
Ze względu na zagrożenie epidemiologiczne koronawirusem COVID-19, wszystkie sprawy w Starostwie Powiatowym w Ciechanowie będą załatwiane za pośrednictwem poczty tradycyjnej, poczty elektronicznej, telefonu oraz poprzez platformę ePUAP.
Interesanci mogą pobrać wnioski i karty usług ze strony www.stciechanow.bip.org.pl i przesyłać drogą mailową na adres starostwo@ciechanow.powiat.pl lub pocztą tradycyjną na adres: Starostwo Powiatowe w Ciechanowie, ul. 17 Stycznia 7, 06- 400 Ciechanów. Ze względu na utrudnione warunki pracy urząd apeluje o załatwianie jedynie pilnych spraw.
W celu otrzymania informacji o sposobie załatwienia każdej sprawy interesanci proszeni są o kontakt pod numerem telefonu +48 729-055 900 lub za pośrednictwem poczty internetowej starostwo@ciechanow.powiat.pl, a także z pracownikami poszczególnych Wydziałów w godzinach funkcjonowania Starostwa: w poniedziałek od 9:00 do 17:00, a od wtorku do piątku - od 8:00 do 16:00 zgodnie z instrukcją zamieszczoną TUTAJ.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie