Reklama

Oferta pracy w PPP w Ciechanowie

23/01/2018 12:06

Starostwo Powiatowe prowadzi nabór na wolne stanowisko urzędnicze w Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Ciechanowie. Poszukiwana jest osoba na stanowisko głównego księgowego.

Kandydaci w zakresie wymaganego wykształcenia muszą spełniać jeden z wymienionych warunków: ukończenie ekonomicznych jednolitych studiów magisterskich, ekonomicznych wyższych studiów zawodowych, uzupełniających ekonomicznych studiów magisterskich lub ekonomicznych studiów podyplomowych i posiadanie co najmniej 3-letniej praktyki w księgowości; ukończenie średniej, policealnej lub pomaturalnej szkoły ekonomicznej i posiadanie co najmniej 6-letniej praktyki w księgowości; wpis do rejestru biegłych rewidentów na podstawie odrębnych przepisów; posiadanie certyfikatu księgowego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych lub świadectwa kwalifikacyjnego uprawniającego do usługowego prowadzenia ksiąg rachunkowych, wydanego na podstawie odrębnych przepisów.

Pracodawca oferuje zatrudnienie na 1/2 etatu. Wymagane dokumenty należy składać do 26 stycznia do godz. 15:00 w siedzibie Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej przy ul. Wyzwolenia 10 A w Ciechanowie. Szczegółowe informacje nt. oferty znajdują się na stronie stciechanow.bip.org.pl.

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2018-01-23 21:02:42

    Wow. Aż pół etatu? I tyle wymagań? Normalnie widzę te kolejki zabijające się o połóweczkę. Ale wódki ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do