Reklama

Awaria w dostawie ciepła !!! Informujemy gdzie ją zgłosić!!!

04/02/2012 14:48
Za oknami siarczysty mróz, który ma utrzymać się jeszcze przez kilka następnych dni. Co  zrobić gdy kaloryfery w naszych mieszkaniach robią się zimne? Gdzie zgłosić awarię? Do kogo dzwonić ? Poniżej prezentujemy Państwu wszystkie potrzebne, w takiej sytuacji informacje wraz z numerami telefonów.

Zakłócenia w dostawie ciepła do ogrzewania lub dostawy ciepłej wody powinny być zgłaszane do administratora lub zarządcy budynku. Za zakłócenia powstałe w następstwie wadliwie działającej instalacji wewnętrznej budynku, odpowiedzialny jest administrator lub zarządcy budynku i to on powinien zająć się ich usunięciem.

Towarzystwo Budownictwa Społecznego ul. Okrzei 14


23 672-52-76 - centrala
23 672-59-80 - centrala
23 672-23-04 - Dział Inwestycji
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa ZAMEK ul. Moniuszki 16a
23 672 55 36 Centrala
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa MAZOWSZE ul. Reutta 13
23 672 31 46 Centrala
Novum Spółdzielnia Budownictwa Mieszkaniowego ul. Księcia Konrada II 12

23 6725442 Centrala

Awarie, które dotyczą sieci doprowadzającej ciepło do budynków na terenie naszego miasta naprawiane są przez PEC i tam powinny być zgłaszane.

Na numer alarmowy pogotowia ciepłowniczego (23 672 27 32 ) w Ciechanowie dzwonić należy gdy zgłoszenie dotyczy:

- przerwy bądź zakłócenia w ciągłym dostarczaniu ciepła lub ciepłej wody użytkowej do obiektów/budynków mieszkalnych;

- pogorszenia parametrów czynnika grzewczego;

- zaobserwowanej awarii sieci ciepłowniczej;

- przerwy w dostarczaniu ciepła z lokalnej kotłowni gazowej.

W sezonie grzewczym telefon alarmowy czynny jest przez 24 godziny.

Każde zgłoszenie od Klienta rejestrowane jest przez pracownika Działu Dystrybucji Ciepła. Telefony anonimowe nie są przyjmowane. Każde zgłoszenie pod numer alarmowy jest weryfikowane. Dlatego zawsze dzwoniąc pod numer alarmowy wymagane jest podanie adresu, nazwiska dzwoniącego klienta, numeru telefonu i oczywiście  przedmiotu zgłoszenia.

Na telefon alarmowy PEC-u przyjmowane są zgłoszenia osób fizycznych lub prawnych  na mocy zawartej umowy o sprzedaży ciepła.


Mamy jednak nadzieję, że tej zimy obędzie się bez problemów z dostawą ciepła do naszych mieszkań, domów i miejsc pracy.

Spółdzielnie mieszkaniowe udostępniają informacje dotyczące zgłaszania awarii (nie tylko ciepłowniczych) bądź na tablicach informacyjnych na klatkach schodowych, bądź na stronach książeczek opłat.

Autor: E. Stawińska


Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do