
W ostatnich miesiącach kierowcy PKS-u Ciechanów, należącego do Mobilis Group, przeszli kompleksowe szkolenie w zakresie bezpieczeństwa i obsługi pasażerów. Nowatorski projekt "Akademia kierowcy Mobilis" ma na celu podniesienie jakości usług wykonywanych przez przewoźnika.
Od października 2013 roku realizowany jest projekt szkoleniowy - Akademia Kierowcy MOBILIS BOP. Ma on na celu wypracowanie i utrwalenie profesjonalnych standardów wykonywania zawodu kierowcy oraz obsługi klienta, obejmujący swym zasięgiem wszystkich kierowców z dziesięciu oddziałów MOBILIS group: PKS Bartoszyce, PKS Ciechanów, PKS Mińsk Mazowiecki, PKS Mława, PKS Mrągowo, PKS Ostrołęka, PKS Ostróda, PKS Piotrków Trybunalski, PKS Płock, PKS Przasnysz.
- Warto podkreślić, iż projekt ten jest w trakcie realizacji i jest to proces ciągły, jeszcze nie zakończony. Stworzony dla potrzeb firmy MOBILIS group program szkoleń jest częścią systemu wsparcia rozwoju zawodowego pracowników – kierowców, poprzez stworzenie praktycznych form warsztatów oraz różnorodnych działań, doskonalących umiejętności, wzmacniających zdolności, podnoszących kwalifikacje, poszerzających wiedzę z zakresu dwóch głównych aspektów - informuje biuro prasowe Mobilis Group.
Projekt składa się z dwóch modułów szkolenia, które mają znaczący wpływ na bezpieczną i profesjonalną obsługę pasażera. Projekt ten umożliwia stworzenie warunków uczestnikom szkolenia do samodzielnego poszukiwania skutecznych sposobów, aby profesjonalnie i odpowiedzialnie wykonując zawód kierowcy, jednocześnie będąc reprezentantem firmy MOBILIS group dbać o wizerunek firmy, a nade wszystko gwarantować bezpieczną podróż pasażerom.
Pierwszy z nich to moduł „Bezpieczeństwo w ruchu drogowym”. Bezpieczeństwo w transporcie drogowym osób to priorytet. Kierowca odpowiednio przeszkolony, zauważa, że można jeździć lepiej i co najważniejsze - bezpieczniej niż dotychczas. Ulica nie uczy. Zatem nawet wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu autobusu nie uczy pokory, a jedynie utwierdza często niewłaściwe nawyki u kierowcy. Moduł "bezpieczeństwo" realizowany jest zatem w celu zwiększenia świadomości kierowców na wszelkie zagadnienia związane z bezpieczną jazdą autobusem. Kierowca ma możliwość przypomnienia wielu przepisów (także tych niedawno wprowadzonych), a także uświadomienia sobie, jak poważne konsekwencje może nieść chwila zapomnienia podczas prowadzenia pojazdu. Taka wiedza procentuje i zdecydowanie pozytywnie wpływa na postrzeganie firmy przez potencjalnych klientów (pasażerów). Profesjonalizm wykonywanej pracy oraz pokora stanowią o zapewnieniu bezpieczeństwa przewozów.
Moduł „Profesjonalnej Obsługi Pasażera” zapewnia o podstawowych zasadach i standardach poziomu jakości obsługi klienta. Zawiera elementy takiego działania i podejścia do klienta - pasażera, które w jak najlepszy i efektywny sposób sprostają jego potrzebom. Celem tych działań jest implementacja jak najkorzystniejszych rozwiązań, które skierowane są w stronę klienta, wykreowanie jak najbardziej pozytywnego wizerunku firmy oraz budowanie lojalności i udoskonalenie relacji z pasażerem, którego zadowolenie ze skorzystania z usług MOBILIS group, a także on sam - jest kluczową wartością dla firmy.
- Motto projektu brzmi: Bezpieczeństwo + Obsługa Pasażera = Podróż. Zatem zawód kierowcy, który mówi rutynie STOP, jest wykonywany z pokorą i profesjonalizmem oraz gwarantuje bezpieczeństwo tysięcy podróżnych w czasie codziennych przewozów. Wielu przewoźników o tym zapomina. MOBILIS group dbając o rozwój pracownika, stawia na kierowcę przeszkolonego w tych obydwu ważnych aspektach. Obecnie realizowana misja szkoleniowa oraz świadczenie najwyższej jakości usług jest elementem konkurencyjnej przewagi firmy MOBILIS group nad pozostałymi przewoźnikami - dodają organizatorzy szkoleń.
za: Mobilis Group
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie