Reklama

Jak ekspozycja wpływa na sprzedaż w sklepie?

17/11/2023 08:42

Prowadząc sklep stacjonarny, trzeba zadbać o szereg czynników, z którymi nie muszą się borykać sprzedawcy na platformach internetowych. Większy nakład pracy i inwestycji przynosi jednak wymierne korzyści – dobrze przemyślana ekspozycja potrafi zachęcić klientów do zakupów i skutecznie zbuduje pozytywny wizerunek marki lub sklepu. Dodatkowo jest to także sposób na magazynowanie części towarów.

Jak wykonać estetyczną ekspozycję?

Wiele firm, które dbają o marketing własnych marek, dostarcza sklepom regały ekspozycyjne przygotowane specjalnie pod ich produkty. Takie regały pozwalają zaprezentować towary w spójny i przemyślany sposób. Dobrze wykonana ekspozycja wymaga ustawienia towarów z uwzględnieniem ich wielkości, kształtów oraz kolorów. Na głębokich regałach można zmieścić więcej produktów, ale wówczas trzeba bardziej zaangażować się w ich równe ustawienie.

Regały sklepowe – istotny element kampanii reklamowej

Obecnie wytrzymałe i estetyczne regały ekspozycyjne do sklepu pozwalają na lepsze zaprezentowanie asortymentu. Każdemu sprzedawcy zależy na tym, żeby jego produkty cieszyły się jak największym zainteresowaniem. Górna część regału ekspozycyjnego może być podświetlana. Reklama umieszczana jest na górnym plafonie oraz bocznych ścianach regału. Listwy między półkami to idealne miejsce na umieszczenie cen oraz dodatkowej reklamy marki.

Wykorzystując regały ekspozycyjne, można nie tylko promować produkty konkretnych marek, ale też eksponować te towary, które cieszą się największym zainteresowaniem lub zapewniają sprzedawcom największe marże. W przypadku małych sklepów warto umieścić regały w miejscu, które jest najbardziej widoczne dla klientów, żeby zachęcić ich do sięgania po produkty. 

Jak regały sklepowe zwiększają sprzedaż?

Ustawienie produktów na dobrze eksponowanych, ozdobionych i oświetlonych regałach to sugestia dla klientów, że są to rzeczy, którymi warto się zainteresować. Działania marketingowe nie muszą ograniczać się do promocji cenowych i aktywnych działań – bardziej subtelne aspekty, takie jak dobrze przemyślana ekspozycja towarów w sklepie stacjonarnym, również potrafią zwiększyć sprzedaż. Jest to szczególnie widoczne w sklepach samoobsługowych, w których klienci sami wybierają towar z półek.

Regały ekspozycyjne muszą wyróżniać się także wytrzymałością. Dzięki stabilnej konstrukcji regał utrzyma znaczną liczbę produktów, dzięki czemu pracownicy nie będą musieli co chwilę uzupełniać ekspozycji. Dobrze wybrane i dopasowane do potrzeb sklepu regały ekspozycyjne pozwalają na zwiększenie sprzedaży i poprawę wyników finansowych.

Artykuł sponsorowany

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do