
Do 28 lutego mieszkańcy Ciechanowa mogą składać wnioski o przystąpienie do programu, w ramach którego z terenu miasta usuwane i unieszkodliwiane są wyroby zawierające azbest. Formularz dostępny jest na stronie internetowej oraz w siedzibie urzędu.
Zgodnie z zasadami obowiązującego „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa na lata 2016-2032”, usuwanie wyrobów z azbestem prowadzone jest przez jeden podmiot wyłoniony na dany rok przez Urząd Miasta. Na podstawie wniosków złożonych przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, przez wspólnoty mieszkaniowe i przez użytkowników ogrodów działkowych określony zostanie zakres, zaplanowane zostaną działania i zabezpieczone będą środki finansowe. Złożenie wniosku jest więc konieczne do ujęcia w planowanej do usunięcia ilości wyrobów z azbestem na ten rok. 28 lutego jest nieprzekraczalnym terminem.
Wnioski dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej Urzędu Miasta Ciechanów (w BIP w zakładce „jak załatwić sprawę” – Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, karta informacyjna IMiOŚ.K35, formularze F1 i F2 oraz w siedzibie Urzędu Miasta (Biuro Podawcze, ul. Wodna 1; Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, plac Jana Pawła II 6, pokój nr 20). Szczegółowe informacje udzielane są pod nr tel. (23) 674 92 83.
źródło: UM
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie