
Wczoraj (17 maja) Starostwo Powiatowe w Ciechanowie zamieściło informację o tym, że poszukuje kandydata na wolne stanowisko w tym urzędzie.
Potrzebny jest specjalista w wydziale bezpieczeństwa i zarządzania kryzysowego. To praca na etat, w pełnym wymierze pracy.
Jako wymagania niezbędne podano m.in.: wykształcenie średnie, 3-letni staży pracy (w tym co najmniej roczny staż w jednostkach samorządu terytorialnego), dobry stan zdrowia, znajomość przepisów o samorządzie powiatowym i innych ustaw (kodeksu postępowania administracyjnego, o zarządzaniu kryzysowym, o obronie Ojczyzny), znajomość obsługi komputera.
Pracownik będzie zajmował się sprawami z zakresu obrony cywilnej i zarządzania kryzysowego. Kandydaci wymagane dokumenty (tylko w formie pisemnej) muszą złożyć do 26 maja do godz. 15.00 w Biurze Obsługi Mieszkańca w Starostwie Powiatowym, przy ul. 17 Stycznia 7, osobiście lub pocztą w zamkniętej kopercie, z dopiskiem: "dotyczy naboru na wolne stanowisko Specjalisty w Wydziale Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego Starostwa Powiatowego, ul. 17 Stycznia 7, 06-400 Ciechanów".
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Parodia...a może ktoś sprawdzi karierę zawodową tego delikwenta?to żałosne jak grube pieniądze dadzą takiemu fachowcowi,konkurs typu 2+2jest już dla niego gotowy..wszyscy wiedzą kto to jest..
Jestem emerytem....może przyjmą?
To co się wyprawia staje się żałosne, etat za etatem rozdawany po znajomosci
Na pewno się nada jak taki mundry po tatusiu ....