
Na pewno niejednokrotnie zdarzało wam się zawędrować na strony sklepów internetowych, na które nie chcielibyście trafić ponownie ze względu na ceny, nieintuicyjną obsługę, nieciekawą treść czy też zniechęcające aspekty wizualne. Niestety także w dzisiejszych czasach wiele biznesów posiada własne WWW, które jednak w żaden sposób nie przekłada się na realne zyski i widoczność firmy na rynku. Jak nie uczynić z naszego e-sklepu jednego z tego pokroju przedsiębiorstw, postaramy się powiedzieć w oparciu o sprawdzone metody i opinię specjalistów w dziedzinie promocji w globalnej, informacyjnej pajęczynie.
Wysoka liczba odwiedzin dzięki profesjonalnemu SEO
Optymalizacja serwisów pod kątem wymagań wyszukiwarki Google, znana szerzej jako Search Engine Optimization lub SEO stanowi podwaliny pod pozycjonowanie stron. Bez odpowiedniego przygotowania naszej witryny zbiegi takie jak budowanie linków, content marketing oraz utrzymywanie aktywności w sieci nie dadzą nam zbyt wiele. Fachowcy w dziedzinie optymalizacji zatrudnieni w agencjach doskonale wiedzą, jak bardzo istotne jest, aby kształt naszej WWW spełniał wszystkie oczekiwania robotów indeksujących oraz organicznych użytkowników nastawionych na aspekty estetyki, funkcjonalności oraz oczywiście atrakcyjną prezentację asortymentu i treści. Wszystkie te potrzeby musi w gotowym projekcie strony pogodzić seowiec. Zarówno więc struktura i architektura WWW, jak i wszelkie kwestie wymagające zaawansowanej wiedzy informatycznej znajdą się na liście tuż obok prozaicznej troski o wrażenia potencjalnego klienta oraz chęci zbudowania w nim zaufania oraz pozytywnych skojarzeń w odniesieniu do marki przy pomocy organizacji treści, poszerzenia repertuaru mediów, a także dobrego designu – przypomina fachowiec z od lat działającego we Wrocławiu brandu Afterweb.
Alternatywa dla niecierpliwych – kampanie Google Ads
Alternatywa dla niecierpliwych – kampanie Google Ads
Warto zdawać sobie sprawę, że pozycjonowanie stron to proces długotrwały i nie zawsze z dnia na dzień zobaczymy efekty. Często będziemy zmuszeni poczekać nawet kilka miesięcy, zanim adres zawędruje do czołówki wyników wyszukiwania. Owszem, będzie to wtedy sukces przynoszący zyski przez bardzo długi czas i zwracający inwestycję z ogromną nawiązką, jednak w wielu przypadkach zdarza się tak, że właścicielowi biznesu zależy na jak najszybszym skoku sprzedaży. Wtedy rozsądnym wyjściem jest skorzystanie z kampanii linków sponsorowanych Ads, która pozwala nam wyświetlać banery reklamowe na pierwszym miejscu rezultatów wyszukiwania wybranych przez nas fraz. Będziemy musieli określić budżet, po wyczerpaniu którego akcja marketingowa ustanie, a także dopasować rozliczne ustawienia, koniec końców jednak już w 15 minut po zatwierdzeniu kampanii nasza strona zacznie ściągać internautów oraz, co najważniejsze, sprzedawać. Ta taktyka świetnie sprawdzi się również jako uzupełnienie klasycznie wybieranego SEO.
Materiał partnera
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!