
W ramach programu współpracy Energi Obrotu (EOB) z Miejskimi i Powiatowymi Rzecznikami Konsumentów, przedstawiciele rzecznika klienta odwiedzą biuro rzecznika konsumentów w Starostwie Powiatowym w Ciechanowie (ul. 17 Stycznia 7).
Dyżur pracowników Energi odbędzie się w środę, 26 maja, w godz. 11:00-13:00 w sali konferencyjnej nr 15 (na parterze budynku). Z uwagi na trwającą pandemię chętni do spotkania z przedstawicielami spółki proszeni są o wcześniejsze umówienie spotkania z Powiatowym Rzecznikiem Konsumentów (nr tel: 729 055 924, e-mail: rzecznik.konsumentow@ciechanow.powiat.pl). Współpracownicy Rzecznika Klienta EOB będą wyposażeni w środki bezpieczeństwa sanitarnego – maseczki, rękawice, środki dezynfekujące oraz przesłonę z pleksiglasu.
Pracownicy zespołu Rzecznika Klienta EOB spotkają się z mieszkańcami gmin powiatu ciechanowskiego (mieszkańcy miasta Ciechanowa nie podlegają kompetencjom Powiatowego Rzecznika Konsumentów w Ciechanowie), aby wyjaśnić wątpliwości na miejscu, a jeśli będzie taka potrzeba, przyjąć zgłoszenia do dokładniejszej analizy.
Rzecznik Klienta EOB to instancja, do której klienci mogą zwrócić się, jeśli w wyniku standardowego procesu reklamacji nie otrzymali wystarczająco satysfakcjonującej dla siebie odpowiedzi. W tracie dyżurów, pracownicy Energi chętnie wysłuchają również rekomendacji klientów, które mogłyby usprawnić codzienną współpracę ze spółką.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie