdrażania projektów IT - których Glinojeck będzie miał w najbliższym czasie całkiem sporo.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-13 17:27:43

    Glinojeck to jednak dziwne miejsce na ziemi. Piszecie że bedzie dużo projektów IT do zrealizowania, a jednak narzekacie że osoba która ma się tym zajmować ma mieć bogate doświadczenie w tej dziedzienie (min 5 lat). Zatrudnienie w samorządach jakie jest każdy wie. Cieszcie się, że konkurs nie jest napisany pod ciocię z cukierni bo wtedy byłby zakalec

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-13 18:40:50

    Coś mi się zdaje, że "wybraniec" nie skończy na stołku byle specjalisty. Będzie się piął po drobnomieszczańskiej drabince kariery ku chwale burmistrza. Kto wie, może jeszcze do wyborów zostanie wice albo sekretarzem?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-13 18:43:46

    Czego chcecie? Schudł to na pijarowca się nadaje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-13 18:52:43

    Przez te kilka miesięcy pan burmistrz "wprowadził" już sporo rodziny do urzędu .Niedługo ważne sprawy zawodowe pewnie będzie omawiał podczas obiadu rodzinnego ze swoimi pracownikami ;) A na wigilie zapadną pewnie kluczowe decyzje :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-13 18:59:17

    Jak nie wybiorą burmistrza na nową kandencje za rok , to się zwolni sporo sztucznie stworzonych etatów :)tak ,że mieszkańcy Glinojecka piszcie CV ,bo nie wiadomo czy wam się nie przyda za rok ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-13 19:08:06

    Wybiorą, wybiorą, co mają nie wybrać. Przecież to burmistrz wszechmogący.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-13 19:22:47

    Wiadomo dla kogo ten udawany konkurs. Jest jeszcze przecież tyle osób do zatrudnienia z komitetu wyborczego, albo awansowania, chociażby w Zakładzie Gospodarki Komunalnej.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    OK - niezalogowany 2017-09-14 10:35:51

    Przeczytajcie drodzy Państwo wymagania na ten konkurs i przestańcie płakać nad rzekomym ustawianiem. Każdy z stosownym wykształceniem, niekarany oraz z podstawową znajomością programów do edycji tekstu może zgłosić swoją chęć do uczestnictwa. Dodatkowe wymagania są identyczne jak w tysiącach przypadków podobnych ogłoszeń. Jeżeli ktokolwiek ma z tymi wymaganiami problem to moim zdaniem znaczy, że miał problem z prawem, nie chciało się uczyć albo nie ma pojęcia o podstawowej obsłudze sprzętu komputerowego, oraz oprogramowania lub jego właściwym wykorzystaniu w celu tworzenia dokumentów zgodnych z przepisami. Wzajemne opluwanie się jest moim zdaniem pokazem własnej żałosności i bólu tylnej części ciała "bo mi się nie udało". Przestańcie siedzieć na portalach plotkarskich i zamiast tego weźcie się do roboty popracujcie nad wizerunkiem zdobądźcie szacunek innych, doświadczenie, wykształcenie i startujcie w konkursach zamiast płakać ze ustawiane i pisać paszkwile na innych gdy sami nie spełniacie wymogów i nie macie szansy na ogłaszane w konkursach stanowiska.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-14 10:39:39

    Prawda, wystarczy zerknąć na pewien popularny portal gdzie z okolicy Glinojecka co trzeci pracuje w "szlachta nie pracuje" i ma wykształcenie w "wyższej szkole lansu" lub "wyższej szkole op...lania się" itp.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-14 12:41:06

    Po co składać podanie jak i tak wiadomo kto wygra ? Poprawa swojego wizerunku ? Najlepszą poprawą wizerunku jest "wchodzenie w tyłek" panu burmistrzowi ,ewentualnie pogranie z nim w piłkę ( jak to było we wcześniejszych latach ) .Do urzędu miasta na takie stanowisko nikt z ulicy się nie dostanie ,ewentualnie można dostać etat opiekuna w autobusie ,bo widocznie nikt z rodziny lub dobrych znajomych nie chce tej posady.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-14 12:55:58

    Dokładnie, wymogi podane w ogłoszeniu spełnia prawdopodobnie jedna osoba na pięćdziesiąt tysięcy. I w odpowiedzi na to co napisał "OK" - nie wiem czy czytał Pan wymagania, ale są one znacznie wyższe niż podstawowa obsługa komputera i tworzenie dokumentów zgodnie z przepisami. Jeśli kandydat nie spełnia jednego z podstawowych wymagań, takie podanie może zostać (i najpewniej zostanie) odrzucone - dlatego ogłoszenie zostało napisane tak precyzyjnie. Może Pan złożyć aplikację na to stanowisko, jeśli czuje Pan, że Panu "się udało" - ostrzegam jednak, że będzie to strata czasu, bo konkurs jest ewidentnie napisany pod konkretne CV - jak większość konkursów w jednostkach samorządu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-14 13:30:45

    Ciekawe jakie będą kolejne nowe stanowiska dla znajomych:) Trzeba będzie Urząd Gminy rozbudować, bo się nie pomieszczą niedługo:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    OK - niezalogowany 2017-09-14 13:33:36

    Wymagania czytałem i nie wiedzę problemu. Jeżeli ktoś zna edytor tekstu, arkusz kalkulacyjny i umie czytać ze zrozumieniem to spełnia wymogi dotyczące obsługi komputera w podanym zakresie (tego uczą już w szkole podstawowej a potem średniej) od kropki 11 do 13 (swoją drogą przyda się ktoś kto będzie umiał wypunktować wymagania) dotyczącej tego tematu. Coś dziwnego,że urzędnik nie powinien być karany i poza dobra opinia być obywatelem tego kraju w dodatku zdrowym i mobilnym? Co złego jest w punktach dotyczących doświadczenia w współpracy i wdrożeniach (większość przedstawicieli firm usługowych je posiada), przecież stanowisko które zajmie osoba wygrywająca konkurs tego wymaga. Osobiście znam kilkanaście osób, które mogą się o nie ubiegać. Ja również spełniam te wymagania tyle ze mam dobrze płatna posadę w Ciechanowie. To Wam drodzy mieszkańcy wiecznie coś nie pasuje i czepiacie się wszystkiego. Płaczecie o wymagania. Za wysokie? (może w waszej gminie jest to jedna na kilka tysięcy osób ale to wynika z czego innego). Lepiej mieć człowieka wykształconego i kompetentnego niż głąba bez pojęcia? Widać, po Waszych wypowiedziach jak Wam zależy, zresztą kto najbardziej krzyczy najmniej robi. Najpierw zobaczcie jak konkurs się potoczy, oceńcie prace osoby która stanowisko obejmie a potem spróbujcie się rzetelnie wypowiedzieć chociaż wiem że to dla Was bardzo trudne a w niektórych wypadkach niewykonalne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-14 13:42:28

    Drodzy Państwo pisanie o "układanych konkursach" nie mając dowodów to pomówienie i można mieć przez to nieprzyjemności.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-14 13:46:05

    Jak ktoś nie składa to znaczy ze nie ma pojęcia o robocie albo nie ma wykształcenia a nie dlatego że "i tak nie wygra"

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-14 14:28:28

    Przekonamy się wszyscy już niedługo, kto miał rację. :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Anna - niezalogowany 2017-09-14 15:06:07

    Ja raczej znam przypadki osób, które nie składają tu dokumentów, bo wiedzą, że nie wygrają (nie ze względu na "pojęcie o robocie", jak to ktoś z Was napisał, a dlatego, że są konkretne osoby do zatrudnienia). Mniejsza o to. Odnośnie wymagań, to są dobre pod stanowisko, jednak nie w takim połączeniu. Czy w ogóle wiecie czym zajmuje się osoba odpowiedzialna za promocję? To nie jest klepanie w klawiaturkę głupich postów na FB. To są zakrojone na ogromną skalę działania, które wykluczają dodatkową pracę jako wdrożeniowca - wiem, bo pracuję w miejscu, w którym jest odpowiedni dział zajmujący się promocją (a miałam tam również staż). Nie daje Wam naprawdę do zastanowienia skąd nagle (niedawno po wyborach) konkurs na tak skrojone stanowisko? Zastanówcie się dobrze kto ma doświadczenie jako wdrożeniowiec, a także wspierał kandydata na burmistrza podczas wyborów. Nic Wam się nie składa w jedną spójną całość? Ja byłam na kilku spotkaniach z obecnym burmistrzem, wiem kto zawsze był blisko niego i wcale mnie nie zdziwi, jeśli tak osoba będzie zatrudniona na konkursowe stanowisko. Nie przyszło Wam również do głowy, że wymagania konkursowe są napisane w taki sposób, aby wyeliminować innych kandydatów (bo rzadko kto będąc specjalistą ds. promocji, pracował jako wdrożeniowiec)?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-14 20:57:30

    Pożyjemy - zobaczymy. Niedługo się okaże, kiedy nowy pracownik obejmie stanowisko. Jeśli chodzi o wymagania na tę posadę to zdecydowanie są krojone na miarę. I nikt mi nie wmówi, że to zupełny przypadek, że chodzi o fachowca 2w1. Informatyka i administracja - ok, ale gdzie jakaś choćby maleńka podyplomóweczka z public relations? Czyżby typowany zwycięzca - kompetentny i merytoryczny takowej nie posiadał?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-14 21:31:15

    Fajnie sie czyta wszystkie komentarze specjalistów z branży kadrowej z ktorych nasuwa sie jedno stwierdzenie" kazdy konkurs na ktory nie spelniam wymagan jest na bank ustawiony". I jak tu pracę znalesc.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-14 21:45:02

    Nie każdy chce pracować w urzędzie i nie każdy szuka pracy, ale każdy ma prawo patrzeć władzy na ręce :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-14 21:54:18

    Zgadza sie, najprosciej w domu siedziec :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-14 21:55:53

    Jeśli kogoś stać i to lubi, czemu nie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość-Antonina - niezalogowany 2017-09-14 22:17:17

    Stawiam na pracownika Zakładu Gospodarki Komunalnej ,że zostanie na tym etacie :) możemy głosować ,a i tak wynik jest ustawiony :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-18 10:46:20

    dawno już jest osoba na to stanowisko a musi niestety ogłosić publiczny nabór na to stanowisko i tyle w temacie proceder znany od dawna

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-18 10:49:27

    niestety burmistrz ma nas za kretynów

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-18 10:53:15

    prawa ręka lewa dupa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    J5o7u - niezalogowany 2017-09-26 14:18:05

    No i co? Wybrano pełnomocnika burmistrza z kampanii wyborczej? Przypadek?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-29 05:37:03

    Przypadek? Nie sądzę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do