
Nabór na stanowisko zastępcy kierownika Urzędu Stanu Cywilnego ogłosił wójt gminy Opinogóra Górna.
Kandydaci muszą m.in. posiadać dyplom ukończenia wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra lub dyplom potwierdzający ukończenie wyższych studiów prawniczych lub administracyjnych za granicą bądź dyplom potwierdzający uzyskanie tytułu zawodowego magistra i świadectwo ukończenia studiów podyplomowych w zakresie administracji. Konieczny jest również co najmniej trzyletni staż pracy na stanowiskach urzędniczych w urzędach lub w samorządowych jednostkach organizacyjnych, w służbie cywilnej, w urzędach państwowych lub w służbie zagranicznej, z wyjątkiem stanowisk pomocniczych i obsługi.
Dokumenty aplikacyjne będą przyjmowane do 3 sierpnia do godz. 15:45 w Urzędzie Gminy w Opinogórze Górnej. Szczegóły naboru dostępne są na stronie BIP urzędu.
Przypomnijmy, że w ramach poprzedniego naboru na to stanowisko nie wpłynęła żadna oferta.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Nie rozumiem obecnych rozwiązań prawnych i zwyczajów.Kolejna gmina szuka pracownika na stanowisko niekierownicze.Czy nie można dokonać przesunięć we własnych zasobach kadrowych! Chyba,że obecni pracownicy nie spełniają wymogów.Jaka szansa na awans w takim urzędzie?
Konkurs to najbezpieczniejsza droga do zatrudnienia swojego nawet niekumatego. Nikt wtedy zgodnie z prawem nic nie może powiedzieć bo tłumaczenie jest takie. "wszyscy mieli równe szanse. "wygrał" najlepszy" ". A wójt pewnie ma FAWORYTKĘ.
Fajnie,ale NIE DZIAŁA OŚWIETLENIE NA DEPTAKU. Jak nie działało 5 lamp to teraz wszystkie.
kiedy będzie postawiona lampa na pętli na przeciwko bloku 7a przy ulicy Powstańców Wielkopolskich