
To już ostatni dzwonek na złożenie dokumentów w ramach kolejnego naboru na wolne stanowisko urzędnicze w ciechanowskim ratuszu. Aplikacje będą przyjmowane do 26 stycznia.
Nabór dotyczy stanowiska Podinspektora w Referacie Utrzymania Infrastruktury Drogowej Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska. Kandydaci muszą m.in. posiadać wykształcenie wyższe na kierunku: budownictwo, administracja lub prawo. Wymagane jest również co najmniej roczne doświadczenie zawodowe w organach administracji publicznej. Wśród wymagań dodatkowych znalazła się z kolei znajomość przepisów prawa w zakresie publicznego transportu zbiorowego, samorządu gminnego, prawa administracyjnego, prawa budowlanego czy ustawy o drogach publicznych.
Dokumenty należy dostarczyć do 26 stycznia do Biura Obsługi Interesanta przy ul. Wodnej 1. Szczegóły dotyczące naboru dostępne są na stronie bip.umciechanow.pl.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie