
Na ostatniej sesji Rady Miasta głos zabrał jeden z mieszkańców. Jego wątpliwości wzbudziła kolejność, według której realizowane są zwycięskie projekty z Budżetu Obywatelskiego. Poruszył też kwestię zasadności funkcjonowania sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu ulic Armii Krajowej i Ranieckiej.
Mimo, że mamy już końcówkę roku wciąż kilka zadań z Budżetu Obywatelskiego nie zostało zrealizowanych. Wśród nich jest m.in. projekt z osiedla Płońska. Podczas ostatniej sesji Rady Miasta jeden z mieszkańców pytał, jakimi kryteriami kierują się władze, przy realizacji poszczególnych inwestycji.
Zwrócił również uwagę funkcjonującą od kilku miesięcy sygnalizację świetlną na ul. Armii Krajowej, która jego zdaniem powoduje korki i nie wpływa na poprawę bezpieczeństwa, ponieważ została zainstalowana na nieodpowiednim odcinku ulicy.
Przedstawiciele ratusza odnieśli tylko do jednego postulatu mieszkańca. Więcej w materiale wideo.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Jeśli patrzymy z punktu widzenia kierowcy, to nawet fajnie byłoby, żeby na takich dwóch pasach stało ograniczenie do 70. Biorąc pod uwagę pieszych chcemy przechodzić w punkcie gdzie jest ta sygnalizacja, tym bardziej że do nie dawna właśnie w tym punkcie kierowcy mają najbardziej rozwinięta prędkość i wyhamowują dopiero na łuku. Przejściem dla pieszych chodzę codziennie, a autem skręcam właśnie (w lewo) w ul. Raniecką z Armii Krajowej i jeszcze nie zauważyłem żeby powstał tam taki korek, aż do skrzyzowania z ul. Rzeczkowską, a przecież można skręcić właśnie w tą ulicę i przejechać do ul. Płońskiej i skręcić w lewo. Realnie co 5osoba zawracająca na skrzyżowaniu jedzie do McDonald's. A to że postoimy 30sec. do dwóch minut na skrzyżowaniu dłużej nic Nam nie zrobi. Wyjedźmy 5minut wcześniej w podróż. Pozdrawiam serdecznie, Pieszy i Kierowca.
Jak coś robić, to z głową. Moim zdaniem na tym skrzyżowaniu wystarczyłaby sygnalizacja przejścia dla pieszych na przycisk. Sekwencje świateł są irracjonalne (lewoskręt niepotrzebnie jest wyodrębniony). Bardziej niebezpieczne wydają się przejścia dla pieszych na wys. Kauflanda/Carrefoura, tam niewielkim kosztem można zainstalować mrugające "kocie oczka". I jak już przejedziemy nieszczęsne skrzyżowanie, dojeżdżamy do czegoś co w zamyśle miało być rondem a wyszedł niebezpieczny potworek drogowy (to chyba zasługa tych od dróg krajowych, jeśli się nie mylę). I dlaczego z prawego pasa nie możemy jechać na wprost, w Mleczarską?
Dziwne że Pan Mirosław nadaje pejoratywne zabarwienie podczas swojej wypowiedzi wobec dwóch partii sugerując, że projekty od tych organizacji mogą być wykonywane szybciej. Z zasady obywatelskie nie mają barw politycznych a co do kojarzenia dwóch organizacji politycznych w negatywnym świetle sądzę, że wobec żadnej w takich małych wspólnotach lokalnych nie powinno mieć miejsce i być kartą rozgrywki politycznej - swoją drogą Pan Mirosław jako (były ? nie wiem czy złożył jakąkolwiek rezygnację) członek to z tego co wiemy dwóch organizacjach jednocześnie które wymienił , nie powinien jak sądzę ich nazw "nadużywać" a przynajmniej byłoby w dobrym tonie ich nie wymieniać :)
Te światła zrobione zostały z myślą o kierowcach z osiedla, którzy nie potrafili dynamicznie włączyć się do ruchu ;)