Reklama

Skarga na dyrektora ciechanowskiej szkoły. Radni potrzebują więcej czasu na jej rozpatrzenie

Rada Miasta Ciechanów podjęła dziś (23 maja) uchwałę w sprawie przedłużenia terminu rozpatrywania skargi na działanie dyrektor Szkoły Podstawowej nr 4 w Ciechanowie.

Skarga wpłynęła do radnych 22 marca. - Skarżący stwierdzają w skardze, że Dyrektor SP 4 nie dopełniła obowiązków podczas wycieczki w ramach Programu Erasmus+ do Grecji, z możliwością uchybienia obowiązkom Nauczycieli podczas sprawowania opieki nad Uczennicą i innymi uczestnikami wycieczki - czytamy w dokumencie. Sprawa dotyczy zgubienia przez jedną z uczennic paszportu i organizacji jej powrotu do kraju.

Skargą zajmuje się nowo powołana Komisja Skarg, Wniosków i Petycji, która zaproponowała przedłużenie terminu rozpatrzenia sprawy. - Po podjęciu czynności polegających na wstępnym rozpatrzeniu skargi na Dyrektor SP 4 ponownie przedłuża się termin rozpatrzenia złożonej skargi do dnia 30 czerwca 2024 r. z uwagi na konieczność przeprowadzenia postępowania wyjaśniającego, mającego na celu ustalenie stanu faktycznego i prawnego sprawy objętej skargą - zaznaczono w uchwale.

Dziś radni przegłosowali uchwałę, wyrażając zgodę na wydłużenie terminu rozpatrzenia skargi do końca czerwca.

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 28/05/2024 09:39
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Pytanie: - niezalogowany 2024-05-23 13:04:23

    Co to się dzieje w tym naszym szkolnictwie ?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Funky - niezalogowany 2024-05-23 13:37:22

    Fajnie się bawią znajomi znajomych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-05-23 14:01:34

    A Jeziółkowski to w końcu mieszka w Ciechanowie czy Warszawie. Chcemy odpowiedzi ko0nkretnej od Prezydenta.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Hmmm - niezalogowany 2024-05-23 15:31:15

    Z dziewczyną, chłopakiem czy sam?

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    matka dziecka z wyjazdu - niezalogowany 2024-05-23 14:11:37

    Dyrektor nie dopełniła obowiązku? Dzieci miały jasną informację o schowaniu dokumentów do sejfów! Dziecko nie dopełniło obowiązku słuchania opiekunów co poskutkowało zagubieniem dokumentów. Na tej wycieczce było prawie lub ponad 30 osób w tym mój syn, inni potrafili się dostosować do wydawanych poleceń. Szkoła w tym Pani dyrektor stanęli na wysokości zadania i dziecko szczęśliwie i przed czasem powróciło do domu, a inni męczyli się wiele godzin w autokarze. Sytuacja trudna dla dziecka i rodziców ale zarazem dla opiekunów. Drodzy rodzice dziecka powinniście mieć trochę pokory i przyjąć " na klatę" sytuację która się tam zadziała, i nie obwiniać całego świata ze to nie ktoś nie dopilnował nastolatka,(tym bardziej że instrukcje były przekazane) bo dziecku nie wydarzyła się krzywda, bo zadbała o to Pani dyrektor. Przykre jest to ze szkoła włożyła mnóstwo starań w ten wyjazd a przez Państwa nieodpowiedzialne dziecko wyjazd skończył się jak się skończył. Jako ze moje dziecko również uczestniczyło w tym wyjeździe wiem ze cała sytuacja wyglądała zupełnie inaczej niż mówią opinie panujące w mieście. Ten wyjazd to możliwość rozwoju i edukacji dla dzieci i za to powinniśmy być szkole wdzięczni.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Jagoda - niezalogowany 2024-05-23 14:21:08

    popieram Pani wpis, teraz to zapewne pozostałe dzieci nie będą miały okazji skorzystać z takiej szansy , bo będąc na miejscu dyrekcji i opiekunów nie zorganizowałbym juz takiego wyjazdu. a szkoda ale przez urażone ambicje albo nie wiadomo co rodziców tego dziecka , straci większość uczniów szkoły. Kto bywa w Szkole 4 wie jak za czasów obecnej dyrekcji zmieniła ona swój wygląd wewnątrz, jak przyjaźni są wreszcie nauczyciele. I pewnie to też wielu "niezadowolonym" przeszkadza. Takie oskarżenia powodują, że nauczyciele nie będą się angażować ani w Erasumsy ani w inne fajne inicjatywy.

    • Zgłoś wpis
  • Ryszard - niezalogowany 2024-05-23 17:55:39

    W domu za nieletnich odpowiadają rodzice na wycieczce opiekunowie proste. Nie obwiniajcie dziecka.

    • Zgłoś wpis
  • Kasia - niezalogowany 2024-05-23 19:43:10

    To tylko dzieci ze szkoły podstawowej,roztrzepane. Jak się puszcza dziecko na wyjazd z nauczycielami to nauczyciel jest dowiedziałby. Zrozumiałbym gdyby to było liceum. Niestety nie pojmuję jak nauczyciele nie dopilnowali dzieciaka z podstawówki. Kamińska do odwołania z roli dyrektora. Tyle w temacie,bo pojechała tam się lansować.

    • Zgłoś wpis
  • Krystian - niezalogowany 2024-05-24 08:15:27

    TO RODZICE DZIEWCZYNKI POWINNI DOPILNOWAĆ DZIECKO I NAUCZYC ŻEBY TAKIE DOKUMENTY PILNOWAĆ, ONI CHCĄ TERAZ WINĘ ZRZUCIĆ NA DYREKTORKĘ JAK WINNYMI SA SAMI

    • Zgłoś wpis
  • Ciechanów - niezalogowany 2024-05-24 10:03:47

    Szkoła nr 4 zmieniła oblicze… każdy chce tam posłać dziecko, dlaczego? Bo tam prawie całe klasy średnie z czerwonym paskiem… koleżanka przepisała syna i co były z nim problemy w poprzedniej szkole a w 4 takie oceny, ze ma czerwony pasek to jest magia szkoły i nauczycieli no i Pani Dyrektor, która była nierozłączna z p. Starosta i dyrektor PCKISZ a teraz co koniec przyjaźni i wspólnych fotek… Ciechanów stanowiska tylko polityczne, ciekawe co na to komisja jak p. Dyrektor już nie startowała z PSL. Okropne to jest, ze stanowiska tylko polityczne a nie dla mądrych ludzki tylko lanserów…Dlaczego na Erasmusa jeżdżą dyrektorzy, bo wyjazdy darmowe kiedyś tak nie było a no i jeszcze fotki tak jak p Dyrektor wstawia na fb, żeby się Polansować. Tak samo jest ZS nr 2 p. Dyrektor z żona bardzo często są na takich wyjazdach i jakoś Organ prowadzący nawet się tym nie interesuje…brak słów

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ......... - niezalogowany 2024-05-23 14:27:23

    Matka dziecka z wyjazdu ma słuszną rację. Po co bić pianę...Czy uczen został bez wsparcia i pomocy ? Czy został sam w obcym kraju ? Czy nie wrócił do domu w odpowiednim czasie ? Czy był bez opieki nauczycieli? Liczę na mądrość radnych .Ludzie mali i duzi ciągle coś gubią. Przez takie zachowania rodziców nauczyciele przestaną organizować uczniom wyjazdy I wcale nie będę zdziwiony.....

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Raczek - niezalogowany 2024-05-23 14:42:42

    Rodzice powinni dziękowac Dyrektorowi i nauczycielom za opiekę. Czy jak zgubi zeszyt z matematyki to będzie winna matematyczka? Powinniśmy uczyc dzieci odpowiedzialności a nie zwalać winne na innych

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Barbara - niezalogowany 2024-05-23 15:49:48

    Sprawdza się stare przekleństwo obyś cudze bachory uczył. Wniosek zero wyjazdów z bachorami, przeciż nuczyciel nie może trzymać cudzych dokumentów. Należy obciążyć rodziców kosztami i panience pojechać po sprawowaniu. Chowamy pokolenie nieodpowiedzialnych ludzi, którym się wszystko należy. Prawa uczniów a gdzie obowiązki?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Stefek - niezalogowany 2024-05-23 17:32:28

    Kolejny głupi bachor dał o sobie znac

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacek - niezalogowany 2024-05-23 18:02:43

    Nie szkalujcie dzieci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacek - niezalogowany 2024-05-23 18:04:47

    Dziecko było pod opieką wychowawców i oni są odpowiedzialni za zapewnienie prawidłowej opieki. Powinno być to zorganizowane lepiej i sprawdzane. Brak podstawowych zasad bezpieczeństwa.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Agata - niezalogowany 2024-05-23 18:09:29

    Miał być rozwój i edukacja a jest afera i skandal, należało rozważnie kwalifikować dzieci do wyjazdu, klasy 7 i 8 to uczniowie i rodzice,których wychowawcy dobrze znają, są to na tyle duże dzieci żeby umieć o siebie zadbać, nie wiem jak zachowała się pani dyrektor w stosunku do uczennicy, żeby zadbać o jej stan psychiczny, ale uważam, że powrót zorganizowała sprawnie i na to należy zwrócić uwagę.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wrona - niezalogowany 2024-05-23 19:50:19

    Słuchałam w radiu wywiad z rodzicami. Wcale nic tak pięknie nie zorganizowała. Przestańcie gadać bzdury,że dzieciak nie miał prawa zgubić paszportu,miał bo to tylko dziecko. Nauczyciel był tam żeby tego dopilnować

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Dance - niezalogowany 2024-05-23 18:28:14

    A pamiętacie bachora z krasiniaka na maturze i jak to sie skonczylo?Znowu nauczyciele byli winni?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ola - niezalogowany 2024-05-23 19:29:37

    Podczas wyjazdów zagranicznych dowody osobiste dzieci powinni przechowywać opiekunowie. To bardzo ważne i służy także bezpieczeństwu uczniów.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wanda - niezalogowany 2024-05-23 19:47:35

    Zgadzam się .

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ... - niezalogowany 2024-05-23 21:52:16

    Prawda zazwyczaj leży pośrodku. Tak było i tym razem.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obiektywny - niezalogowany 2024-05-24 00:38:47

    A jakby zgubiła pieniądze to kogo by była wina? Też nauczycielki?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    J.P - niezalogowany 2024-05-24 09:09:05

    Po co obwiniać nauczycieli ! jak niektóre biura podróży też nie interesują się dziećmi tylko mają inne zajęcia. Biorą kasę za nic

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-05-24 09:32:58

    Ciekawe kto napuścił rodziców na Kamińską? Na pewno pslowcy ale którzy?.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    arekg - niezalogowany 2024-05-24 10:28:51

    Bliżej tej konkretnej sytuacji nie znam, natomiast pewien jestem jednego. Rodzice w tych czasach to takie duże dzieci, tacy trochę przerośnięci nastolatkowie, z mentalnością niejednej szesnastki i młodego "kawalercaka" na dorobku. Dziecko krzywo piardnie to już na skargę lecą i obwiniają wszystkich i wszystko dookoła tylko nie siebie. Jedno świętsze od drugiego. Żadne się do winy nie przyzna. Dzisiaj dzieci wychowują dzieci. Mamusie tylko ładnie pachną i stroją się....ciekawe po co. Kostka brukowa, grill, fura na podjeździe, ogrodzenie za sto tysięcy na kredyt....i szlachcic na zagrodzie równy wojewodzie. W jednej ze szkół też w Ciechanowie w klasie pierwszej do szło niedawno do małej aferki, bo chłopaki czyli 7 latkowie, szarpali się, przepychali, bili....no i konflikt gotowy oczywiście jak na tacy,...zaczęła się licytacja, czyje dziecko lepsze, mądrzejsze itd...generalnie kto ma rację. Aż o psychologa się oparło. I wiecie co? Z kończyło się na tym, że można było z tej sytuacji wyciągnąć wniosek jeden....mianowicie, że najbardziej, psychologa to potrzebują rodzice w tych czasach. No kurwa kto robi aferę, że chłopcy się biją, chłopak z natury musi być trochę agresywny, taka jest jego częściowa rola w przyrodzie. A ryzyko zawsze jest w pisane w życie, na tym polega częściowo życie, że dzięki ryzyku człowiek się rozwija, uczy się co jest dobre a co nie. Nie twierdzę, żeby dziecko stawało za koniem i ciągnęło go za ogon. Swojego syna uczę, że jak Cię atakują to masz się bronić. Tak naprawdę, przynajmniej części dzisiejszym rodzicom to uważam, że nie chodzi wcale o ich dzieci...a ich własne EGO i zadufanie w sobie. Takie będą Rzeczpospolite jakie ich młodzieży chowanie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-05-24 10:34:23

    Winni ewidentnie są rodzice. Osobiście skieruje sprawę do prokuratury i sądu rodzinnego. Drodzy rodzice, przestańcie oczekiwać, że nauczyciele wychowają Wam dzieci.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Wandzia - niezalogowany 2024-05-24 10:43:54

    Oczywiście powyższa opinia jest wyłącznie moja i subiektywna.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Jacek - niezalogowany 2024-05-24 12:09:02

    Jak by nie patrzył każdy co jest rodzicem dwa razy się zastanowi czy oddać swoje dziecko pod opiekę tym ludziom. Ja tego nie zrobię. Zgubienie paszportu a cała nagonka druga rzecz. Zostawcie tą sprawę. Nie szkalujcie dzieci, dyrektora i innych wstyd

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    stefek71 - niezalogowany 2024-05-24 12:35:28

    dlaczego nikt nie mówi, że dziewczynka całą droge powrotną przepłakała, bo nie dostała wsparcia od dyrektorki i opiekunki z którą wracała? gorzej, znęcały się nad nią psychicznie komentując glosno, dały odczuć, że są na nią wkur....one. Dzieciak ma pewnie traumę bo zamiast wsparcia została potraktwana jak śmieć

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Krystian - niezalogowany 2024-05-24 14:43:24

    Dziecko 12 - 13 letnie wychowane przez rodziców w taki sposób jak w dzisiejszych czasach robi się flegmatyczne i lelum polelum, jak można w takim wieku zgubić paszport. To jest chowanie rodziców na nieudaczników. nie ma nauczyciel obowiązku latać za kazdym i pytać gdzie ma paszport,

    • Zgłoś wpis
  • Jaruś - niezalogowany 2024-05-25 06:51:05

    To straszne...zgubienie czegoś może zdarzyć się każdemu. Ale wierzę, że tak było (tzn. że okazywały niezadowolenie dziewczynce). Są tylko sztuczne uśmiechy do zdjęć i to wszystko...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nara - niezalogowany 2024-05-24 17:21:52

    Ja to nie wiem...przecież pani dyrektor taka dobra, tyle obrazków na ścianie nawieszała i dzięki niej szkoła inaczej wygląda..a te wszystkie dni kora, dni bez plecaka, dni .... I co? To nic nie znaczy?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Nauczyciel - niezalogowany 2024-05-24 17:54:22

    Nadszedł czas by szkoła zaczęła nauczać i tym się zająć

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Kama - niezalogowany 2024-05-24 18:52:46

    Zgadzam się. Tam jest za dużo lansu. Najważniejsze są zdjęcia w necie i pod to wszystko jest podporządkowane.

    • Zgłoś wpis
  • Stefi - niezalogowany 2024-05-24 21:58:43

    Do Kama. Weź leki albo zrób sobie detoks, bo żółć zalewa mózg. Tyle jadu masz w sobie, że racjonalnie nie myślisz. Weź urlop lub idź na ryby. Wycisz się. Nie dyskutuj, bo się spocisz i uleje ci się. Takich głupio mądrych nie potrzeba

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Kama robi byki - niezalogowany 2024-05-24 21:42:18

    Nie rozumiem, jak można nie zebrać paszportów od nastoletnich dzieci podczas wyjazdu zagranicznego...Takich rzeczy należy pilnować. Ja się naczytałam o handlu ludźmi i wiem, że nastoletnich dziewczynek szczególnie należy pilnować.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • rodzic - niezalogowany 2024-05-25 14:16:07

    ... i dlatego właśnie nie powinni jej zabrać już na żadną wycieczkę!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Damian - niezalogowany 2024-05-25 16:15:57

    Widać tu jedną taką aktywistkę, pod różnymi nazwami funkcjonująca, która na wszystkim się zna i wszystko wie. Pewnie jakaś sfrustrowana uczycielka. Chyba ma okropny problem. I z tego co czytam nie znosi dyrektorki. Jak rozumiem, wszystko robi i kocha uczniów nad życie. Znamy takie, frustratki,nic więcej. A z tego co wiem, to wszystko było dobrze zorganizowane. Dzieci zadowolone. Życzę żeby ta najmądrzejsza uczycielka wzięła się w końcu za robotę, a nie szkalowala.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Tyle w temacie - niezalogowany 2024-05-25 17:19:49

    Gdy była w PSLu - to była bardzo dobra. Gdy już nie jest, to jest zła. Taka oto jest Polska. PS. Dla jasności: ten mechanizm działa również w innych partiach, w szczególności w PISie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Asia - niezalogowany 2024-05-25 18:38:38

    Nie wiem, czy była w PSL. Wiem tylko, że PSL ją poparł, a potem niestety dostał piękne podziękowanie ...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gosia - niezalogowany 2024-05-26 20:04:39

    Postawmy się w roli rodzica: dostaje telefon od dyrektora szkoły z informacją, że ma przyjechać do Grecji po swoje dziecko albo pokryć wysokie koszta związane z wyrobieniem paszportu, noclegiem i powrotem do domu (to na pewno duże kwoty). Na wyjeździe pojawił się problem i rozwiązaniem go mają się zająć rodzice a nie organizatorzy. To po co w takim razie są organizatorzy?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Nina - niezalogowany 2024-05-26 21:21:06

    Znowu bicie piany, przecież rodzice nigdzie nie jechali. Wszystko zorganizowane jak należy, dzieciak cały i zdrowy wrócił przed czasem do domu. A co jeszcze mało organizatorzy zrobili, może powinni na kolana padać. Trochę pokory.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    harnaś - niezalogowany 2024-05-28 08:02:55

    Nauczycielki, pilotki i opiekunki wycieczek brać się za robotę a nie siedzicie na przednich fotelach i nie raczycie zobaczyć co robią dzieci tylko co niektóre romanse sobie urządzają. Do czego to doszło żeby dziecko wysłać po opiekę na wycieczce a oni zamiast opiekę sprawować nad dziećmi to sprawują nad kim innym. Wstyd i hańba, a ludzie wszystko widzą !

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do