
Koleje Mazowieckie przeprowadziły kolejne badania marketingowe, których celem jest określenie satysfakcji podróżnych, korzystających z usług przewoźnika. Wynika z nich, że poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług wzrasta.
W tym roku Koleje Mazowieckie rozszerzyły zarówno zakres prowadzonych badań, jak również ich liczbę. Badania satysfakcji klienta na głównych siedmiu liniach w roku bieżącym przeprowadzone zostały dwukrotnie - I etap w maju w godzinach pozaszczytowych oraz II etap w październiku w godzinach szczytu popołudniowego. Ich celem było poznanie opinii pasażerów na temat usług Kolei Mazowieckich, w tym obsługi pasażera przez drużynę konduktorską, oceny taboru czy rozkładu jazdy oraz dostępności informacji dla Pasażerów oraz ofert KM.
Wyniki z I etapu wskazują, że w skali od 0 do 5 Klienci ocenili spółkę KM na 3,47 pkt. (tj. więcej o 0,33 pkt., aniżeli w roku ubiegłym). Wyniki II etapu nie są jeszcze znane.
Dodatkowo, jeszcze w tym roku, spółka Koleje Mazowieckie planuje przeprowadzenie po raz pierwszy badań ilościowych i jakościowych na liniach peryferyjnych (tj. Sierpc-Kutno, Radom-Drzewica).
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie