Reklama

Pasażerowie coraz lepiej oceniają jakość usług Kolei Mazowieckich

19/12/2016 10:38

Koleje Mazowieckie przeprowadziły kolejne badania marketingowe, których celem jest określenie satysfakcji podróżnych, korzystających z usług przewoźnika. Wynika z nich, że poziom zadowolenia klientów ze świadczonych usług wzrasta.

W tym roku Koleje Mazowieckie rozszerzyły zarówno zakres prowadzonych badań, jak również ich liczbę. Badania satysfakcji klienta na głównych siedmiu liniach w roku bieżącym przeprowadzone zostały dwukrotnie - I etap w maju w godzinach pozaszczytowych oraz II etap w październiku w godzinach szczytu popołudniowego. Ich celem było poznanie opinii pasażerów na temat usług Kolei Mazowieckich, w tym obsługi pasażera przez drużynę konduktorską, oceny taboru czy rozkładu jazdy oraz dostępności informacji dla Pasażerów oraz ofert KM.

Wyniki z I etapu wskazują, że w skali od 0 do 5 Klienci ocenili spółkę KM na 3,47 pkt. (tj. więcej o 0,33 pkt., aniżeli w roku ubiegłym). Wyniki II etapu nie są jeszcze znane.

Dodatkowo, jeszcze w tym roku, spółka Koleje Mazowieckie planuje przeprowadzenie po raz pierwszy badań ilościowych i jakościowych na liniach peryferyjnych (tj. Sierpc-Kutno, Radom-Drzewica).

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do