
Przypominamy mieszkańcom o składaniu corocznych informacji o wyrobach zawierających azbest. Informację i ocenę stanu technicznego obiektów i urządzeń budowlanych za poprzedni rok właściciele lub zarządcy powinni złożyć prezydentowi miasta najpóźniej do 31 stycznia.
Informujemy także o konieczności składania informacji o wyrobach zawierających azbest, których wykorzystywanie zostało zakończone. Wzory formularzy dostępne są w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta przy ul. Wodnej 1, w siedzibie Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, ul. 17 Stycznia 60B i na stronie internetowej Urzędu Miasta www.umciechanow.pl w zakładce Poradnik Interesanta/ Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska.
Źródło: UM Ciechanów
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie