Reklama

Co się zmieniło w zarządzaniu nieruchomościami? Pytamy ciechanowskie spółdzielnie

Zapytaliśmy trzy spółdzielnie z Ciechanowa o to, jak sobie radzą w czasie epidemii.

Spółdzielnia „Zamek”

Spółdzielnia pracuje w ramach swoich zadań bez większych zmian. Środkiem ostrożności, który wprowadziła jest brak przeprowadzania okresowych przeglądów instalacji oraz odczytów liczników. Ponadto klatki i otoczenie budynków sprzątane są od poniedziałku do piątku. Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna nie zgłosiła zarządowi spółdzielni potrzeby dodatkowej dezynfekcji klatek. Kontakt z interesantami odbywa się teraz głównie telefonicznie, ale dodatkowo zostały otwarte dwie kasy – na Aleksandrówce oraz na osiedlu Bloki.

Spółdzielnia „Mazowsze”

Obecnie kontakt ze spółdzielnią odbywa się w formie pisemnej. Dokumenty składane przez interesantów przebywają w skrzynce podawczej minimum dobę. Spółdzielnia wprowadziła także firmom sprzątającym nowe środki czystości o właściwościach odkażających. Pracownicy i mieszkańcy informowani są o wszystkich rygorach dotyczących bezpieczeństwa. W rozmowie z naszym portalem prezes Zdzisław Dąbrowski wskazał jako problem i zagrożenie przeprowadzanie niezbędnych prac w przypadku awarii. Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna pouczyła jakie kroki należy podjąć, kiedy taka awaria będzie dotyczyła lokali, w których przebywają osoby objęte kwarantanną czy izolacją domową. Pracownicy muszą przestrzegać wtedy nadzwyczajnych środków ostrożności. Osoby objęte kwarantanną powinny na czas robót przebywać w zamkniętym pomieszczeniu innym, niż te, w którym trwają prace. Pomieszczenie powinno być wywietrzone i w miarę możliwości zdezynfekowane. Pracownicy muszą mieć oczywiście na sobie środki ochrony osobistej. Na razie nie było sytuacji, w której musieliby wykonywać czynności zgodnie z tymi zaleceniami. Władze spółdzielni przykładają szczególną wagę dotyczącą tak bezpieczeństwa pracowników i mieszkańców, jak i zachowania czystości w budynkach.

Spółdzielnia „Ziemowit”

Kasa spółdzielni w tej chwili nie funkcjonuje, opłaty dokonywane są wyłącznie na rachunek bankowy. Kontakt z interesantami jest wyłącznie telefoniczny i drogą mailową. Wstrzymane zostały wszelkie prace dotyczące przeglądów okresowych instalacji. Naprawami obejmowane są tylko te awarie, których wykonanie jest niezbędne. Nie są obecnie też spisywane liczniki w lokalach mieszkalnych, opłaty dokonuje się na podstawie średniej z ostatnich 6 miesięcy. Sprzątanie w podlegających budynkach odbywa się planowo. W rozmowie z naszym portalem prezes Andrzej Omieciński podkreślił, że osoby sprzątające dodatkowo zostały wyposażone w płyn do dezynfekcji, używany do przecierania klamek i poręczy.

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do