:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE

Likwidacja PKS w Ciechanowie. Autobusy przestaną kursować za kilka miesięcy

07/03/2018 09:16
Komunikacja Publiczna, Likwidacja Ciechanowie Autobusy przestaną kursować kilka miesięcy - zdjęcie, fotografia

Grupa Mobilis poinformowała o postawieniu w stan likwidacji PKS Ciechanów. We wtorek (6 marca) uchwałę o rozwiązaniu spółki i otwarciu jej likwidacji podjęło Nadzwyczajne Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy PKS w Ciechanowie S.A. Przewozy będą świadczone tylko do końca czerwca.

O możliwej likwidacji PKS Ciechanów mówiło się już od dłuższego czasu. Spekulacje narosły w połowie lutego, kiedy Mobilis Group podjął decyzję o likwidacji oddziału w Ostrołęce. W Ciechanowie przewoźnik w ostatnich latach systematycznie ograniczał liczbę kursów. Dość powiedzieć, że tylko w ubiegłym roku likwidacji uległo ponad 50 połączeń. Dodatkowo we wrześniu podwyższono ceny biletów. Te wszystkie działania nie przyczyniły się jednak do poprawy sytuacji finansowej spółki.

W związku z tym 6 marca zapadła decyzja o rozwiązaniu spółki i otwarciu jej likwidacji. Jak wyjaśniono w wydanym komunikacie głównym powodem tej decyzji jest trudna sytuacja rynkowa oraz drastycznie, z roku na rok, malejąca liczba pasażerów. Akcjonariusze PKS Ciechanów dodają, że ich model biznesowy długoterminowo pozostawał nierentowny, pomimo wprowadzanych optymalizacji operacyjnych. - Na trudną sytuację w spółce wpłynął też m.in. brak uregulowań prawnych, które zapewniałyby stabilne podstawy do inwestowania i rozwoju - informują likwidatorzy PKS Ciechanów, dodając jednocześnie, że postarają się pomóc lokalnym władzom wypracować rozwiązania komunikacyjne dla poszczególnych gmin już po likwidacji spółki.

Działalność transportowa PKS Ciechanów ma potrwać do 30 czerwca 2018 roku.

Likwidacja PKS w Ciechanowie. Autobusy przestaną kursować za kilka miesięcy komentarze opinie

  • mruj - niezalogowany 2018-03-07 10:54:26

    Prawda jest niestety smutna. Ta firma od lat nic nie inwestowała w PKS. Zakupili kilka autobusów tyle ile pakiet inwestycyjny wymagał po prywatyzacji, a później moim zdaniem liczyła tylko na zyski. Rozumiem, że każda prywatna firma musi się kierować zyskiem i nie będzie prowadzić działalności charytatywnej. Problem jest jednak stosunkowo szerszy. Po przejęciu PKSu ta firma nie usiadła i nie wprowadziła zmian w rozkładach jazdy. Jedynie robili nic nie znaczące kosmetyczne zmiany. Efekt mamy jaki mamy. Jak się nie umiało dostosować oferty pod pasażera to mamy efekt ich odpływu. Jak się jest biernym wobec rynku i nie reaguje na jego potrzeby to niestety taki model biznesowy musiał się wyczerpać. W komunikacie czytamy, że uregulowania prawne są złe - czytaj nikt nie jest winny tylko nie my. Jakoś inne firmy transportowe potrafią się utrzymać na tym rynku.

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 10:55:42

    To teraz ważne pytanie.Kto jest odpowiedzialny za odbudowę dworca?Czemu ma służyć? Ktoś jest chyba za to odpowiedzialny!!!! Planując taką inwestycje,nikt nie wiedział o planach spółki Mobilis?

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 10:59:22

    No chyba że to spółka Mobilis wybudowała dworzec ale jakoś nie chce mi się w to wierzyć

  • mruj - niezalogowany 2018-03-07 11:00:34

    Dworzec mogą sprzedać i postawić kolejny pawilon handlowy. Szybkie wyburzenie tego betonowego kloca i tyle. Grrryyy. Nie podoba mnie się ta prywatyzacja.

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 11:50:46

    Myślę, że zamiast dworca powstanie rozszerzenie CH Dekada - więcej miejsc parkingowych sprzyjających powiększeniu Dekady, które jest planowane od dawna.

  • Kierowca - niezalogowany 2018-03-07 12:10:45

    To Dekada kupiła od mobilisu plac i dworzec jest dekady a tak przy okazji pracuje tam od ponad 15 lat

  • gość 2018-03-07 12:42:26

    A czy ktoś pomyślał ile uczniów codziennie dojeżdża autobusami PKS do szkoły? Nikt. Ciekawa jestem jak teraz dotrą, przecież nie każdy rodzic ma możliwość dowiezienia dziecka.

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 13:06:44

    Powiem tak komuś bardzo zależało by tak się stało.Stare zepsute autobusy kierowcy co brali kasę za bolety do kieszeni. Drogie bilety nie dostosowane godziny autobusów do potrzeb

  • Wiwi - niezalogowany 2018-03-07 13:19:30

    Mam 50 lat.Nie jestem kierowcą,Nie mam własnego auta.Od lat dojeżdżam do pracy do Ciechanowa.Co teraz???Czy ktoś pomyślał o ludziach nie zmotoryzowanych,o młodzieży dojezdzajacej do szkół czy o starszych ludziach którzy zwyczajnie chcą się dostać do lekarza...smutne

  • gość 2018-03-07 13:35:47

    SKANDAL.Typowa prywatyzacja, by kupić dobre miejsce na budowę galerii.Kapitał izraelski nie ma tu wielkiego znaczenia a jeśli ma to kto wie niech pisze. 100-procentowym właścicielem Mobilis Sp. z o.o. jest firma Egged, największy przewoźnik autobusowy w Izraelu oraz jeden z największych przewoźników pasażerskich na świecie.

  • Do wiwi - niezalogowany 2018-03-07 13:45:28

    Masz 50 lat wystarczająco dużo żeby mieć prawo jazdy i własne auto.Każdy jest kowalem swego losu

  • Zdzichu - niezalogowany 2018-03-07 13:53:30

    I *uj w d*** CieCHAMOWI !!!

  • Fah 2018-03-07 14:15:31

    O szlagu. Czyli tak - remont dworca (i jego koszty) pójdą w cholerę, niezmotoryzowani przesiądą się na piechtobus, pojazdy pójdą... na złom? Wątpliwe, żeby ktoś je chciał odkupić i użytkować. Ciekawe, czy po tym znów "nikt nie będzie miał sobie nic do zarzucenia"

  • Do komentującego wiwi - niezalogowany 2018-03-07 14:23:02

    Nie każdy może mieć prawo jazdy. Jest całe mnóstwo uwarunkowań uniemożliwiających jego posiadanie od zdrowotnych i finansowych począwszy. Poza tym dochodzi jeszcze aspekt ekologiczny - transport zbiorowy jest mniej szkodliwy dla środowiska od całej masy starych zdezelowanych aut z jednym pasażerem-kierowcą w środku.

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 14:32:58

    Moja mama ma 70 lat mieszka 10km od Ciechanowa i od lat korzysta z usług lekarzy czy szpitala w Ciechanowie. Trzy lata wstecz zmarł Tata, z którym dojezdzala tu samochodem. Teraz po śmierci ojca nie ma czym i jak podróżować. Sama tez nie moze usiasc za kierownice bo ma klopoty z nogami - kiedyś idąc ulicą upadła bo nogi nagle przestały funkcjonować. Dosłownie po wojnie nawet nie było takiej sytuacji.Jest coraz gorzej żyć w tym naszym kraju. Starsi ludzie coraz bardziej tęsknią za komuną twierdząc, ze nawet wtedy żyło im się lepiej.BARDZO BARDZO SMUTNE...

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 14:33:11

    Ma ręce,ma nogi, mógł zarobić na prawko i samochód.A jeśli nie ma zdrowia mógł zarobić na szofera.Proste!!!

  • Gośdarek z Lublińcu,, - niezalogowany 2018-03-07 15:02:10

    Tak to jest jak nie ma mądrych menadżerów,tylko kolesie od brania kasy,,,u nas też pks padł,,,,,

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 15:07:20

    Zobaczymy co uczyni nasz szanowny Pan prezydent?? w tym temacie? Ma budować wszystko co łączy a nie dzieli!! To zobaczymy?

  • gość 2018-03-07 15:15:18

    A co ma prezydent do żydowskiej spółki Mobilis? Dlaczego ma coś zrobić? Plac jest w prywatnych rękach, PKS też, więc co miałby niby zrobić? Dworzec pozostanie, bo korzysta z niego wielu innych przewoźników jako przystanku na trasie.

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 15:37:27

    A co ma Prezydent do dojazdow osób z okolic jesli juz to starosta albo wojtowie okolicznych gmin.Prezydent to ma obowiazek zapewnić transport w miescie.od tego jest zkm a jesli wojtowie nie chca dokładać do transportu miejskiego to w imie czego kazdy z nas ciechanowian ma placic za dojezdnych

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 15:39:30

    A co ma do tego Prezydent Wojewoda niech się martwi

  • milhaus - niezalogowany 2018-03-07 16:16:17

    To wina Wardziniaka

  • R@do - niezalogowany 2018-03-07 17:05:08

    Żenujące tłumaczenia i próba zrzucenia winy na cały świat nie przystoja poważnym przedsiębiorcom. Trzeba było inwestować a nie liczyć na cud bo zdezelowanymi autobusami i wysokimi cenami biletów zawojowac w transporcie się nie da.. Może też warto było zwrócić uwagę na kierowców, którzy czasami brali kasę za bilet do kieszeni nie wydając biletu podróżnym.

  • gość 2018-03-07 17:26:20

    Prędzej czy później by do tego doszło. Przez ostatnie kilka lat były zabierane autobusy tłumacząc się, że "nierentowne". Może i tak była ale patrząc na cenę biletu z Ciechanowa do Warszawy i czas dojazdu to wszyscy woleli przejść kilka metrów i wsiąść do pociągu kursującego co godz. do stolicy.

  • gość 2018-03-07 17:37:51

    http://www.to.com.pl/motofakty/aktualnosci/a/pks-ostroleka-w-likwidacji-autobusy-tylko-do-czerwca-informuje-mobilis,12940050/, http://www.infoprzasnysz.com/spolka-pks-obslugujaca-przasnysz-w-likwidacji/ cyli ciechanów nie jest ostatni , jeszcze z naszego regionu została Mława

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 17:46:06

    W tym ukladzie niech wroci kolej waskotorowa albo wolanty z koniem.

  • Kkkk - niezalogowany 2018-03-07 17:49:03

    A jak skomunikowany jest Ciechanów? Przejazd 5 km do pracy ,zajmuje około godzinę ,ponieważ trzeba się przesiadać i czekać na poszczegolny autobus. W weekendy to masakra ,nie ma czym jechać powyżej godziny 18 .

  • Gość 23 - niezalogowany 2018-03-07 18:35:55

    Nie tylko Ciechanow ale I inne PKSy padaja ktore sa w mobilisie do konca czerwca tylko jezdza

  • Gość 23 - niezalogowany 2018-03-07 19:07:38

    Nie tylko Ciechanow ale I inne PKSy padaja ktore sa w mobilisie do konca czerwca tylko jezdza a mialo byc tak pieknie mieli walczyc z prywatnymi walcza ale na ich dzialkach przy grilu

  • Gość 23 - niezalogowany 2018-03-07 19:08:04

    Nie tylko Ciechanow ale I inne PKSy padaja ktore sa w mobilisie do konca czerwca tylko jezdza a mialo byc tak pieknie mieli walczyc z prywatnymi walcza ale na ich dzialkach przy grilu

  • Gość - niezalogowany 2018-03-07 21:09:19

    Wszyscy widzą że kierowca bierze ale kto zapytał ile oni zarabiają. A kierowców za wszystko obciążają,ze autobus za dużo spala a żadnych dodatków nie ma czy na święta czy inne dodatki. Myślą tylko jak kierowcom zabrać dla siebie żeby prezesi i dyrektorzy mieli .

  • gość 2018-03-07 21:14:17

    dobry wieczor komunikacja zbiorowa ma byc i juz jak przynosi zyski to dobrze jak nie to nie ma tragedii tak jest w innych krajach n.p.w niemczech doplaca tez sie do komunikacji,ale musi byc i juz,tak mowia wladze na roznych szczeblach,nawet jak pojazdy jezdza puste,to jest sprawa samorzodow jej zapewnienie czy panstwa,to nie jest jakis zaklad wytworczy ktory musi miec zyski,to dobro spoleczne i powinno byc najwazniejsze razem z innymi dobrami dla spoleczenstwa,tak jest w rozwinietych krajach a polska do takich podobno nalezy ,maja byc takie ceny aby nie odstraszaly od przejazdow,czym drozej tym mniej ludzi jezdzi i okreslona ilosc polaczen ,bo np jedno dziennie czy nawet dwa nie ,aja racji bytu w szwajcarji np tak gdzie nie dojezdza kolej,wszedzie od stacji pkp z drugiej strony po przyjezdzie pociagiem sa autobusy do kazdej wsi,,,,.......pozdrawiam

  • gość 2018-03-07 21:53:37

    Setki ludzi codziennie dojeżdżają do pracy w Warszawie a PKS oferuje jedno poranne połączenie do stolicy o 06.05. Autobus pokonuje trasę do Warszawy przez ok 2,5 godziny, po drodze zatrzymując się się praktycznie wszędzie. Cena biletu 26 zł.Takie połączenie jest ważne dla ludzi z mniejszych miejscowości, ale równolegle mogłoby funkcjonować kilka ekspresowych połączeń z 2 -3 przystankami na mieście( Centrum, Armii Krajowej), a potem bezpośrednio do metra Młociny.. Czas przejazdu ok 1,5 godziny byłby konkurencyjny z pociągiem i dojazdem na dworzec. Komfortowe autobusy, cena biletu 20 zł, miła obsługa i mamy kierunek, który mógłby być jednym z bardziej rentownych.

  • dudi - niezalogowany 2018-03-07 22:35:08

    Świat się przewraca do góry nogami. Skończy się kolejna epoka. Ciechanów bez PKS. Kiedyś grzyby, ryby i inne wyprawy z młodości, to tylko PKS. Kiedyś żeby się umówić np. na takie ryby, trzeba było obejść znajomych, gwizdnąć pod oknem, omówić wyprawę na ławeczce przed blokiem. Teraz telefon w każdej kieszeni 10-cio latka, samochody się kupuje na 18 urodziny :-(. Trochę żal, ale widać takie czasy...

  • gość 2018-03-07 22:38:01

    Blicharski próbował wozić ludzi do Warszawy i co? Szybko przepadł i sam poszedł za kółko do PKS-u, żeby do emerytury dociągnąć.

  • gość 2018-03-07 22:39:59

    Bardziej mnie ciekawi, co powstanie na działce po bazie na Płockiej. Miejsce jak marzenie na jakąś działalność. Ciekawe ile Mobilis będzie sobie winszował za tą nieruchomość...

  • gość 2018-03-08 08:44:14

    Gdyby nadal rządziło PO to wszystko byłoby prywatne:szpitale,szkoły,przedszkola,a potem by upadało tak jak PKS i niech biedni ludzie się martwią.

  • Do komentujacego wiwi - niezalogowany 2018-03-08 11:23:33

    Drogi przyjacielu ja też jestem grubo po pięćdziesiątce.Prawo jazdy posiadam.Niestety mam poważny problem że wzrokiem,dlatego nie mogę prowadzić auta a niestety muszę jakoś dotrzeć do pracy.Jak widać nie zawsze jest się kowalem swojego losu bo czasem los napisze scenariusz za ciebie.

  • gość 2018-03-08 13:04:20

    Nie zapominajcie, że PKS Ciechanów, to też baza w Płońsku i Pułtusku. W sumie to trzy powiaty będą miały problemy komunikacyjne. Z drugiej strony lokalizacje działek w Płońsku i Pułtusku jak marzenie. Ktoś to kupi i będzie zacierał ręce.

  • gość 2018-03-08 13:24:38

    Nareszcie, ktoś doszedł do konkluzji. Dworzec i plac manewrowy w Pułtusku już dawno zamknięty. Ciechanów, dworca nie ma, teren sprzedany "Dekadzie"??!! Płońsk zapewne dokładnie tak samo. Trudna sytuacja ekonomiczna?? A w jaki sposób, jakim taborem chce się konkurować?? Jeden może dwa autokary klasy turystycznej na stanie w Ciechanowie. Reszta to albo stare mocno wysłużone Mercedesy albo izraelskie złomy niespełniające żadnych norm. Zupełnie nie dostosowany do rzeczywistości rozkład jazdy... Dużo można by pisać i mówić. A chciała załoga to kupić na początku.

  • gość 2018-03-08 13:28:39

    Busem do Warszawy jechałem raz. Miejsca brakowało już dla mnie, że nie wspomnę o miejscu dla osób obok. Klimatyzacja nie działała. Może tak było tylko ten jeden raz, ale ja już nie chciałem więcej ryzykować.

  • gość 2018-03-08 13:56:10

    Redakcja może zaktualizować artykuł. Właśnie pojawiła się informacja, że to samo spotkało PKS w Mińsku Mazowieckim. Tak więc na razie zostaje Przasnysz (plotka o zamknięciu), Mława, Ostróda, Mrągowo, Płock i Piotrków Tryb. Natomiast Ostrołęka zamknięta, Ciechanów zamknięty, a wcześniej Bartoszyce - połączenia przejęła Mława (Bartoszyc oczywiście). Ciekawe co kur.... dalej.

  • mruj - niezalogowany 2018-03-08 14:39:10

    To już jest koniec. Likwidują raczej wszystko. Nie udana prywatyzacja, nie udany zarząd tymi przedsiębiorstwami.

  • Krzychu - niezalogowany 2018-03-09 21:58:48

    PKS Przasnysz został w 2017 r,. połączony z PKS-em Ciechanów: http://www.mobilis.pl/oddzialy/pks-przasnysz/komunikaty/informacja-pasazerska.html "Informacja pasażerska Szanowni Pasażerowie, zapraszamy na stronę Mobilis Group PKS Ciechanów. Od 1 października 2017 r. będziemy publikować wszystkie niezbędne informacje dla Państwa jak np. sprzedaż biletów miesięcznych tutaj - PROSZĘ KLIKNĄĆ Za wszelkie ewentualne niedogodności przepraszamy." I jeszcze: http://phototrans.pl/24,391,0,Przedsi__biorstwo_Komunikacji_Samochodowej_w_Przasnyszu_S_A_.html "W 2017 roku Mobilis Group dokonał fuzji operacyjnej spółek PKS Przasnysz i PKS Ciechanów. Tabor sukcesywnie przerejestrowywany jest na PKS Ciechanów. Kilka autobusów (wraz z kierowcami) trafiło również do PKS Ostrołęka i są zarejestrowane na PKS Ostrołęka (WO)."

  • Gość - niezalogowany 2018-03-14 11:38:00

    Według mnie to tak właśnie miało być. Spółka kupiona za grosze, brak inwestycji i modernizacji żeby nie dokładać. Część gruntów/nieruchomości sprzedana z zyskiem, teraz na resztę znalazł się pewnie klient....

  • gość 2018-03-16 22:12:46

    Siedzę rozmyślam śmieje się sam do siebie i nie dowierzam jakie z was tumany (z niektórych) myślę że u niektórych iq równa się dywanu. Najbardziej roz*ebal mnie tekst "Ma ręce,ma nogi, mógł zarobić na prawko i samochód.A jeśli nie ma zdrowia mógł zarobić na szofera.Proste!!!" - tekst prawiczka 18 letniego co ledwo zdał prawko a nie dawno leżał i walił f8juta do lcd :) Poczekajmy jeśli będziesz miał 65 lat niedowład w łapie i nodze, ślepy jak kret :) to pogadamy wtedy imbecylu. :) Swoją drogą pks-ów juz nie ma i nie będzie.. ;/ tylko co z dziećmi które chodzą do szkoły ? czasem dystans to ponad 10 km ? Piechtobus ? No a Osoby starsze ? CI Niezmotoryzowani ? Właśnie dlatego jesteśmy za Czarnoskórymi 100 lat do tyłu , ponieważ nigdy się Polska cywilizacja nie rozwinie z takimi imbecylami na czele :) P.s masz ręce nogi ? - to możesz prawko zrobić hahaha pozdrawiam wieśniaku z listkiem na szybie...

  • gość 2018-03-17 16:57:17

    Kiedy będzie radio-taxi w Ciechanowie, aby wygodnie zamówić taksówkę?

  • gość 2018-03-19 11:32:20

    Ta firma już wcześniej w innym kraju zrobiła to samo rozłożyła rodzimą komunikacje ,i potem przeniosła się do polski .wiadomo było oc w tym całym biznesie chodzi bo przecież nie o ratowanie polskiego PKS.

  • Gość - niezalogowany 2018-03-30 23:38:23

    Dzisiaj jechałem z Warszawy autobusem PKS Pszasnysz i kierowca powiedział, że ich autobusy również kursują tylko do końca czerwca 2018r. Czyli ten sam los co PKS Ciechanów. Pewnie wynika to z połączenia PKS Ciechanów z PKS Pszasnysz w 2017r.

  • gość 2018-07-31 08:57:07

    Tak jak Poczta Polska, kolej,..... i inne ważne dla kraju przedsiębiorstwa , PKS czyli Polska Komunikacja Samochodowa jest przedsiębiorstwem o znaczeniu strategicznym dla państwa. Ci kilkunastoletni filozofowie, którzy uwielbiają prywatyzacje ( czyli prywatę ) powinni sięgnąć do podręcznika historii, do prasy albo wspomnień osób dorosłych, aby poduczyć się o ruinie kraju w okresie lat 95 - 2000...... , aby nauczyć się do jakiego upadku, ruiny, ogromu bezrobocia i ludzkiej nędzy doprowadziła zorganizowana i zaplanowana prywatyzacja i likwidacja całych gałęzi przemysłu . Pomysły i uwielbienia, prywatyzacji przedsiębiorstw o charakterze strategicznym dla państwa , a do takich należy zaliczyć PKS , to pomysły dzidziusiowatych nastolatków, podziwiających zabawianie się bombą. " Wy tu się chłopcy radośnie bawicie - a tu chodzi o życie " - cytat z wypowiedzi premiera. Wystarczy też wspomnieć historię , próby likwidacji Poczty Polskiej w ostatnich latach - i w rezultacie odbioru swoich przesyłek np. w jakimś sklepie mięsnym. Tak dzidziusie , do nauki ! do zdobycia odrobiny zdrowego rozsądku !

Dodajesz jako: |

Komunikacja Publiczna, Miasto Ciechanów - więcej informacji

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Szybka pożyczka na święta!

Święta już zapasem, a Ty martwisz się brakiem gotówki? Chcesz zrobić wyjątkowy prezent swoim bliskim? Planujesz przedświąteczny remont? A może..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ciechanowinaczej.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

R4BC PL SP Z O O z siedzibą w Ciechanów 06-400, Plac Tadeusza Kościuszki 13a lok.7

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"