Reklama

Kiedy koniec problemów z centralą w ciechanowskim szpitalu?

20/08/2013 15:51

W związku z problemami technicznymi operatora telefonicznego, chcemy Państwa przeprosić za utrudnienia w łączności telefonicznej ze szpitalem. Jednocześnie informujemy, że operator prowadzi prace mające na celu jak najszybsze wyeliminowanie niedogodności - od kilku tygodni komunikat o takiej treści widnieje na stronie internetowej Specjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Ciechanowie. Na czym więc polegają wspominane "utrudnienia"?

- Problem dotyczy dodzwonienia się do szpitala z zewnątrz oraz wykonywaniem połączeń telefonicznych ze szpitala na zewnątrz - wyjaśnia Małgorzata Turowska, zastępca dyrektora pionu technicznego w ciechanowskim szpitalu.


Krótko mówiąc, dzwoniąc do szpitala, trzeba liczyć się z tym, że w ciągu kilku sekund połączenie zostanie zerwane. Pracownicy placówki często nie zdążają nawet przekazać dzwoniącym, o problemach występujących z centralą. Co istotne, nie jest to nowy problem. Kłopoty z centralą powtarzają się bowiem już od paru lat:


- Problem z naszą centralą nie jest kilkumiesięczny, tylko już kilkuletni. Ten sam problem pojawił się rok i dwa lata temu, o tej samej porze roku, czyli latem. Podejrzewamy, że jest to spowodowane przegrzewaniem się linii lub też, co sugeruje nam operator, jest to problem naszej centrali. Żeby rozwiać spekulacje i rozwiązać problem, podjęliśmy decyzję o założeniu nowej centrali i rozpoczęliśmy procedurę przetargową - informuje Małgorzata Turowska.


Najbardziej na zaistniałą sytuację skarżą się oczywiście pacjenci i ich najbliżsi, którzy nie mają możliwości telefonicznie uzyskać informacji na temat stanu zdrowia osób leżących w szpitalu. Lekkiego życia nie mają również pracownicy placówki. Lekarze, chcąc skonsultować się na przykład z kolegą po fachu z innego szpitala, muszą korzystać z prywatnych telefonów.


Niestety nie widać chętnych, którzy wzięliby odpowiedzialność za obecną sytuację. Zainteresowane strony obwiniają ... siebie na wzajem:


- My jako szpital nie mamy na to wpływu. Obowiązują nas umowy z dwoma operatorami zewnętrznymi i tutaj jedni zrzucają winę na drugich. My z kolei obwiniamy ich. Nie pozostaje nam teraz nic innego, jak przeprosić wszystkich za te uniedogodnienia i cierpliwie czekać na rozwiązanie problemu - mówi zastępca dyrektora pionu technicznego w ciechanowskim szpitalu.


Na szczęście nie ma problemów z centralą wewnętrzną i tu pracownicy mogą bez problemów wzajemnie komunikować się ze sobą. Jak zapewniła Małgorzata Turowska na początku września problem powinien zostać definitywnie rozwiązany. Wówczas ma zostać podpisana umowa z nowym operatorem, powstanie również nowa centrala.

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do