Reklama

Nowa sygnalizacja na ul. Armii Krajowej już działa (zdjęcia)

01/09/2017 17:24

Uruchomiono już nową sygnalizację świetlną, która pojawiła się na skrzyżowaniu ulic Armii Krajowej i Ranieckiej w Ciechanowie. Prace trwały niespełna miesiąc.

W ramach inwestycji w sumie zainstalowano 20 sygnalizatorów. Zostały one zamontowane na 13 masztach oraz 2 wspornikach. Wcześniej dokonano m.in. montażu kabli elektroenergetycznych i sterownika, powstała też studnia i kanalizacja kablowa. Sygnalizatory są wyposażone w kamery, co ma dostosowywać zmianę świateł do aktualnego natężenia ruchu.

Budowa sygnalizacji świetlnej była odpowiedzią na apele ze strony mieszkańców, by poprawić w tym miejscu poziom bezpieczeństwa. Ratusz szacował koszt całego zadania na kwotę ok. 120 tys. zł.

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-01 20:57:24

    W tym miejscu raczej zbendna inwestycja przydała by się. Ona na pasach przy kauflandzie tam gdzie dochodzi do groźnych wypadków z udziałem pieszych a tam nawet progów zwalniajacych nie ma, jedyny plus tego to że policja czytająca za przystankiem straciła swoją miejscówke ale znajdą inna nawet tej trasie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-01 21:05:29

    Progi zwalniajace na 2 pasmowej petli miejskiej :) swietny pomysl

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-01 21:07:00

    Masz racje tam gdzie trzeba nie ma sygnalizacji. A tu to poroniony pomysl.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-01 21:16:07

    Akurat przy przejsciu dla pieszych obok markietów dwa pasy ruchu łącza się w jeden leprzy próg na drodze niż beznadziejne i nie potrzebne światła to teraz na całej pentli wywalmy sygnalizatory i cieszmy sie z kolorowych lampet a jadąc dalej do starej kolumny karetek tamtendy dużo dzieci przechodzi do szkoły i co nic nie ma prucz znaku że przejście zamiast dbać o bezpieczeństwo to utrudniają ruch

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-01 21:28:38

    Ogólnie tym bardziej na zakręcie , cudownie poprostu , obwodnica a sygnalizacji więcej niż ludzi w sobotę na bazarku , wypadki z udziałem pieszych ? Jak się wchodzi na pasy i się ma w dupie auta bo jest się jak święta krowa i robię co chce to co się dziwić , piesi też stwarzają na drodze zagrożenie , im powinno też się walić mandaty po 500.. ogólnie więcej świateł , progów zwalniających , radarów , pasów itp i będzie zajebiście się jeździło .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-01 21:36:21

    świetny kurwa pomysł, sygnalizacja w tym miejscu kompletnie nie potrzebna, jedyne co robi to utrudnia ruch. Z żuław wyjeżdża taki wylew samochodów, że trzeba światła montować, najgłupsza sygnalizacja w miescie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jojo - niezalogowany 2017-09-01 22:47:30

    Dla mnie zbedne jest rondo na Pultuskiej (obwodnica) tam bezpieczniejsza była sygnalizacja, ciężko jest wjechac na te rondo,czy to od str.szpitala,czy od miasta,czy nawet jadac obwodnica. Jest masakra

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-01 22:59:22

    Wszędzie robi się wszystko, żeby usprawnić ruch... Gdyby chodziło o dzieci chodzące do szkoły - wystarczyłoby postawić "Pana Stopka" - tak jak to się robi w innych miastach. Przecież dzieci do szkoły nie chodzą cały dzień... Dwa pasy ruchu w każdą stronę... zamiast wykorzystać potencjał tego miejsca dla usprawnienia przejazdu przez miasto - w newralgicznych momentach robi się zwężenia, albo światła... Na tej ulicy jest tyle miejsca, że przy zjazdach wjazdach do bloków, czy do sklepów można by spokojnie zrobić prawoskręty i potem pasy adaptacyjne. Komuś jednak zależy, żeby zrobić z tej arterii osiedlową uliczkę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-01 23:01:26

    Ktoś powinien zawiadomić jakieś CBA, albo coś - bo te światła to chyba prywatny interes któregoś z decydentów... Więcej przeciwników, niż zwolenników tego rozwiązania, a czas pokazuje, że pomysł wyjątkowo poroniony. Ktoś tą sprawę powinien prześwietlić i sprawdzić, jak to z tymi światłami naprawdę było.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-02 02:30:55

    Światła jak najbardziej zwiększają bezpieczeństwo ale lepszym pomysłem i mniej kosztownym były radar na zakręcie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-02 09:27:40

    A ja uważam że bardzo dobrze, zawsze te światła spowodują zatrzymanie lub spowolnienie ruchu, który na armii przypomina wyścigi podobne do tych na 7ce... Bo jak wytłumaczyć to że zawsze się znajdzie jakiś krety który przed zwężeniem przy kauflandzie przyspiesza i w ostatniej chwili wyprzedza bo on musi być pierwszy. Dotyczy to zawsze jakiś dzianych baranów w extra formę tzw. Lepszy sort-a co on będzie jechał za jakimś plebsem...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-02 09:29:16

    Przepraszam za literowke-samrtfon:) winno być extra fure...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-02 13:26:45

    Koło marketów to trzeba było pomyśleć o przejściu pod ziemią było by bezkolizyjnie. Tym bardziej że parking Kaufland jest ponad 2 metry poniżej jezdni więc odwodnienie nie było by trudne. Przy okazji można by pod obwodnicą zrobić przesmyk łączący Harcerską z Polną (ułatwiony przejedz między parkingami). Poszerzenie polnej mogło by przejąć część ruchu z centrum na sypialnie. Z rejonu cmentarza czy Placu Kościuszki nie trzeba by objeżdżać 2 kilometry na Jeziorko. No ale lepiej było budować odnogi obwodnicy w polu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-02 20:34:14

    Tak zaprzepaszcza sie ideę pętli miejskiej, która miała usprawnić ruch w mieście a teraz probuje się ja traktować jak osiedlową ulicę przebiegajaca przez srodek jakiegos bazaru. Nastawiajcie wiecej swiatel, progi zwalniające i najlepiej zakratkujcie caly drugi pas - zrobcie miasto nieprzejezdnym. Panie Przedyncie Wielki minus dla Pana!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-02 20:35:42

    ,,z centrum na sypialnie'' haaaa

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-02 20:54:10

    światła są ok, trzeba tylko dobrze ustawić cykle zielonego w ciągu ul. A.K. a dla pieszych przejście na żądanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-02 22:08:43

    Wam ludzie nigdy nie dogodzi. Nic wam nie pasuje.... porównajcie co było za Wardzińskiego a co jest teraz... ja widzę bardzo dużą różnicę. Kiedyś było naspekty miasto smutne i szare a teraz coś się dzieje. Ludzie cieszcie się z tego co macie a nie tylko narzekacie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-03 01:06:39

    Wreszcie wydaje się, że marzenia jeżdżących 42 km/h (w porywach do 44 km/h) i frustrujących się, że ich wszyscy wyprzedzają - się spełniły. Dalej będą Was wyprzedzać. Nie tu, to gdzie indziej. Lepiej nie wyjeżdżajcie poza Ciechanów, bo na cywilizowanych drogach, to wam żyłka pęknie w tych waszych fiacikach, opelkach i matizach z napisem, że "w tym aucie kieruje Maciuś i Oliwcia", bo tatuś w tym czasie jest zajęty karmieniem piersią.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-03 08:54:39

    Ty prymitywie, właśnie przez takich giną niewinni ludzie na pasach i nie tylko. Pętla pętlą ale w miejscach gdzie są bloki, chodniki, sklepy, piesi, DZIECI muszą być światła, progi itd żeby właśnie tacy kretyni, którzy myślą, że są lepsi bo ich stać na extra fure i nie zdzierza jazdy za filmikami!!! Co za rozumowanie..!co mają w głowach tacy ludzie, główny życiowy cel to być pierwszym, wyprzedzić, bo to hańba jechać za fiatem!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-03 08:55:51

    Miało być fiacikami (smartfon)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-03 10:24:14

    Ha ha - odezwał się kierowca z mlekotokiem :P

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-03 10:30:44

    Wózkiem jeździć po parku, a nie samochodem po drogach. Policja powinna wlepiać mandaty za tamowanie drogi. A jak samochód komuś nie daje rady jechać 50 km/h to i zabierać dowód rejestracyjny. Jeżdżą jakimiś rzęchami pchanymi wiatrem i potem dziwią się, że ktoś chce ich wyprzedzić... A jak już widzą w lusterku, że ktoś ich wyprzedza, to dodają gazu, bo oni pierwsi byli... I prowadzą cały peleton 42 na godzinę... Karać mandatami i zabierać prawa jazdy zawalidrogom!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-03 12:33:34

    Uważasz się za lepszy sort bo tatuś ci kupił autko droższe niż ma wiekszosc? W głowie pstro ale tata prezes/dyrektor to nic nie trzeba ro ich. Czy może kredycik na 10latek byleby tylko fura dobra była. Ludzie jeżdżą takimi autami na jakie ich stać, tu nie szwaby że byle sprzątaczka stać na nowe BMW. A ty się naucz szacunku do ludzi a nie traktujesz ich jak robaki. Bo masz lepsze auto. Phi!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-03 19:34:39

    Aurelia equisistue - obserwuję Twoje wypowiedzi: nawet nie wiesz do kogo rzucasz tymi inwektywami. Ktoś pisze do Ciebie - i nawet nie wiadomo, czy to wiele osób, czy może jedna i ta sama, a Ty obrażasz wszystkich na około wyładowując swoje frustracje, które biorą się zapewne z biedy i braku wykształcenia. Prawdopodobnie jeździsz jakimś gratem, który nie powinien przejść przeglądu i ledwo rusza z miejsca, a wynika to z tego, że Cię nie stać na nic lepszego, bo masz kiepskie wykształcenie i nie masz pracy, tylko żyjesz z jakichś zasiłków, które są z podatków ludzi jeżdżących właśnie lepszymi samochodami. Trochę autorefleksji, a mniej inwektyw. Nie dorzucasz się do kasy jako podatnik, to nie wymagaj Bóg wie czego, tylko ciesz się, że możesz jeździć jeszcze po drogach tym rupieciem i ktoś przymyka oko na przeglądach, bo w każdej chwili może to się zmienić...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-03 20:22:24

    Aurelia equisistue - jeśli nie stać Cię na samochód, który jest w stanie jechać 50 km/h, to jeździj autobusem, albo rowerem... W dzisiejszych czasach naprawdę nie jest to powód do dumy, że jest się biednym. Trzeba się brać do pracy - bodaj jako sprzątaczka w Niemczech, a nie narzekać i ściągać wszystkich do swojego poziomu.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-03 21:18:51

    O proszę, jakie oburzenie. Cóż za możliwości, rozszyfrować człowieka po kilku zdaniach w komentarzach. Ja tylko opisałam zniecierpliwienie tych mości panów/panie zdecydowanie rzadziej/ którzy są wielce oburzeni, że muszą jechać za wolniejszym autem. Oby wam podbudowali progi zwalniające i światła co 10m!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gość - niezalogowany 2017-09-03 23:13:14

    Ja tak czytajac to mysle ze chyba te swiatla przeszkadzaja tym co nie mieszkaja przy tej ulicy i nie maja dzieci. Bo gdyby raz drugi cos sie stalo z ich bliskimi akurat tu na przejsciu na ul.Armii krajowej to tez by mieli inne podejscie do tego ze tu akurat te swiatla sa potrzebne. Dzieci bezpieczniej beda przechodzoc do szkoly bo nie kazdy moze swoje dziecko wozic samochodem do szkoly. Wiec mysle ze te komentarze zbedne na temat ze swiatla nie potrzebne.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-03 23:54:59

    Cały dzień i noc do szkoły nie chodzą... Można postawić "Pana Stopka" i po problemie (jeśli w ogóle taki jest). Tak się składa, że tam akurat przynajmniej od czterech lat, albo i dalej - nie było żadnego wypadku, a tym bardziej z udziałem pieszego, czy dziecka.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-04 00:06:40

    Aurelia equisistue; po wypowiedzi o tych "progach", rowziałaś/eś wszelkie wątpliwości.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-04 01:16:49

    Pięknie ktoś podsumował sfrustrowanego pieniacza.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-04 01:37:48

    Jedyne, co mogę znaleźć to jakaś niegroźna stłuczka sprzed roku - jakiś ktoś volkswagenem z Pułtuska dostał włączając się do ruchu od mazdy z Ciechanowa, która miała pierwszeństwo. Bardzo poważne przesłanki, żeby tamować ruch... Tam musi mieszkać "ktoś ważny" z okolicy. W normalnych okolicznościach nikt nie wtopiłby tyle kasy i nie zatamowałby miasta z powodu czyjegoś widzimisie. Może poszukajmy i pomyślmy - czyj to jest tak naprawdę pomysł? Biadolenie nic nie zmieni... Trzeba znaleźć szkodnika.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-04 09:04:23

    O, zniknął mój wpis, znaczy się że kogoś zabolało? Powtorze:, w rzetelności chodzi o to że jak coś się dzieje to trzeba spakować 4 litery do auta, oderwać się od serialu i jechać na miejsce zdarzenia. Wtedy by się dostrzeglo że jest na miejscu straż, co robi, że zabezpiecza itd. A tak to jest raport zza laptopa posilkujac się zdjęciami od internautów, robionymi kartoflem. w weekend brak newsów bo "wolne", ale już poniedziałek to może kilka nowych wiadomości będzie z weekendu:) pozdrawiam too!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-04 10:56:16

    Aurelia equisistue - idź sobie pojeździć po progach zwalniających ze światłami co 10 metrów. To jedyne co możesz zrobić - bo Twoich wypowiedzi tutaj już nikt poważnie nie potraktuje.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miesz(k)aniec 2017-09-04 17:29:32

    No tak, jechanie 44 tam gdzie można 50 to straszne przestępstwo. 50 to jest prędkość maksymalna i nawet jeśli ktoś będzie jechał 35 to nie dostanie mandatu. Mam w głębokim poważaniu z jaką prędkością chcesz jechać. Jeśli ktoś myśli że czerwone światło zatrzyma te kurze móżdżki w owczym pędzie to jest w błędzie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-04 20:53:07

    Leon Zawodowiec - maksymalna prędkość bez mandatu to 59 km/h. Za tamowanie ruchu policja wystawia mandaty.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-04 21:22:38

    Czyli jak nie czuje się pewnie i jadę wolno to mam dostać mandat?? Kiedyś czytałam o czymś takim jak prędkość bezpieczna, każdy ma inną, to jest prędkość przy której czujesz komfort kontroli sytuacji...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    siuda - niezalogowany 2017-09-04 23:48:39

    Aurelia equisistue - jeśli ktoś nie czuje się pewnie, to nie powinien siadać za kółko. Do prowadzenia samochodu potrzeba pewnych umiejętności. Po to są badania lekarskie, które najwyraźniej w Twoim wypadku zostały przeprowadzone nieuczciwie... Myślę, że egzamin również. Poczytaj sobie o terminowych prawach jazdy na przykład... Wprowadzone zostało po to, żeby odbierać prawo jazdy starym, ślepym dziadkom, którzy niedomagają... Jazda samochodem nie jest dla każdego. Jeśli ktoś nie ma odpowiedniego refleksu i podzielności uwagi - po prostu nie powinien jeździć, bo stanowi utrudnienie dla normalnych użytkowników drogi. Nie wiem, czy pamiętasz (nie sądzę) - ale jeszcze piętnaście lat temu, zanim weszliśmy do Unii Europejskiej w terenie zabudowanym można było jeździć 60-siąt na godzinę - czyli de facto 69 km/h... I tak jeżdżono - na przykład po ulicy Warszawskiej, na której jest obecnie deptak. A teraz ktoś, kto nie powinien mieć prawa jazdy mądrzy się i chce cofnąć cały Ciechanów do ery furmanek... na czteropasowej drodze z obszernym pasem zieleni po środku...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-05 05:44:05

    Przepraszam że zapytam, jak tak można było jeździć 70/h tam gdzie dzieci chodzą jakie były statystyki wypadkowe???

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    siuda - niezalogowany 2017-09-05 11:29:51

    Ano można było jeździć. Do tej pory - w godzinach 23.00 - 5.00 można jeździć w terenie zabudowanym 60 km/h - czyli do 69 km/h. Ludzie po prostu muszą uważać na przejściach i nie pakować się pod koła samochodów. Dzisiaj każdy pieszy to święta krowa której trzeba ustępować - nawet jak stanie sobie jeden z drugim przed pasami, żeby pogadać i wcale nie ma zamiaru przejść.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miesz(k)aniec 2017-09-05 16:29:02

    Jeśli jest do 50 to można jeździć 50 a przy 50+10% czyli 55 dostajesz mandat. Jedź na tor i jeździj sobie nawet 600.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miesz(k)aniec 2017-09-05 16:29:35

    Jeśli jest do 50 to można jeździć 50 a przy 50+10% czyli 55 dostajesz mandat. Jedź na tor i jeździj sobie nawet 600.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    siuda - niezalogowany 2017-09-05 23:39:05

    Leon Zawodowiec - sprawdź kodeks drogowy, bo nie masz racji. Granica błędu to 9 km/h - czy będziesz miał do 100 km/h, czy do 70 km/h, czy też do 140 - bo w Polsce też tyle można, z tym że na autostradach.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-06 03:23:16

    Aurelia equisistue i Leon Zawodowiec - z waszych wypowiedzi wynika, że nie macie nawet prawka. Nie ma co z Wami dyskutować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-06 03:24:31

    Nie karmić troli!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Miesz(k)aniec 2017-09-06 13:10:31

    Zawsze jadę tyle co na znaku lub mniej. Nie łamię przepisów. W przypadku radarów ręcznych +10 nie obowiązuje. Tylko automaty są ustawione na +11 lub +20.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Aurelia equisistue - niezalogowany 2017-09-06 14:27:41

    Jadę tak jak czuje się bezpiecznie, a barany z wlokace się z tyłu w swoich forach niech się wk...wiaja, oni mają problem nie ja. Nie będę ryzykować życia jakiegoś dziecka które może wybiec na ulicę bo jakiś cymbal się spieszy.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-06 14:30:26

    Mylisz się. 9 km jest granicą tolerancji. Policjant nie może dać mandatu za przekroczenie dopuszczalnej prędkości o 9 km.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2017-09-10 21:16:08

    Aurelia equisistue - jak jeździsz czymś takim, to wcale Ci się nie dziwię: https://www.youtube.com/watch?v=06QXdR7BrnE Leon Zawodowiec - jak jeszcze nie masz, to jest do wzięcia!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do