
Już 12 stycznia 2013 roku w Łódzkiej Szkole Filmowej ruszą prowadzone przez Szkołę Mistrzów Reklamy Warsztaty Filmu Reklamowego, których bohaterami będą marki FRUGO i BLACK. Zadaniem uczestników trzydniowych workshopów będzie przygotowanie spotu reklamowego, spełniającego wymagania przedstawionego briefu. Młodzi adepci sztuki filmowej i reklamowej będą musieli zaprzęgnąć do pracy swe szare komórki i wykazać się nie lada inwencją podczas tworzenia projektów. Najciekawsze prace zostaną nagrodzone!
Główka pracuje
Czym jest reklama? Odpowiedź na to banalne pytanie zna chyba każdy. A jak wyglądają tajniki pracy nad jej powstaniem? Teraz dzięki markom FRUGO i BLACK oraz Szkole Mistrzów Reklamy każdy kto ma głowę pełną pomysłów może dowiedzieć się nie tylko jak nakręcić spot reklamowy, ale również spróbować swoich sił w przygotowaniu własnego filmu promocyjnego. Co należy zrobić? Przede wszystkim przekonać organizatorów, dlaczego to właśnie Ciebie powinni zaprosić do udziału w kursie. Kipiącą energią i kolorami argumentację należy przesłać na kontakt@szkolamistrzowreklamy.pl do 31 grudnia. Spośród nadesłanych zgłoszeń jury wybierze 40 osób. Lista uczestników zostanie opublikowana 5 stycznia na stronie www.szkolamistrzowreklamy.pl.
Światła, kamera, akcja!
Do świata filmu uczestników kursu wprowadzą specjaliści na co dzień związani z reklamą i filmem. Przedstawią oni tajniki powstawania spotu reklamowego – począwszy od koncepcji, przez opracowanie scenariusza i listy ujęć, po pracę na planie, montaż i udźwiękowienie. Z kolei zadaniem uczestników warsztatów będzie wykreowanie światów FRUGO i BLACK. Wszystko zależy od ich wyobraźni i pomysłowości.
– Liczymy na kreatywność i „otwarte umysły” wszystkich kursantów. FRUGO i BLACK to marki
o silnych i wyrazistych osobowościach, które z pewnością będą kopalnią inspiracji. Motywem przewodnim FRUGO jest dzikość i pierwotne siły drzemiące w naturze oraz w każdym z nas. Uniwersum BLACK’a stanowi energia, dająca siłę do zdobywania szczytów i osiągania sukcesów.
Nie możemy doczekać się, czym zaskoczą nas młodzi filmowcy – mówi Paulina Włodarska-Grodzińska, Dyrektor Marketingu w firmie FoodCare.
Pierwszy etap Warsztatów Filmu Reklamowego odbędzie się 12 i 13 stycznia, zaś drugi będzie miał miejsce 27 stycznia. Zajęcia odbędą się w Łódzkiej Szkole Filmowej. Poprowadzą je:
Każdy ze zrealizowanych spotów zostanie poddany kolaudacji z udziałem przedstawiciela firmy FoodCare. Lista laureatów zostanie opublikowana 8 lutego na stronie szkolamistrzowreklamy.pl. Najlepsze dwa filmy zostaną wyróżnione nagrodą pieniężną w wysokości 2 500 zł każda. Autorzy kolejnych dwóch najciekawszych prac otrzymają roczny zapas produktów BLACK i FRUGO. Dodatkowo, wybrane produkcje spełniające wymagania briefu zostaną umieszczone na fanpage’ach FRUGO wróć i BLACK ENERGY DRINK.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie