
Trwa nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Powiatowym Urzędzie Pracy w Ciechanowie. Zatrudniony zostanie specjalista ds. ewidencji i świadczeń.
Kandydaci muszą posiadać wykształcenie minimum średnie (mile widziane wyższe: administracja lub zarządzanie) oraz co najmniej 4 lata stażu pracy, w tym 12 miesięcy w publicznych służbach zatrudnienia. Wymagana jest też m.in. umiejętność sporządzania pism urzędowych oraz znajomość ustaw o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, kodeks postępowania administracyjnego, o pracownikach samorządowych, o ochronie danych osobowych.
Dokumenty aplikacyjne można składać do 18 sierpnia do godz. 10:00 w siedzibie PUP przy ul. Sygietyńskiego 11 w Ciechanowie. Szczegóły naboru dostępne są na stronie BIP urzędu.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Rozwiązać te urzędy , kasę na ochronę pracowników wydać i jeszcze sporo zostanie ! Bo nigdy nie byli tym do czego powołani zostali !
Jeszcze nie spotkałam nikogo kto by znalazł pracę przez urząd pracy
Urząd Pracy szuka pracownika do Urzędu Pracy. A może by tak wywiesić ogłoszenie w Urzędzie Pracy?