
Informatyk oraz inspektorzy w dwóch referatach - na te stanowiska trwają nabory w Urzędzie Miasta Ciechanów. Cały czas można składać aplikacje.
Ratusz poszukuje informatyka na stanowisko ds. Procesów IT Wydziału Organizacyjnego. Kandydat musi posiadać wykształcenie wyższe o kierunku informatycznym oraz minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku informatyka. Osoby zainteresowane ofertą muszą złożyć dokumenty aplikacyjne najpóźniej do 23 listopada.
Kolejna oferta pracy dotyczy stanowiska inspektora w Referacie ds. Koordynowania Inwestycji Miejskich Wydziału Zamówień Publicznych i Inwestycji. tu wśród wymagań niezbędnych znajduje się m.in. konieczność posiadania wykształcenia wyższego o kierunku budowlanym oraz minimum trzyletni staż pracy przy realizacji procesów inwestycyjnych. Mile widziane będą uprawnienia budowlane. Oferty należy składać do 18 listopada.
Poszukiwany jest także inspektor w Referacie Utrzymania Infrastruktury Drogowej Wydziału Inżynierii Miejskiej i Ochrony Środowiska. Tu kandydaci muszą się wykazać wykształceniem wyższym o specjalności budownictwo ogólne lub drogowe. Muszą też posiadać minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe. Nabór także będzie prowadzony do 18 listopada.
Szczegółowe informacje na temat poszczególnych ofert można znaleźć w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miasta.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie