Reklama

Gmina Ciechanów: nie udało się wybrać wójta w pierwszej turze wyborów. Znamy oficjalne wyniki

Od początku było bardzo prawdopodobne, że w gminie Ciechanów, przy tak dużej liczbie kandydatów, nie uda się wyłonić wójta w pierwszej turze wyborów samorządowych (7 kwietnia). Tak też się stało. Są już dane ze wszystkich okręgów wyborczych, dzięki czemu wiadomo, kto zmierzy się w drugiej turze, 21 kwietnia.

Spośród 8 kandydatów zdecydowanie najlepszy wynik uzyskał Stefan Pawłowski, członek PiS, startujący z własnego komitetu, który przez prawie rok sprawował już tę funkcję, o czym ostatecznie zdecydowała Rada Gminy. Przypomnijmy. Zastąpił on na tym stanowisku Marka K., który po skazującym go wyroku zrezygnował ze stanowiska wójta. Stefan Pawłowski nie dotarł jednak do końca kadencji, bo na kilka tygodni przed jej zakończeniem premier Donald Tusk obowiązki wójta powierzył Arturowi Frączkowskiemu, byłemu zastępcy wójta w tej gminie.

Stefan Pawłowski (58 l.) uzyskał we wczorajszych wyborach 1141 głosów, co stanowi 33,44 %. Drugi wynik należy do Artura Frączkowskiego (48 l.), startującego z komitetu wyborczego „Razem dla gminy”. Na jego kandydaturę oddano 713 głosów, co stanowi 20,90 %. To oni obydwaj za dwa tygodnie zmierzą w drugiej turze wyborów.

A jakie poparcie we wczorajszych (7 kwietnia) wyborach uzyskali pozostali kandydaci? Trzeci wynik należy do Karola Makijonko (37 l.), członka PSL, startującego z własnego komitetu wyborczego. Na tego kandydata oddano 577 głosów, co stanowi 16,91 %.

Oto wyniki kolejnych kandydatów: Wioleta Piątkowska (33 l.), startująca z własnego komitetu, uzyskała 317 głosów (9,29 %), Sylwia Herner (45 l.), członek partii Polska 2050 Szymona Hołowni, startująca z własnego komitetu – 211 głosów (6,18%), Jarosław Nowosielski (56 l.), startujący z własnego komitetu – 180 głosów (5,28 %), Janusz Głuśniewski (57 l.), członek PiS, startujący z własnego komitetu – 153 głosy (4,48 %), a Agnieszka Maria Kościelska (53 l.), startująca z komitetu Regionalna Inicjatywa Samorządowa – 120 głosów (3,52%).

 

 

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Aktualizacja: 08/04/2024 07:43
Reklama

Komentarze opinie

  • Awatar użytkownika
    Adam - niezalogowany 2024-04-08 08:37:05

    W drugiej turze głosuje na Artura

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Janusz - niezalogowany 2024-04-08 09:07:28

    Głosując na Artura głosujesz na Kiwita!

    • Zgłoś wpis
  • Np. stefek albo wandzia - niezalogowany 2024-04-09 20:40:26

    Pamiętajcie kochami ze Artura mianowal sam Tusk Donald na wójta. W koncu skonczy się rozdawnictwo dotacje ktore biedota pobiera blokując rozwój poważnym przedsiębiorcom. Artur ma znajomości, uklady , względy i przychylnosc kontrahentów bo bylym wójcie i sam jest przedsiębiorcą. Moze zadbac abysmy się rozwijali .

    • Zgłoś wpis
  • Np. stefek albo wandzia - niezalogowany 2024-04-09 20:43:11

    Pamiętajcie kochami ze Artura mianowal sam Tusk Donald na wójta. W koncu skonczy się rozdawnictwo dotacje ktore biedota pobiera blokując rozwój poważnym przedsiębiorcom. Artur ma znajomości, uklady , względy i przychylnosc kontrahentów bo bylym wójcie i sam jest przedsiębiorcą. Moze zadbac abysmy się rozwijali .

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Gangus - niezalogowany 2024-04-08 09:12:30

    A co ma Artur do Kiwita? Kiwita czas juz sue skonczył Idzie nowe. Nie łączmy Artura z poprzednia władzą. Artur to inne pokolenie, inne myślenie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Janusz - niezalogowany 2024-04-08 09:37:23

    Te same myślenie. P. Artur sprzedał się 5 lat temu za poparcie p. Kiwita w drugiej turze a ten mu dał stanowisko wicewójta ( czego nigdy w tej gminie nie było)

    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2024-04-08 21:36:23

    Dokładnie Artur to człowiek który naprawdę chce coś dla nas zrobić Na Pawłowskiego nawet Baboszewo nie głosowało Nie cieszy się dobrą opinią wśród swoich Mój głos ma Artur

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Piotr - niezalogowany 2024-04-08 09:34:19

    Artur = Kiwit czyli układy układy itd. Nic dla Gminy tylko dla siebie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Janusz - niezalogowany 2024-04-08 09:35:20

    Dokładnie tak.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-04-08 09:40:26

    No tak bo Pawłowski jest bez układów? Żenujące!!!

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Janusz - niezalogowany 2024-04-08 09:43:01

    A Frączkowski jest bez układów? Żart. Proszę zobaczyć ile wójt Pawłowski zrobił przez rok. Tyle to nawet Kiwit nie zrobił przez 10 lat. Ludzie obudźcie się mamy XXI wiek. Czasy post komuny się skończyły. Czas ostatecznie rozwiązać układ P. Kiwita i jego popleczników.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Andrzej - niezalogowany 2024-04-08 10:01:16

    Przerażające jest to jak wiele ludzi w tej gminie nie widzi że Frączkowski to podnóżek Kiwita, przecież on będzie tylko pionkiem sterowanym ekipą kiwita i nic w tej gminie się nie zmieni, dalej zostaną stare układy

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Michu - niezalogowany 2024-04-08 10:05:58

    Komuniści nadal tu mają swoich ludzi. Teraz nie ma czy PiS czy SLD. Teraz będzie opowiedzenie się za rozwojem gminy albo kolesiostwem w stylu ( nie będzie niczego bo Dotacje z UE są niepotrzebne niech ludzie sami się starają)

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Joanna - niezalogowany 2024-04-08 10:08:42

    Niedawno w radio lokalnym Pan Kiwit przekonywał że gmina nie jest gotowa na rządy kobiet. Myślę, że za takie uszczypliwości Panie które kandydowały powinny poprzeć p. Pawłowskiego.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-04-08 10:52:51

    A kim jest tenP. PAWŁOWSKI. Czasy rządów PIS juz się skończyły i co on będzie mieszkancom obiecywal gruszki na wierzbie.Dotcji żadnej ni otrzyma bo kto mu da P.Premier,który już go raz odwolal.A wiec niech idzie rządzić na tefdn swojej gminy jak mu mieszkańcy pozwolą .Czy na terenie Gm Ciechanow nie mądrych wykształconych ludzi .Nie wstyd wam mieszkzncy,ze swoch negujecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-04-08 10:53:23

    A kim jest tenP. PAWŁOWSKI. Czasy rządów PIS juz się skończyły i co on będzie mieszkancom obiecywal gruszki na wierzbie.Dotcji żadnej ni otrzyma bo kto mu da P.Premier,który już go raz odwolal.A wiec niech idzie rządzić na tefdn swojej gminy jak mu mieszkańcy pozwolą .Czy na terenie Gm Ciechanow nie mądrych wykształconych ludzi .Nie wstyd wam mieszkzncy,ze swoch negujecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-04-08 10:53:43

    A kim jest tenP. PAWŁOWSKI. Czasy rządów PIS juz się skończyły i co on będzie mieszkancom obiecywal gruszki na wierzbie.Dotcji żadnej ni otrzyma bo kto mu da P.Premier,który już go raz odwolal.A wiec niech idzie rządzić na tefdn swojej gminy jak mu mieszkańcy pozwolą .Czy na terenie Gm Ciechanow nie mądrych wykształconych ludzi .Nie wstyd wam mieszkzncy,ze swoch negujecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-04-08 10:53:59

    A kim jest tenP. PAWŁOWSKI. Czasy rządów PIS juz się skończyły i co on będzie mieszkancom obiecywal gruszki na wierzbie.Dotcji żadnej ni otrzyma bo kto mu da P.Premier,który już go raz odwolal.A wiec niech idzie rządzić na tefdn swojej gminy jak mu mieszkańcy pozwolą .Czy na terenie Gm Ciechanow nie mądrych wykształconych ludzi .Nie wstyd wam mieszkzncy,ze swoch negujecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-04-08 10:54:50

    A kim jest tenP. PAWŁOWSKI. Czasy rządów PIS juz się skończyły i co on będzie mieszkancom obiecywal gruszki na wierzbie.Dotcji żadnej ni otrzyma bo kto mu da P.Premier,który już go raz odwolal.A wiec niech idzie rządzić na tefdn swojej gminy jak mu mieszkańcy pozwolą .Czy na terenie Gm Ciechanow nie mądrych wykształconych ludzi .Nie wstyd wam mieszkzncy,ze swoch negujecie.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Wandzia - niezalogowany 2024-04-08 11:02:11

    Pawłowski=Wąsik i to jest akurat prawda, ciekawe w jakich działaniach swojego pryncypała uczestniczył. Niedługo się pewnie dowiemy. Przez cały rok gmina pracowała na propagandę Pawłowskiego ale poza normalnym 30 % elektoratem Pisu nikt nie dał się nabrać. Pawłowski od samego początku ściągnął ludzi spoza gminy i nawet spoza powiatu pozbywając się miejscowych. Można sobie wyobrazić co będzie jak wygra. Kasy od rządu czy od marszałka nie dostanie bo to nie jego opcja czyli będzie doił pieniądze na swoją partię z własnych pieniędzy gminy. Jeśli gmina nie chce następnych pięciu lat w biedzie i chaosie to młodzi i aktywni ludzie muszą się zmobilizować bo gra idzie o ich przyszłość.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Edek - niezalogowany 2024-04-08 11:17:20

    Jakoś od Pana Marszałka Struzika otrzymywał pokaźne dotacje.Proszę sprawdzić i nie siać propagandy!

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    mieszkaniec - niezalogowany 2024-04-08 11:25:35

    Na tekturowych czekach to pan Pawłowski dostał dziesiątki milionów. A w praktyce to nawet nie potrafił uruchomić inwestycji przygotowanych przez Kiwita. Gość nie ma pojęcia o tym jak się to robi. Najlepszy przykład to Chruszczewo gdzie ludzie nie chcą wpuścić wykonawcy na budowę bo przez cały rok nikt z nimi nawet nie porozmawiał o odszkodowaniach. A Gąski kanalizacja czy inne obiekty. O straconych promesach już nie wspomnę. Bierze przykład z Morawieckiego który cały czas wyświetlał prezentacje a jak co to każdy program upadał tylko kolesie się przy tym dorobili.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Lukasz - niezalogowany 2024-04-08 11:33:05

    Zgadzam się w 100%to nie jest człowiek odpowiedni na to miejsce

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Lukasz - niezalogowany 2024-04-08 11:30:34

    Ja zagłosuje na Artura bo nie chce mi się słuchać pustych obietnic Pawłowskiego i tego co on by zrobił gdyby czyli jak cały PiS.Gdyby nie Frączkowski to kandydat PiS nic by nie zrobił sam większość inwestycji zaczął obecnie pełniący obowiązki wójta a Pawłowski sobie je przypisał. A niestety mentalność Polaka jest taka ze liczy się tylko co widzi na własne oczy a nie to co jest przygotowywane i planowane. Nie wazne ze ktoś ogarnia projekty przetargi itp czyli najgorsza robotę ważne dla wielu mało myślących jest to że Pawłowski przyszedł na gotowe i jaki on jest dobroduszny i super. Mam nadzieję że ludzie się ockną i zobaczą w nim gościa który jest nie słowny obłudny chcący tylko ciepłą posadę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ja - niezalogowany 2024-04-08 11:43:41

    Jak myślicie, dlaczego w gminie Baboszewo nawet sąsiedzi nie chcieli na niego głosować na Pawłowskiego? Myślicie, że ludzie tam są głupsi czy może tylko lepiej znają pana Pawłowskiego?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Życzliwy - niezalogowany 2024-04-08 11:51:37

    W samo sedno człowiek z którym nie da się stworzyć czegoś normalnego Pozdrawiam z baboszewa

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Życzliwy - niezalogowany 2024-04-08 11:48:38

    Ludzie nie dajcie się nabrać Pawłowskiemu.Znam gościa osobiście kupe lat i wiem co potrafi jakim jest bajkopisarzem . Wysteruje was na cacy a pieniądze będzie pchał w swoje ulubione miejsce. Jestem zaskoczony tym jak mocne poparcie ma bo sądziłem że się na nim poznacie. W 2 turze otwórzcie oczy bo może być za późno a wam zostanie tylko poczucie własnej winy i to jak daliście się nabrać

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Łuki - niezalogowany 2024-04-08 11:57:30

    Człowieku , nie chcemy kontynuacji komuszego raju. Gmina jest ostatnią gminą gdzie wszelkiego rodzaju inwestycje unijne były najmniej wykorzystywane. Gmina jest 100 lat za murzynami. Stop układom. Komentują tutaj osoby które miały za czasów starego wójta ananasy i frykasy przy przetargach.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Życzliwy - niezalogowany 2024-04-08 12:08:01

    Luki z takim podejściem i gdy Pawłowski usiądzie za sterami to dopiero zobaczysz co będzie jaki dramat.Dlatego ostrzegam bo go znam a wy zrobiliście co chcecie tylko żeby nie było za późno.U nas w Baboszewie nawet młodzi ( chociaż je tez nie jestem taki stary 45 lat)nie chcą o nim słyszeć taki jest dobrodziej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Luki - niezalogowany 2024-04-08 12:30:39

    Jesteś taki mieszkaniec Baboszewa jak ja Warszawy.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Życzliwy - niezalogowany 2024-04-08 12:42:47

    Luki jak ty mało wiesz chłopcze ale cóż zrobisz co zechcesz tylko przez takich jak ty którzy zagłosują na tego oszusta ta gmina dalej będzie 100 lat za murzynami a w Baboszewie mieszkam na ulicy Lipowej

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkaniec - niezalogowany 2024-04-08 12:43:35

    Pawłowski =pycha i pogarga dla ludzi. Głosuję na A.F. przynajmniej swój i normalny.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Życzliwy - niezalogowany 2024-04-08 12:55:11

    I po raz kolejny ktoś powiedział prawdę i poznał się na człowieku

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    nieStefek - niezalogowany 2024-04-08 14:20:06

    Chcecie końca układów? A kogo zatrudnił Pawłowski jak przyszedł z nadania Wąsika? Faceta z Płocka który nigdzie dłużej niż rok miejsca nie zagrzał tylko skakał z pisowskiego stołka na pisowski stołek. Dał mu wszystkie funkcje kierownicze jakie można było dać a ten rozłożył cały urząd na łopatki. Chcecie coś z gminie załatwić? To idźcie i pogadajcie z tym jego pupilkiem, zatęsknicie nie tylko za Frączkowskim ale nawet za Kiwitem. I będzie, że zamienił stryjek siekierkę na kijek :-DDD.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Mieszkaniec - niezalogowany 2024-04-08 15:51:24

    Dokładnie. Pan towarzysz sekretarz to zarozumiały i cyniczny człowiek. Miałem wątpliwą przyjemność z nim rozmawiać. Brak wiedzy i kompetencji. Ot fachowiec...pożal się Boże.

    • Zgłoś wpis
  • qpa - niezalogowany 2024-04-08 17:01:57

    Niech obaj wracają do siebie, gbury

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    obiektywny - niezalogowany 2024-04-08 15:11:03

    Ten niedobry drugi niedobry to skąd się wzięli w drugiej turze? Mieli ludzie wybór ośmiu osób. I co? I ci dwaj w drugiej turze. Jeden to, drugi tamto to kto ma zostać tym wójtem? Jedno zło musi wygrać i te wasze wpisy to psu na budę nikomu nie zaszkodzi i nie pomoże.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Artur - niezalogowany 2024-04-08 15:24:55

    Fajnie jest komentować anonimowo. Jak by sprawdził kto pisze komentarze to się okaże że , Kiwit, Kiwit, Kiwit …….

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • To ja - niezalogowany 2024-04-08 21:22:46

    Dokładnie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Marek - niezalogowany 2024-04-08 16:10:40

    To nie ja piszę, naprawdę

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Realista - niezalogowany 2024-04-08 16:47:49

    Wystarczy, że mieszkańcy realnie ocenią proponowane programy wyborcze. Liczę na rozsądek, pamiętając, że budżet nie jest z gumy, nawet gdy będą pozyskane środki to i tak trzeba dołożyć z gminy. No chyba że kredyty i zadłużanie po uszy...

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zador - niezalogowany 2024-04-08 16:58:59

    Frączek był zastępcą Kiwita 2 lata. Został powołany żeby wspomóc realizację inwestycji. Jakie inwestycje zrealizował? Ile środków zeenęyrznych pozyskał, na co i od kogo?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    KG - niezalogowany 2024-04-08 17:09:54

    Na Pawłowskiego głosowało 33% wyborców a przeciwny był tylko Kiwit, Kiwit, Kiwit i nabił tak 67%. Jak on to zrobił? Wytłumaczy ktoś?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Zador - niezalogowany 2024-04-08 17:36:08

    KG - postępując wg. Twojego rozumowania to na Frączka glosowało 20,9% więc przeciw było prawie 80%. Zajebiste rozumowanie.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Sołtys - niezalogowany 2024-04-08 17:34:29

    Na ostatniej sesji Frączkowski wypunktował wiele zaniedbań, nie dotrzymanych terminów itp jeśli chodzi o inwestycje przez poprzednio pełniącego obowiązki wójta. Panie Pawłowski jeśli to nie prawda to proszę o dementi.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Karolina - niezalogowany 2024-04-08 18:01:09

    Nie macie pojęcia kim jest Pawłowski!!! Ludzie którzy go znają ostrzegają przed nim...Nie żeby Frączkowski był ideałem ale wybieram rozsądek....a co się ma Kiwit, to tak jak piernik do wiatraka... włączcie myślenie...

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Romek - niezalogowany 2024-04-08 19:45:48

    Kiwita od pisania komentarzy to chyba palce bolą , wszystkie jednej treści i spójne z tym co mówił w radio. Szkoda że komentarze są anonimowe

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    jeezdem_zpezzeli - niezalogowany 2024-04-08 20:16:48

    Ooooo a gdzie jest Pana Karol? Nie przeszedł ? :D Myśleliim, że pewniak hahaha

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Luki - niezalogowany 2024-04-08 21:24:28

    Był zbyt pewny....zgubiła go pycha.

    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Waldek - niezalogowany 2024-04-08 21:41:50

    Głosujecie na mnie ja wam niedam i wam nie obiecam bo skąd wezmę :)

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ja - niezalogowany 2024-04-08 21:52:53

    Czytam wasze komentarze i krew się we mnie gotuje Przez 29 lat Kiwit był wójtem i ktoś na niego głosował przez tyle lat a dziś zły i niedobry Artur był zastępcą i tyle łączyło go z Markiem Dziś facet chce odbić nas od dna i dajcie mu szansę Układy ma każdy Pawłowski również Tylko Pawłowski pozbawiony jest kręgosłupa moralnego Zadufany starszy pan bez perspektyw na życie po przegranych wyborach Pisze że tak dużo zrobił dla gminy dla mieszkańców Ale co on zrobił poza chamskim traktowaniem interesantów Opowiadaniem bajek o wirtualnych pieniądzach których nie ma i mieć nie będzie Przypisuje sobie wszystko drogi ,wóz strażacki ,oświetlenie które było realizowane i przerwane pół drogi może być oświetlone reszta niekoniecznie ,głupich autobusów nie potrafi przywrócić po pandemii Na każde zadane pytanie słuchać Nie wiem,muszę sprawdzić ,nie mam wiedzy itp Zero kompetencji Smutne ale prawdziwe Daletego zagłosuje na Artura Chce zmiany dobrej i pozytywnej zmiany dla mojej małej ojczyzny

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2024-04-08 22:03:15

    Otwórzcie oczy jak 15 października Nie oddajmy gminy Pawłowskiemu A na kiwita był wójtem 29 lat wy na niego głosowaliście więc przestańcie teraz pisać jaki on zły i niedobry Artur był tylko jego zastępcą Dajcie facetowi szansę bo warto Chcecie zmiany to głosujecie na Frączkowskiego Przy Pawłowskim nie będziemy mieć nic Władza się zmieniła 15 października Pamiętajcie o tym Mój głos ma Artur

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ruda - niezalogowany 2024-04-08 22:35:05

    Kiwit pierwsza szklanka w powiecie uczeń Artur ma słabą wątrobę, na wójta się nie nada.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    rtaj - niezalogowany 2024-04-09 02:08:29

    Znałem obydwu ,pan K. rozwalona trzustka a pan F. łobuz

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    pdw - niezalogowany 2024-04-09 07:54:18

    spójrzcie trochę na siebie zanim będziecie oceniać pana AF odciął się od MK nie widzicie tego? chce wprowadzić świeżość mój głos ma. a nie ten z baboszewa gdzie to do ciechanowa w ogóle brnie

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Angel - niezalogowany 2024-04-09 08:24:19

    Hmm...mieszkam w Ciechanowie, czytając powyższe komentarze, zaznaczam, że nie znam ani Pana Kiwita, Pawłowskiego ani Frączkowskiego, czy nie uważacie, że takie stanowisko powinien piastować ktoś z tych okolic??? Z tego co poczytałam o jednym z Panów to ludzie z jego otoczenia nie chcieli go... Znacie go od roku, przez tak krótki czas można sprzedać się z jak najlepszej strony, myślę że warto dobrze zastanowić się nad tym wyborem..., partia Pana Pawłowskiego słynie z obietnic bez pokrycia, z tego co czytałam na fb obu Panów, Pan Pawłowski bardzo dużo obiecuje ale czy to zrealizuje? Cieszę się, że wybory u mnie już za mną. Życzę Wam wszystkim podjęcia świadomej decyzji, podjętej nie pod wpływem chwili obietnic, jednak to pięć lat... Pozdrawiam wszystkich komentujących

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Zenek - niezalogowany 2024-04-09 09:44:21

    Kiedy zostanie podana lista nowych radnych gminy? Podana są jedynie liczba oddanych głosów na poszczególne osoby. A co z listą nowych radnych?

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Ula - niezalogowany 2024-04-09 18:24:43

    Glosuje na Artura krewniak.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Np. stefek albo wandzia - niezalogowany 2024-04-09 20:41:24

    Pamiętajcie kochami ze Artura mianowal sam Tusk Donald na wójta. W koncu skonczy się rozdawnictwo dotacje ktore biedota pobiera blokując rozwój poważnym przedsiębiorcom. Artur ma znajomości, uklady , względy i przychylnosc kontrahentów bo bylym wójcie i sam jest przedsiębiorcą. Moze zadbac abysmy się rozwijali .

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    ARTUR - niezalogowany 2024-04-10 15:46:08

    Mieszkańcy Gminy Ciechanów chcieli zmiany a postawili na miernoty...Jeden partyjny cwaniaczek, drugi pijak, cham i kolega Kiwita. Sprzedał się 5 lat temu za stanowisko zastępcy a teraz udaję, że nic go nie łączy z Kiwitem. Czy wy ludzie głupi jesteście? Szczerze, nie jest mi was żal. Niech dalej rozkradają gminę, bo jak naród ciemny to trzeba go dyma...sam sobie na to zasłużył. Ręce opadają.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis
  • Awatar użytkownika
    Mieszkanka - niezalogowany 2024-04-16 17:20:17

    JAK SIE OKAZUJE W BABOSZEWIE GO NIE CHCIELI ALE U NAS WEZMĄ. MÓJ KANDYTAT NIE WYGRAŁ NIESTETY. ALE JUZ Z TYCH 2 TO LEPSZY A.F.

    odpowiedz
    • Zgłoś wpis

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do