
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko – Własnościowa „Mazowsze” w Ciechanowie prowadzi nabory na trzy wolne stanowiska. Zatrudniony zostanie administrator osiedli, specjalista ds. rozliczeń i eksploatacji oraz pracownik administracyjno-biurowy.
Na poszczególne stanowiska pracodawca określił następujące wymagania oraz zakres obowiązków:
Administrator osiedli:
Zakres obowiązków to m.in.: prawidłowa eksploatacja zasobów mieszkaniowych (prowadzenie bieżącej obsługi nieruchomości); nadzór nad wykonawcami (w tym sprzątanie, konserwacja, usuwanie usterek, remonty, modernizacje); rozwiązywanie wszelkich problemów powstałych w trakcie funkcjonowania administrowanych budynków; zlecanie i kontrola robót konserwacyjnych oraz remontowych wykonywanych przez wykonawców zewnętrznych oraz służby własne; zapewnianie sprawności funkcjonowania urządzeń i instalacji budynków; organizacja i nadzór nad wykonaniem okresowych kontroli stanu technicznego budynków oraz nad ich remontami; prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami; przygotowywanie opisów przedmiotu zamówienia do planowanych zadań remontowych; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami; dbałość o utrzymywanie pozytywnych relacji z mieszkańcami.
Wymagania: doświadczenie – 5 lat – (minimum 2 lata na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem); wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące lub średnie techniczne - budowlane lub inne techniczne będzie dodatkowym atutem w procesie rekrutacji; znajomość przepisów i zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych oraz znajomość przepisów ustawy o własności lokali i ustawy o gospodarce nieruchomościami; znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami oraz ogólnobudowlanych; umiejętność sprawnej obsługi komputera - znajomość pakietu Microsoft Office; zdolności organizacji i planowania pracy oraz wykonywania pracy pod presją czasu; umiejętności hierarchizacji zadań i ustalania priorytetów; umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; komunikatywność i zaangażowanie; inicjatywa w działaniu; umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących; umiejętność pracy związana z obsługą mieszkańców; prawo jazdy kat. B (możliwość dysponowania własnym samochodem będzie rekompensowana przez pracodawcę); mile widziana umiejętność kosztorysowania.
Specjalista ds. rozliczeń i eksploatacji:
Zakres obowiązków to m.in.: ewidencja, analiza i rozliczanie mediów w rozbiciu na budynki i lokale: energii elektrycznej, gazu przepływowego, centralnego ogrzewania i ciepłej wody, zimnej wody i odprowadzenia ścieków; analizowanie i optymalizownie kosztów gospodarki zasobami mieszkaniowymi; prowadzenie rejestrów związanych ze stanowiskiem pracy; prowadzenie zbiorów dokumentów na poszczególne budynki i lokale; bieżące kontakty z firmami obsługującymi Spółdzielnię w zakresie dostawy mediów; prowadzenie dokumentacji nieruchomości zgodnie z obowiązującym prawem i standardami; prowadzenie korespondencji z mieszkańcami, firmami, instytucjami; dbałość o utrzymywanie pozytywnych relacji z mieszkańcami.
Wymagania: doświadczenie - minimum 3 lata - praca na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem; wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące lub średnie techniczne - budowlane lub inne techniczne będzie dodatkowym atutem w procesie rekrutacji; znajomość przepisów i zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych oraz znajomość przepisów ustawy o własności lokali i ustawy o gospodarce nieruchomościami; znajomość zagadnień z zakresu zarządzania nieruchomościami oraz ogólnobudowlanych; umiejętność sprawnej obsługi komputera - znajomość pakietu Microsoft Office; zdolności organizacji i planowania pracy oraz wykonywania pracy pod presją czasu; umiejętność pracy w zespole, duża samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; komunikatywność i zaangażowanie; inicjatywa w działaniu; umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresujących; umiejętność pracy związana z obsługą mieszkańców; prawo jazdy kat. B.
Pracownik administracyjno biurowy:
Zakres obowiązków to m.in.: zapewnienie stałej obsługi sekretariatu; prowadzenie rejestru umów i zamówień; organizowanie i obsługa spotkań; sporządzanie raportów, zestawień i dokumentacji; sporządzanie projektów pism oraz obsługa i ewidencjonowanie korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej; zapewnienie efektywnego przepływu informacji pomiędzy Zarządem a pozostałymi działami; realizacja zleconych zadań administracyjnych i organizacyjnych; redagowanie treści i materiałów na stronę internetową oraz profil fb Spółdzielni; zaopatrywanie pracowników w materiały biurowe, druki i tym podobne materiały; dbałość o utrzymywanie pozytywnych relacji z mieszkańcami.
Wymagania: doświadczenie – 2 lata; wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące; znajomość przepisów i zasad funkcjonowania spółdzielni mieszkaniowych oraz znajomość przepisów ustawy o własności lokali i ustawy o gospodarce nieruchomościami; umiejętność sprawnej obsługi komputera - znajomość pakietu Microsoft Office; zdolności organizacji i planowania pracy oraz wykonywania pracy pod presją czasu; duża samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań; komunikatywność i zaangażowanie; umiejętność pracy związana z obsługą mieszkańców,
Pracodawca oferuje umowę o pracę po okresie próbnym, możliwość rozwoju zawodowego oraz wynagrodzenie uzależnione od doświadczenia i umiejętności. CV i list motywacyjny, wraz z oświadczeniami o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych w celu przeprowadzenia obecnego postępowania rekrutacyjnego oraz o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach – jeśli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO; opatrzone datą i własnoręcznym podpisem, należy dostarczyć do 24 maja osobiście w sekretariacie Spółdzielni przy ul. J. Reutta 13 w Ciechanowie lub przesłać na adres email: sekretariat@spoldzielniamazowsze.pl.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Ciekawe dla kogo?
Już Podsiadlik wie dla kogo, musi wesprzeć koleżeństwo z poprzedniej ekipy ze Starostwa
Czyli fachowcy i specjaliści.