
Sytuacja epidemiczna zmusiła kolejny urząd gminy do zawieszenia bezpośredniej obsługi interesantów. Tak jest od czwartku (3 lutego) w Grudusku.
Jak poinformował wójt gminy, budynek urzędu jest obecnie dostępny wyłączenie dla pracowników. Mieszkańcy proszeni są o odłożenie w czasie załatwianie spraw urzędowych. - Wszelkie dokumenty, podania i wnioski można złożyć elektronicznie bądź poprzez wrzucenie koperty do odpowiedniego pojemnika, umieszczonego w pobliżu wejścia do urzędu - informuje UG w Grudusku. Wyjątkiem będzie jedynie bieżąca rejestracja zgonów oraz sporządzanie aktów zgonu.
Z urzędnikami do odwołania można kontaktować się tylko telefonicznie pod nr 23 671 50 12 lub mailowo: gmina@grudusk.pl.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
A urzędnicy co robią w pustym budynku ?. Gmina jest dla mieszkańców a nie urzędników. Wyborcy gminy Grudusk pamiętajcie o tym.
Proszę nie siać zamętu. Okrojony skład musi zrobić robotę w terminie. Sprawy są załatwiane- są możliwości przez epuap, skrzynkę itd. Widocznie sporo pracowników na kwarantannie czy izolacji. Rozporządzenie wręcz nakazuje pracę zdalną tam, gdzie można
Od kiedy będą zamknięte wszystkie sklepy z powodu covida? W sklepach powinni przebywać tylko sprzedawcy. Dlaczego urzędnicy zamykają się a inni nie mogą?