
Nabór na dwa wolne stanowiska urzędnicze prowadzi Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Ciechanowie. Kandydaci mogą jeszcze składać dokumenty.
Pierwszy nabór dotyczy stanowiska inspektora w Dziale Finansowo-Księgowym. Kandydaci muszą m.in. mieć ukończone studia magisterskie lub wyższe studia administracyjne. Wymagany jest też co najmniej 5-letni staż pracy, w tym minimum 3 lata w księgowości, a także doświadczenie w prowadzeniu spraw pracowniczych i naliczaniu płac. Pracodawca oczekuje również ogólnej znajomości Kodeksu pracy oraz ustaw o finansach publicznych, rachunkowości, systemie ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowym od osób fizycznych i prawnych, świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, zakładowym funduszu świadczeń socjalnych, samorządzie powiatowym czy pracownikach samorządowych.
W ramach drugiego naboru zatrudniony zostanie starszy inspektor w tym samym dziale. Tu wśród wymagań niezbędnych znajduje się m.in. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku ekonomia, bankowość i finanse bądź zarządzanie oraz 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3 lata w księgowości w jednostce sektora finansów publicznych. Kandydat musi także wykazać się znajomością m.in. Kodeksu postępowania administracyjnego, ustaw o rachunkowości, finansach publicznych, dochodach jednostek samorządu terytorialnego i innych (wymienionych w ogłoszeniu).
Dokumenty w ramach obu naborów będą przyjmowane do 21 listopada do godz. 15:00 w siedzibie PCPR przy ul. 17 Stycznia 7 w Ciechanowie. Szczegóły dostępne są na stronie BIP Starostwa Powiatowego.
(fot. pixabay)
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie