Reklama

Lux koncert? Luxtorpeda!

22/04/2012 20:08
Na zakończenie III edycji Miejskiej Kampanii "Zatrzymać przemoc" przeprowadzonej w dniach 18-21 kwietnia, odbył się koncert zespołu Statyści oraz Luxtorpeda. Dzięki charakterowi imprezy zamkniętej, droga formalna była o wiele prostsza. Z racji iż nie była masowa, na terenie Ciechanowa rozdano łącznie 299 bezpłatnych wejściówek.



Koncert zapowiadaliśmy już wcześniej: http://ciechanowinaczej.pl/7076/zatrzymac-przemoc-koncert-zespolu-luxtorpeda/

Pojawiły się pytania, czemu nie postanowiono przeprowadzić koncertu w Powiatowym Centrum Kultury i Sztuki, jednak trzeba przyznać, że o wiele większa sala dostarczała więcej świeżego powietrza. Niestety pewnym zgrzytem organizacyjnym była forma dyskoteki rodem z podstawówki - jeśli ktoś wszedł na teren obiektu Hali Sportowej przy ul.Kraszewskiego 8, nie mógł już jej opuścić aby np.kupić napój, którego nabycie podczas koncertu było niemożliwe lub udać się do bankomatu po pieniądze celem dokonania zakupu w sklepiku Luxtorpedy. W świetle takich zasad, znakowanie dłoni uczestników było totalnie bez sensu. Także barierki oddzielające publiczność od sceny będąc nieprzymocowane, sprawiały pewne problemy.



Pomijając powyższe niedociągnięcia koncert był niesamowity. Duże brawa należą się Urzędowi Miasta Ciechanów, który wg.udzielonych nam informacji przez przedstawicielkę UM, w całości sfinansował imprezę. Cieszymy się, że warto było zaprosić dla niecałych 300 osób takich artystów i postawiono na jakość publiczności, a nie ilość. Trzeba nadmienić, że dzięki temu klimat był o wiele lepszy, wśród publiczności byli ludzie zainteresowani, a nie "z przypadku".



Hala przy ul.Kraszewskiego nie jest ideałem akustyki, można było to zauważyć podczas występu zespołu Statyści. Trochę lepiej było, gdy swój sprzęt ustawiła Luxtorpeda. Teksty utworów doskonale wpasowały się w podsumowanie akcji przeciwko przemocy. Wyjątkowa chwila nastała, gdy cała sala całkowicie ucichła na kilkanaście sekund, by oddać hołd wszystkim, którzy walczyli o wolną Polskę. Jak powiedział Robert "Litza" Friedrich, Ciechanów jest chyba pierwszym miastem w którym nikt tej ciszy nie zakłócił.



Organizatorem kampanii była Miejska Komisja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, przedsięwzięciu patronował Cezary Chodkowski, Zastępca Prezydenta Miasta. W realizację celów kampanii włączyły się aktywnie wszystkie instytucje działające w sferze przeciwdziałania przemocy, szkoły oraz kościoły: Parafia św. Franciszka z Asyżu i Parafia Matki Bożej Fatimskiej.
Zapraszamy do fotorelacji oraz materiałów wideo. Mamy nadzieję, że przekonają państwa do uczestniczenia w wydarzeniach z nieznanymi przedtem zespołami.

Łukasz Ozdarski


 

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    paradise - niezalogowany 2012-04-26 14:43:04

    Tak szczerze mówiąc, to ludzie kiedy wychodzili by z koncertu przewietrzyć się i dostawali by "karteczkę do zwrotu" mogliby także wymieniać się z innymi, którzy nie mieli nawet biletu na ten koncert, więc może po to były te stempelki. A jeśli chodzi o koncert, to wszystko było wspaniałe, gdyby nie "szalona podstawówka" wypychająca ludzi w pierwszym rzędzie na Statystach. A i jeszcze, kiedy czytam opinie ogólne o wdku, to mnie krew zalewa. Niektórzy idą tam po prostu odpocząć, pobyć w gronie znajomych, a nie zalać się w trupa. A jeśli ktoś uważa pogo za zwyczajne robienie bydła pod sceną, to serdecznie pozdrawiam :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    gość 2012-04-24 23:27:23

    Wy mnie dobijacie, do Łukasza nic nie mam, młody, rozwija się, swój chłop. A teraz tak, było w ch*j nawalonych w 3 dupy ludzi. Co z tego że są nie kulturalni? Zajmijcie się Sobą. Metale to swoi, z takimi to ja sklepy okradałem. A na koncercie, ktoś się na kogoś wk*rwił, poszedł w Pogo, wyszalał się. Pogo to nie jest jakiś tam bez sens, to Punkowy taniec wolności. Na koncercie ponoć tolerancyjnym byli metale, punki, jakieś rasta i skini. Byli nawet Naziści. Ja tam 3 znam mówili że fajnie ale do jednego się ktoś po*pierdalał. Ogółem fajnie było. Zero tolerancji i git. Do widzenia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Słuchacz - niezalogowany 2012-04-24 21:03:24

    Macieju co Ty tak się uparłeś na tego Łukasz?...uczy się chłopak...każdy ma wpadki i jakieś nie udane recenzje... no ale już bez przesady żeby się nad tym tyle rozwodzić ...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Waldemar - niezalogowany 2012-04-24 20:42:22

    Ciężko jest przyjąć krytykę i usłyszeć parę słów prawdy. Martyno twoim zdaniem pogo jest pozytywne, a ludzie na tych koncertach normalnie się bawią? Spójrzcie wszyscy na filmiki z koncertów np. http://www.youtube.com/watch?v=0Ly7u7gFTls&feature=relmfu co się tam dzieje, młodzież zapomina o człowieczeństwie. Większość jest pod wpływem alkoholu albo narkotyków. Poziom kultury, zachowania spada do zera. Myślę, że wiele osób tak uważa ale po prostu o tym nie mówi. A w dodatku ta grupa ludzi nie jest tolerancyjna ani kulturalna, więc nie słuchajmy opinii członków tej grupy którzy ją idealizują. Jeżeli ktoś chce poznać prawdę niech przejdzie się za zamek, za wdk i poobserwuje ich zachowania. Każdy ma wolność słowa i wyboru ale nie róbmy z Ciechanowa monokulturowej stolicy "metali" - zauważmy, że istnieją inne grupy młodzieży, które w równym stopniu zasługują na uwagę władz i CKiSz. Bo niestety młody człowiek w dzisiejszych czasach o innej ulubionej muzyce nic w Ciechanowie nie uzyska, więc musi emigrować przez co miasto ma coraz gorszą opinię.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Martyna - niezalogowany 2012-04-24 20:29:52

    Drogi głosie krytyki- myślałam, że to prowokacja, ponieważ jeszcze nikt nie napisał ani nie powiedział aż tak złego słowa o subkulturze metalowej w Ciechanowie. Radziłabym jednak poznać ją bliżej i nie oceniać powierzchownie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oglady - niezalogowany 2012-04-24 17:22:11

    No tak, ignorujcie dalej nieprzychylne komentarze, koncentrując się bardziej na ich formie niż treści. Bagatelizując problemy już wcześniej wspomniane przeze mnie i nie tylko, Ciechanow dalej będzie zacofany. Ludzie będą wyjeżdżać na zakupy do warszawki, a młodzi ludzie do Olsztyna na studia, czy szukając jakichkolwiek perspektyw, których Ciechanów nie może dać ponieważ nie rozwija się, a nawet jeśli to nie w tą stronę co należy. Pozdrawiam ludzi "tolerancyjnych" bez ideałów z biednym światopoglądem i ubranych na czarno (przypadkiem te wszystkie cechy bardzo często łączą się ze soba).

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil - niezalogowany 2012-04-24 13:19:06

    Nie chodziło mi o organizatorów, ze źle zrobili ale o hipokryzje osób którzy tak zrobili ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maciek - niezalogowany 2012-04-24 06:37:30

    Łukasz, szanuję... Ale podobnie jak ty w swojej "recenzji" ja również mam prawo powiedzieć co mi się nie podoba i co o tym myślę. Zakończmy to, bo bez sensu takie pisanie. Zwróć tylko uwagę na to,że jak było pisane wcześniej ktoś włożył w to wszystko naprawdę dużo wysiłku. Niczego ci nie ujmując, więcej na pewno niż ty w zadanie kilku pytań. Natomiast ty zaczynasz swoją recenzję od krytyki. Tak się po prostu nie robi. Możesz teraz pisać co ci się podoba, ale tak się zwyczajnie nie robi. I nie chodzi oto, żeby wcale nie pisać o niedociągnięciach. Ale nie od nich zaczyna się recenzje. Nie wiesz wszystkiego najlepiej...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator UEFA - niezalogowany 2012-04-24 05:31:47

    @Kamil W sumie organizator mógł poprosić o pomoc policję i stać z alkomatem. Nikt pod wpływem by nie wszedł i byłoby bezalkoholowo. Byłbyś tedy zadowolony?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil - niezalogowany 2012-04-23 21:30:30

    @Słuchacz Lubię to!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Słuchacz - niezalogowany 2012-04-23 21:08:46

    Czytając państwa komentarze Az śmiać mi się chce…po pierwsze „Macieju” ciekawi mnie, skoro tak łatwo przychodzi ci ocenić” Łukasz” jakbyś ty zrobił wywiad i czy stres nie odebrałby Ci tej pewności siebie, jaką tu pokazujesz. Po 2 Łukasz zrobił dobry wywiad mimo to, że nie jest doświadczony, ale nie na tym to polega, jest to młody człowiek, który rozwija się i poprzez takie relacje z koncertów spotkań itp. „łapie” swoje doświadczenie i to popieram. Po 3 Macieju skoro twierdzisz, że akacja była skierowana do gimnazjalistów to, co robiły tam „słodkie licealistki, które latały po całej Sali w tą i w ta jak dziki? I zachowując się jak dzieciarnia? „Spodnie w kratę czarna koszula i jestem metal joł”… Po 4. Dotyczy ochrony i organizacji i bramek…Łukaszu dzięki nieprzymocowanym bramka miałeś możliwość bycia blisko artystów i kamerownia, więc nie narzekaj tylko ciesz się ze organizatorzy w ogóle ci pozwolili…, bo kolejny koncert spotkanie raczej nie musi być dla ciebie dozwolony dostęp do gościa, aby zabierać czas i robić wywiad… Mówisz, że nie bydło? To ciekawe, co Ci” ludzie „ chcieli osiągnąć pchając się od okien i drzwi… Uważam, że słuszna była opcja zamknięcia większość to dzieciaki z gimnazjum, więc był, chociaż spokój… A pomyśl, choć trochę czy aby na pewno Ty Łukaszu dałbyś radę zorganizować taki koncert? Czy podjąłbyś się tego? Czy stres nie zjadłby Cię? Czy myśli nie zjadałyby twojego dobrego humoru czy wszystko się uda czy będzie bezpiecznie? Po 5 Uważam, że panowie, którzy nas wpuszczali byli dobrze zorganizowani pan z pieczątką pan od biletów… ochrona przed sceną nic Ci nie robiła a nawet pomagała, więc daruj oto sobie takie gadki… a co do opuszczenia hali po koncercie jak wszyscy się rzucili zamiast spokojnie powoli z wzajemnym szacunkiem? To świadczy tylko o kulturze a nie o złej organizacji! Po 6. Zgadzam się z „jestem piękny” koncert był dobry i to zasługa zespołów i Statystów i samej Luxtorpedy, zagrali chłopaki świetnie, nie można ominąć tu świetnej perkusistki z zespołu Statystów  wymiatała kobitka•, dlatego koncert był świetny. Po 7. Nie wiem do końca, kto to organizował, bo podobno urząd miasta, ale widać było, że to nie była tylko ręka urzędu, ktoś im pomagał i robił to dobrze, • Dlatego taki apel do nas wszystkich….Jeśli coś się nie podoba to zróbmy coś lepiej a później oceniajmy… będzie i sprawiedliwie i uczciwie…. A ty Łukaszu nie przejmuj się krytyką przyjmuj ją na klatę i rób to co robisz coraz lepiej  Powodzenia 

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil - niezalogowany 2012-04-23 21:04:03

    Co do Łukasza, mam jedną opinnie, każdy od czegoś zaczynał, nie chcesz to nie oglądaj, i tak sporo sie mozna z wywiadu dowiedzieć :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kamil - niezalogowany 2012-04-23 21:01:31

    Nie mam nic do żadnej z subkultur itp itd. Nie mam nic do Ciechanowinnaczej, organizatorów i zespołu, ale uważam że będąc tam od początku do 22 widziałem więcej hipokrytów niż na każdym innym koncercie. Stop przemocy - pogo, ściana; Bez Alkoholowa impreza ? Goście przed wejsciem saczyli sobie cytrynówke... Brak szatni to kolejny minus, wyjscie na dwór jak najbardziej jestem za bo kto ma cos kombinowac np. alko to i tak wykombinuje a wyjść zapalić poza teren hali to nic wielkiego a dzięki temu obyło by sie bez palenia w kiblach ;) Co nie zmienia faktu, że każda inicjatywa jest dobra bo i tak mało sie dzieje "w tym smutnym jak piz** mieście" :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-23 20:43:51

    No właśnie, mądrzyć się każdy umie, a spróbować, pokazać swoje próby i swoje starania gorzej. Hm, na kanale Youtube mamy dość dużo tych wywiadów i wszystkich mam się wstydzić? Jestem na 99% przekonany, że ich nie obejrzałeś i nie wysłuchałeś, a trochę ich jest. Wyszedłem z wprawy i wyszło jak wyszło, trzeba umieć się przyznać do tego co się nie udało, następnym razem się bardziej przyłożę. Jakbym napisał na odwrót, to by było, że najpierw tak chwalę, a później o. Taki był mój zamysł żeby napisać w ten sposób i proszę to uszanować. http://www.youtube.com/user/ciechanowinaczej/videos?query=wywiad Jest tam moich bodajże 30 wywiadów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    zmartwiony - niezalogowany 2012-04-23 20:41:50

    Całe szczęście nie doszło do żadnej tragedii, wszak nie od dziś, że tego typu młodzież, ubrana na czarno, w cięzkich butach i dziwnymi czuprynami lubi wypić piwo, zapalić papierosa, a od tego robią się pożary

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maciek - niezalogowany 2012-04-23 20:36:56

    Łukasz. Widać, że masz ochotę wszystkich pouczać. Zwróć uwagę, że to było do ciebie... Mądrzyć się umie każdy. Taki tekst jak napisałeś i jakie piszesz, nie wspominając o wywiadach wstyd pokazywać. Więc zamiast rozpoczynając swoje teksty od krytyki kogoś lub czegoś, spójrz na przygotowywane przez siebie materiały. I zawstydź się choć trochę...Bo masz czego się wstydzić.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-23 20:21:35

    I to jest super komentarz! Dzięki za wszystkie podpunkty. Ja nadal pozostanę przy opinii, że zakaz wychodzenia to przegięcie, bo publiczność nie była bydłem, tylko ludźmi i nie wolno tak postępować w wolnym kraju, podobno wolnym. Do szatni była potrzebna jedna osoba, a komfort zupełnie inny. I to jest myśl! Jeszcze nie teraz, ale zrobimy to ;) Proszę wszystkich komentujących o naukę na podstawie komentarza Pana Obserwatora, spokój i konkrety.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Obserwator UEFA - niezalogowany 2012-04-23 19:48:38

    1. Zaczynasz relację? Opis? Czy jak to nazwiesz od razu od krytyki organizacji. Czyli od d..y strony. Powinieneś chyba zacząć od opisania samego koncertu, jego przebiegu i od tego jak się ludzie bawili. Dopiero opisujesz otoczkę... 2. Moim zdaniem, gdyby wyjście było swobodne było by to organizatorom i chłopakom, którzy pomagali trudniej wszystko opanować. I na pewno miałbyś masę pijanych osób bo obecna na koncercie młodzież chodziła i pytała czy jest do kupienia alkohol, albo chciałaby mieć swój. Ot tak bez alko bawić się nie potrafią. 3. Szatni nie było bo było za mało osób do pomocy. Koncert był darmowy więc nie można wymagać nie wiadomo czego... 4. Liczba miejsc była ograniczona z powodów organizacyjnych i trzeba było to uszanować. Ale niestety bydło (bo tak uważam trzeba to nazywać) pchało się oknami i tylnymi wejściami żeby wejść. A wystarczyło iść na religię :) 5. ciechanówinaczej to fajna inicjatywa, ale widzę, że nie chcecie zrozumieć trudu jaki ktoś wkłada w organizację takiej imprezy. Najłatwiej skrytykować bo wtedy jest dyskusja i ludzie czytają. Polecam samemu zrobić zamknięty koncert profesjonalnego zespołu. Zobaczymy czy to takie proste. 6. Czy coś się na koncercie wydarzyło? Nie. A gdyby olać wprowadzone zasady? Gdyby wtedy coś się stało to mielibyście pożywkę na napisanie artykułu o złej organizacji i o nie przestrzeganiu zasad bezpieczeństwa. Czasem trzeba coś zrozumieć, a nie tylko krytykować...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oglady - niezalogowany 2012-04-23 19:16:29

    Martyno, jeśli jakąkolwiek krytykę, tym bardziej uzasadnioną traktujesz jak prowokację, to chyba nie mamy o czym rozmawiać. Nawet jeśli byłbym "antyfanem metalu" to napewno świadczy o mnie lepiej niż o wspomnianej tolerancyjnej młodzieży. Otóż, dla niektórych zachowań nie powinno być tolerancji. Bananowe dzieciaki w glanach upijające się co koncert i sodomia dziejąca się za zamkiem (największym zabytkiem i dziedzictwem Ciechanowa!), których nie obchodzi absolutnie nic więcej niż czubek, własnego, brudnego nosa to największy cios dla kultury Ciechanowa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Waldemar - niezalogowany 2012-04-23 18:58:22

    Zgadzam się z tym poglądem, gdyż w naszym mieście odbywają się jedynie koncerty rockowe/metalowe i w wakacje występy disco polo, przy czym nasze władze zapomniały o kulturze hip-hop/rap, która jest nawet większą grupą niż "metale". Jest to niesprawiedliwe, gdy robi się coś tylko dla pewnych grup a o reszcie się zapomina. To ma być ta równość, tolerancja, otwartość na grupy kulturowe? Ciechanowskie centrum kultury i sztuki niech spojrzy na inne miasta i na to co robi się u nas, ponieważ władza się zmienia i pewni ludzie mogą pożegnać się ze swoimi etatami.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Martyna - niezalogowany 2012-04-23 18:55:38

    No proszę, czyżby znalazł się antyfan metalu? A może to prowokacja? Jeżeli to nie prowokacja, to ja się wypowiem. Zespoły wcale nie są złe, ani trochę, to primo. Secundo - bardzo proszę nie obrażać młodzieży, która jest tolerancyjna i po prostu umie się dobrze bawić. Na koncercie Luxtorpedy prawie nikt nie był pod wpływem alkoholu - panowie ochroniarze tego pilnowali, a młodzież bawiła się wspaniale. A to "obijanie się o siebie" to jest element każdego mocniejszego koncertu i jest bardzo pozytywne. No cóż, myślę, że dość dobrze wyraziłam moje zdanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Oglady - niezalogowany 2012-04-23 18:15:31

    Miasto cały czas skupia się na jednym, bardzo dennym i słabym rodzaju muzyki. Najgorsze zespoły grają u nas, bo gdzie indziej ich nie chcieli, a nasza niedorozwinięta młodzież i tak się będzie "świetnie bawiła" upojona alkoholem, bądź tez odurzeni czym innym. Jaki gust może mieć młodzież, która każdą wolną chwilę spędza w okolicach wdku, lub zamku pijąc tanie wina, czy piwa z biedronki? Czy dobrą imprezą można nazwać tłum pijanych dzieci ubranych na czarno obijających się o siebie, przy akompaniamencie jakichś wrzasków? Kultura w Ciechanowie leży i robi pod siebie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-23 17:13:46

    Wsłuchałem się, dlatego zaproponowałem, że jeśli będzie taka sytuacja "drętwych" pytań, to tak zrobię, jeśli wyjdą naturalne, wrzucę całość, żeby dla widzów było przystępniejsze. Sam fakt "zakazu" wychodzenia jest śmieszny. Myślałem, że coś takiego jest nierealne na imprezie publicznej za publiczne pieniądze...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jestem piękny - niezalogowany 2012-04-23 17:11:58

    Oto fajny wywiad przeprowadzony z tym samym zespołem :) http://www.youtube.com/watch?v=mxtCtHxUJwY

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jestem piękny - niezalogowany 2012-04-23 17:08:20

    Koncert był super. I to w dużej mierze jest zasługą samego zespołu. Jeżeli ktoś na ten koncert przyszedł, to po co wychodzić w trakcie... Niestety zwłaszcza wśród młodzieży musi istnieć zasada ograniczonego zaufania. Każdy kto był kiedyś na koncercie zespołów punkowych wie, że alkohol to normalność. Byli na tym koncercie nieletni i OSZUKIWANIEM WŁASNEGO SUMIENIA jest pisanie, że chcieliby się wyjść na zewnątrz się "przewietrzyć" Dla mnie wywiad jest dobry, ale ze względu na odpowiedzi Litzy i Hansa, którzy po prostu byli naturalni. I z takim podejściem Łukasza może faktycznie wyciąć pytania... Łukasz... Myślę, że nikt tutaj takich rzeczy nie pisze, żeby Cię obrazić. Każdy kto chce się doskonalić powinien wsłuchiwać się również w krytyczne uwagi. Tak samo jak organizatorzy następnym razem zadbają o to żeby była szatnia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-23 16:58:41

    http://portal1.nazwa.pl/wordpress/wp-content/gallery/relacja-z-koncertu-luxtorpeda/dsc_0391.jpg http://portal1.nazwa.pl/wordpress/wp-content/gallery/relacja-z-koncertu-luxtorpeda/dsc_0437.jpg Albo ci gimnazjaliści jedzą jakieś amerykańskie kurczaki, albo to jednak osoby które znam ze szkół średnich i osoby, które już je skończyły. Tak jak mówiłem "Zrobione ze strony organizatorów" i mamy czyste sumienie - my jesteśmy w porządku! Moim zadaniem jest przekazać relację z wydarzenia takim jakie ono było, a nie słodzić - w tym tkwi cały sens owych relacji. Myślę, że nie tylko ja powinienem się skupić na jednej rzeczy. Polecam wywiad, tam Litza doskonale wyręcza mnie w tym co mógłbym teraz napisać :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-23 16:53:51

    Lindsay Lohan ukradła na imprezie futro szyte na miare warte 11 tysięcy dolarów, właścicielka zobaczyła swoje niepowtarzalne futro na portalach plotkarskich, rozpoznała je na zdjęciach. Nie idą na koncert żeby kraść, ale okazja czyni złodzieja :) Jeśli ustalił to UM, to był to beznadziejny pomysł, a z tego co wiem, ktoś inny o tym zadecydował ;) Ale czy jakaś głupia porwana kartka A4 z pieczątką z tyłu jest tak wielkim problemem? Proooszę... ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maciek - niezalogowany 2012-04-23 13:52:21

    Ręce opadają... Ty łapatologicznie nie tłumacz, tylko sam najpierw zrozum, rusz głową "dziennikarzu":)... Akcja była w gimnazjum i dla gimnazjum, więc trzeba było być na nich przygotowanym. I to było zrobione ze strony organizatorów. Skoro dla ciebie większość stanowiła starsza to nie dość, że wywiad prowadzony beznadziejnie, to też beznadziejny z ciebie obserwator. Co do krytyki...To ktoś to w tej "relacji" zaczął. Ten, który jest od wszystkiego:)czyli od niczego:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czytelnik - niezalogowany 2012-04-23 13:10:40

    Łukasz twierdzisz że nie było wody............. spoko a co byś napisał gdyby ktoś stał przy stoliku i po prostu w świecie ję sprzedawał..........????? odpowiem Ci : że na koncercie DARMOWYM ktoś chce zarobić i że ma tzw "układy" ,zaś gdyby woda była darmowa to chyba nie trzeba pisać tylko urzyć wyobraźni co by się z nią działo i nie byłaby zapewne wykorzystana w całości do picia.... dlaczego nie było szatni prawdopodobnie miała być normalna ilość osób na sali w dodatku nie tylko młodzi ale i starsi którzy mają na tyle własnej przyzwoitości i rozumu że nie idą na koncert aby kraść!!!! jeszcze raz wspomnę na temat wyjść ktoś to tak ustalił a mianowicie z tego co napisałeś UM(skoro był orgazizatorem) wywieszone były kartki dotyczące tego że jeśli wchodzisz to nie wychodzisz, a jak wychodzisz to nie wracasz jeśli chodzi o sklepisz LuxTorpedy zawsze gdzie jest koncert jest sklepik ............ więc jeśli ktoś chciał coś kupić i tak mógł to zrobić ponieważ o nim wiedział:)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-23 12:31:49

    Ja rozumiem wszystko ;) Postaram się wytłumaczyć łopatologicznie. Wiem, że nie był to koncert na dołku, udało mi się to zauważyć. Nie było szatni. No i co, że była w gimnazjach, skoro większość i tak stanowiła starsza młodzież? Licealna i wyżej? Czy naprawdę jesteśmy idiotami żeby uważać, że ten kto chciał zapalić, nie poszedł zrobić tego do łazienki? Czy wychodzi na to, że gimnazjaliści są mądrzejsi od pilnujących ich dorosłych? To oszukiwanie własnego sumienia. Tak samo jak fakt, że te "dzieci" przyszły same i wróciły same do domów, no chyba, że to rodzice przyprowadzali je pod drzwi i zabierali jak w przedszkolu? Żenada, żenada, żenadą jest takie oszukiwanie samego siebie żeby być czystym w oczach innych. W takim razie pytam - czy organizatorzy też powinni dojść do takich wniosków i koncertu nie zorganizować? Ja uważam, że było warto bo wyszedł fantastycznie od strony artystycznej i publiczność wyglądała na zadowoloną. To jest identyczna kwestia.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-23 12:15:56

    Wejściówki po to, aby nie była to impreza masowa, taniej i mniej papierów. Przecież była woda w kranach! Szatnia też fajna - albo zostaw na swoją odpowiedzialność gdzieś albo baw się w kurtce ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maciek - niezalogowany 2012-04-23 11:32:28

    Ale czy Ty tego nie rozumiesz?Co jest dla ciebie za trudne? To nie był koncert Na Dołku. Koncert był na zakończenie Kampanii "Zatrzymać Przemoc", która przez UM była realizowana przede wszystkim w gimnazjach. I nie można z tego względu, że komuś się chce zapalić albo iść do Biedronki kupić picie rezygnować z bezpieczeństwa tych, którzy na tym koncercie byli najmłodsi i niepełnoletni. To jest jasne dla wszystkich używających głowy. Co do wywiadu jeszcze raz... Być przygotowanym do wywiadu, a w czasie jego trwania czytać z kartki... No to jest różnica... Masz rację, nie doczekałem do końca na twoje "rozwinięcie"... Ale tak go prowadziłeś, że zniechęciłeś mnie na samym początku... I czasami warto skorzystać z innej zasady. Jak masz robić coś byle jak, to lepiej nie rób tego wcale. Bo po prostu wstyd.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    grzes - niezalogowany 2012-04-23 11:27:08

    Tak się wczytuję w te komentarze napadające na tych chłopaków, co starają się coś robić, że aż ręce opadają „czy od razu Kraków zbudowano”??? Jak znasz się jeden z drugim lepiej na czymś i tak Ci to przeszkadza, że Łukasz (a jak ma być inaczej jak wszyscy w gębach mocni a nie ma chętnych pomóc) jest od wszystkiego to napisz, zaproponuj pomoc nie odmówią na pewno, najlepiej zamknąć się w sieci i tylko komentować… prosta zasada „ten nie popełnia błędów co nic nie robi”… oni robią jak najlepiej potrafią, starają się i z tych wszystkich portali lokalnych są przodujący, może dużo im do profesjonalizmu o jaki wymagacie ale jak napisałem wyżej „nie od razu Kraków zbudowano”, pracą, zapałem, którego im nie brakuje mogą zdziałać wiele… tylko popatrzcie przy takim Waszym zrzędzeniu nie jeden by rzucił w cholerę bo może zadać sobie pytanie po co?? A kto doceni???? No kto?? Wszędzie tylko jad płynie, nagonka, ludzka zawiść i nic więcej… żenada, kompleksy leczycie własne ich kosztem…. Wracając do imprezy to po pierwsze, po co wejściówki??? Chyba tylko, aby zrobić przykrość zespołom, bo musiały grać dla garstki ludzi w hali, w której spokojnie można pomieścić bodajże z 1000 osób, dokładnie tego nie wiem… a tak świeciło pustkami… aż przykro.. już nie wspomnę, że to ostatnie miejsce z możliwych na takie imprezy, akustyka do bani, nic nie można było zrozumieć o czym śpiewają… dźwięki latają niczym bąki na polu… Po drugie gdzie szatnia??? Na dworze przecież taka aura sprzyjająca, że wszyscy na krótkie rękawy poprzychodzili nieprawdaż...?? A czterech albo i więcej ochroniarzy i kupa organizatorów sceny pilnowało nie wiem, w jakim celu... Po trzecie jak nie ma wyjść to gdzie, cattering??? Nikt nie mówi nie wiadomo, o czym ale zwykłej wody nawet nie zapewniono, co my wielbłądy, że zapasy w garbach nosimy.... Po czwarte, po co wogóle karteczki i impreza zamknięta?? Czy tylko wybrani mogą uczestniczyć w akcjach które dotykają większość społeczeństwa... A co z resztą…?? Nie bardzo rozumiem zasadności...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-23 09:09:17

    Następnym razem gdy będę bezczelnie pytał, to po prostu wytnę moment pytania i wrzucę pytanie w formie tekstowej żeby każdy mógł sobie je przeczytać, tak jak robi wiele portali ;) Tak, wg.mnie karteczki by się sprawdziły, ponieważ Na Dołku, gdzie bilety są płatne, funkcjonuje to bez problemu od bardzo dawna. A co Ciebie interesuje po co chce wychodzić? Nie Twoja sprawa, ani moja. Polska wolny kraj i taką dziecinadę po raz ostatni spotkałem w podstawówce. Komiczna sytuacja jest, gdy na oko 50 letni mężczyzna musi prosić dwa razy młodszych "gówniarzy" o wyjście. Był tam jakiś sklepik? Nie. Mi osobiście też było duszno i chętnie udałbym się do jakiegoś pobliskiego sklepu po wodę, jeśli uważasz, że po "wódę" to masz obsesję. Co ma papieros do przemocy? Hans palił w trakcie wywiadu, w takim razie mam spytać po co w ogóle grał?! Śmiesznie. Ja się taki znalazłem, bo jeśli można coś rozwiązać dobrze, to po co źle? Zasadnicze pytanie, po co każdemu brudzono rękę, byłem przekonany, że właśnie po to, aby można było wyjść i wrócić, ale nie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    czytelnik - niezalogowany 2012-04-23 08:58:41

    Łukaszu mówisz że nie trzymałeś się sztywno pytań i kartki to dlaczego przy zadawaniu pytania wzrok ucieka na dół i nie jest to tylko spojrzenie dla przypomnienia ale jest to "beszczelne" czytanie?!?!?! Jeśli zwiesz się już dziennikarzem i bawisz się w te klocki trochę więcej zaangażowania przygotowania a przedewszystkim obiektywizmu którego wg mnie brakuje Ci biorąc pod uwagę wypowiedź na temat wychodzenia. Wg ciebie karteczki by się sprawdziły?? Jeśli ktoś przychodzi na koncert który jest zwieńczeniem kampanii przeciwko przemocy po co chce wychodzić?!?!?! Po alkohol czy na papierosa ?? po co w takim razie wogóle przychodził ?!?!?!?! Niech się wszyscy nauczą czytać przy wejściu wyraźnie napisane wychodzisz nie wracasz!!!! kwestia kiosku- jeśli ktoś chciał sobie coś kupić mógł zaraz po koncercie wyjść do "bankomatu" wrócić i kupić..... Rozpisałem się ale i tak pewnie są osoby które powiedzą że po co komplikować sobie życie skoro można było łatwiej.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-23 06:33:15

    Ja jednak wolę więcej działać niż tylko gadać i pozostanę przy tym, że lepiej zrealizować wywiad w takiej formie niż wcale go nie zrobić ;)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    tomek - niezalogowany 2012-04-23 05:14:09

    Martyna, to żaden problem. Jeśli ktoś jest dziennikarzem muzycznym, to zrobi to. Dziennikarz sportowy, wie o co pytać bez kartki. Dziennikarz od polityki czy kultury, też wie o czym rozmawiać, bo zna branżę. Łukasz jest od wszystkiego, a jak ktoś jest od wszystkiego to jest do niczego. Niestety. Nie gniewaj się Łukasz ale nie radzisz sobie z wywiadami, zwłaszcza video.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Martyna - niezalogowany 2012-04-22 21:04:28

    Maćku, czy Ty poszedłbyś zrobić z zespołem wywiad "ot tak" bez uprzedniego przygotowania? Wypadłbyś dość marnie. Tak jak to Łukasz napisał, pod koniec wywiadu nie trzymał się sztywno pytań. Koncert był naprawdę świetny, chociaż problem z wychodzeniem - masakra.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-22 20:35:38

    Dodam jeszcze tylko, że sposób opuszczenia Hali był dziecinnie prosty. Potrzebna była kartka A4, z tyłu postawić stemple, który każdy miał na ręku. Dawać wychodzącym, tak żeby liczba osób się zgadzała. Przy wejściu oddawaliby owe karteczki. Taki trick funkcjonuje Na Dołku, dla chcącego nic trudnego :) Ja natomiast wolałem wydrukować wcześniej pytania niż zapomnieć o co chciałem spytać. Niektórzy całe życie czytają z kartki sztywno i zażarcie jej się trzymając żeby czegoś istotnego nie pominąć.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Łukasz - niezalogowany 2012-04-22 20:31:42

    Każdy PRZYGOTOWANY wcześniej "dziennikarz" ma pytania, chce się czegoś dowiedzieć i do tego dąży. A jeśli sztywno się ich trzymałem to ktoś tu nie oglądał do końca, warto! ;) Nie ma co się bronić, dwie godziny po zakończeniu wywiadu i prowadzeniu dalszej rozmowy z Litzą, powiedział mi wprost, że początek był kiepski, rodem z podstawówki i miał rację. Uznałem, że wychodząc od jakiegoś tematu można dalej kontynuować różne. Co miałbym zrobić w przypadku, gdy otrzymywałbym krótkie, lakoniczne odpowiedzi? Improwizować i się miotać z pytaniami na oślep przychodzącymi "na żywo"? Pozdrawiam serdecznie!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Maciek - niezalogowany 2012-04-22 20:21:03

    Owszem, na pewno trochę niedociągnięć było. Ale... Natomiast Łukasz Ozdarski po raz kolejny przeprowadza wywiad pisząc sobie pytania na kartce a później sztywno się ich trzymając... Żadnego luzu... Żadnej swobody... Co ciechanowinaczej ma do powiedzenia w obronie swojego "dziennikarza"? Serio mówię, wstyd trochę...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do