
Wręczanie pracownikom paczek świątecznych to miły zwyczaj, który pozytywnie wpływa na atmosferę w firmie. Zapoznaj się z naszymi radami, aby cały proces przygotowywania oraz przekazywania prezentów przebiegał sprawnie i był dla odbiorców miłą niespodzianką. Do dzieła!
W jaki sposób wybrać gadżety reklamowe do paczek?
Kupowanie prezentów świątecznych dla bliskich nieco różni się od tego, w jaki sposób przygotowuje się paczki dla pracowników, dlatego może się to wydawać czymś bardzo skomplikowanym. Nic bardziej mylnego! Od czego zacząć?
Zrób dokładny plan
Zanim zaczniesz zakupy ustal dwie rzeczy – budżet oraz listę osób, które powinny otrzymać paczki świąteczne. Nie możesz dopuścić do sytuacji, w której ktoś otrzymał mniejszą paczkę (lub, o zgrozo, nie otrzymał jej wcale), bo nie został uwzględniony na liście lub nie było go w pracy w dniu wręczania podarunków. Paczki powinni dostać wszyscy, w innym wypadku ktoś może się poczuć pominięty czy urażony.
Wybieraj atrakcyjne i funkcjonalne gadżety
Celem wręczania świątecznych upominków jest pokazanie pracownikom, że doceniasz ich pracę oraz lojalność i po prostu chcesz im zrobić miły prezent. Dlatego zawartość paczek powinny stanowić gadżety firmowe z nadrukiem, które będą mogli wykorzystać nie tylko w pracy, ale i w wolnym czasie. Koniecznie sprawdź gadżety reklamowe dostępne w sklepie Tampogadzet!
Określ adresatów paczek
Jeśli prowadzisz mały sklep i zatrudniasz trzy osoby, prawdopodobnie nieźle się znacie, więc wybór prezentu będzie łatwiejszy. Jeżeli jednak w Twojej firmie pracuje sto osób, sprawa robi się nieco trudniejsza. Dlatego warto stawiać na neutralność, zarówno jeśli chodzi o zawartość paczek, jak i dołączone do nich życzenia. Miło, jeśli dodasz jakiś osobisty akcent, np. każdą paczkę odręcznie podpiszesz imieniem i nazwiskiem odbiorcy. Ludzie lubią czuć się traktowani podmiotowo, nie przedmiotowo.
Zadbaj o ładne opakowanie
Zewnętrzny wygląd prezentu jest równie ważny, co jego zawartość. Może to być papier pakowy w fikuśne wzory z reniferem, torby prezentowe lub kolorowy karton udekorowany wstążką – istotne, aby było estetyczne i dobrze chroniło zawartość.
Czerwona świąteczna torba prezentowa
Pamiętaj o personalizacji
Wybierz grawerowane gadżety reklamowe albo zdecyduj się na umieszczenie nadruku z hasłem lub logo firmy. Znakowanie może się znaleźć nie tylko na upominkach, ale i na opakowaniu. Ważne, aby personalizacja była dobrze przemyślana – ma być ładnie i gustownie.
Jakie gadżety reklamowe możesz umieścić w paczkach?
Oto kilka pomysłów, które możesz wykorzystać przygotowując tegoroczne paczki świąteczne:
Gadżety do wykorzystania w ramach hobby – drewniane szachy, lunchbox na siłownię, praktyczny bidon dla miłośników długich spacerów, czyli wszystko, co przyda się w czasie wolnym od pracy;
Na drewnianej pokrywce można umieścić ładny grawer
Nowoczesne gadżety reklamowe – wszelkiego rodzaju elektronika zawsze na czasie. Powerbank, słuchawki bezprzewodowe, głośnik na bluetooth itp.na pewno sprawią radość;
Klasyka wśród gadżetów – metalowe długopisy i wieczne pióra, kalendarze na kolejny rok, porządnie wykonana aktówka lub filiżanka z dzbanuszkiem w zestawie.
Niezależnie od tego, czy wybierzesz skromne paczki składające się np. z książki i zakładki z życzeniami oraz firmowym logo, czy raczej każdy z pracowników otrzyma pudełko wypełnione po brzegi ciekawymi gadżetami – liczy się gest. To on będzie miał największe znaczenie dla Twoich pracowników!
Artykuł sponsorowany
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie