Reklama

W ratuszu można składać wnioski o bezpłatne usunięcie azbestu

16/01/2017 14:58

Do 28 lutego mieszkańcy Ciechanowa mogą składać wnioski o przystąpienie do programu, w ramach którego z terenu miasta usuwane i unieszkodliwiane są wyroby zawierające azbest. Formularz dostępny jest na stronie internetowej oraz w siedzibie urzędu.

Zgodnie z zasadami obowiązującego „Programu usuwania wyrobów zawierających azbest z terenu miasta Ciechanowa na lata 2016-2032”, usuwanie wyrobów z azbestem prowadzone jest przez jeden podmiot wyłoniony na dany rok przez Urząd Miasta. Na podstawie wniosków złożonych przez osoby fizyczne nieprowadzące działalności gospodarczej, przez wspólnoty mieszkaniowe i przez użytkowników  ogrodów działkowych określony zostanie zakres, zaplanowane zostaną działania i zabezpieczone będą środki finansowe. Złożenie wniosku jest więc konieczne do ujęcia w planowanej do usunięcia ilości wyrobów z azbestem na ten rok. 28 lutego jest nieprzekraczalnym terminem.

Wnioski dostępne są w wersji elektronicznej na stronie internetowej Urzędu Miasta Ciechanów (w BIP w zakładce „jak załatwić sprawę” – Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, karta informacyjna IMiOŚ.K35, formularze F1 i F2 oraz w siedzibie Urzędu Miasta (Biuro Podawcze, ul. Wodna 1; Wydział Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska, plac Jana Pawła II 6, pokój nr 20). Szczegółowe informacje udzielane są pod nr tel. (23) 674 92 83.

źródło: UM

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do