
Reklamowy bilbord to część dobrze zaplanowanej kampanii reklamowej, na którą decyduje się coraz większa ilość firm. Bilbordy są jedną z form reklamy zewnętrznej, która wykorzystuje szereg różnego rodzaju nośników umieszczonych w przestrzeni publicznej. Do niewątpliwych zalet tego rozwiązania można zaliczyć przede wszystkim szeroki zakres oddziaływania, jak i możliwość sprecyzowania, do jakiej grupy odbiorów ma trafić przekaz.
Dobry bilbord, czyli jaki?
Bilbordy bardzo niesłusznie kojarzą się z mało atrakcyjnymi powierzchniami reklamowymi umieszczonym przy najbardziej ruchliwych ulicach. Tak naprawdę jest to wciąż niedoceniany sposób dotarcia z przekazem do szerokiej grupy potencjalnych odbiorców, w krótkim czasie przy stosunkowo niewielkich kosztach.
Szereg różnego rodzaju cennych informacji, na temat bilbordów można znaleźć na stronie http://billboard-x.pl/billboard-reklamowy/. Szybko można przekonać się, że jego skuteczność w dużej mierze zależy od charakteru informacji, która jest przekazywana. Ponieważ odbiorcy tej formy reklamy nie mają możliwości na dłużej skupić na niej wzroku, powinien on być jasny, czytelny i wykorzystywać jak najbardziej proste formy.
Obowiązkowymi elementami skutecznego bilbordu są hasło i zdjęcie, które z nim dobrze koresponduje. Warto pamiętać, że rolą tego nośnika reklamy nie jest zachęcenie do zakupu konkretnego towaru czy usługi, ale przede wszystkim budowanie marki. Bilbordy mają zwracać na siebie uwagę, dlatego też są często wykorzystywane przy różnego rodzaju kampaniach społecznych.
Jakość wykonania oraz miejsce usytuowania również mają znaczenie
Specjaliści podkreślają, że w przypadku bilbordów duże znaczenie ma jakość i precyzja wykonania. Istotne jest wykorzystanie materiałów odpornych na uszkodzenia i różnego rodzaju czynniki atmosferyczne. Bardzo ważna jest estetyka wykonania i odpowiedni dobór barw. Często wykorzystuje się bilbordy podświetlane, które są widoczne nawet po zmroku. O skuteczności bilbordu w dużej mierze decyduje miejsce, w jakim on zostanie umieszczony. Tylko wtedy będzie skuteczny, gdy z jego treścią zapozna się jak największą liczba osób.
Tekst partnera
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Powierzmy reklamę specjalistom, naprawdę oni wiedzą najlepiej co zrobić, aby było skutecznie. Warto podjechać na targi reklamy Remadays do Nadarzyna, tam jest ogromny wybór jeśli chodzi o reklamę zewnętrzną (banery, szyldy, kasetony), co roku wystawcy mnie zaskakują, co roku jest coraz większy wybór, a dodatkowo możemy zgarnąć ciekawe rabaty.