
W minioną środę (7 sierpnia) w siedzibie Komendy Powiatowej Policji w Ciechanowie odbyło się spotkanie w sprawie bezpieczeństwa na stadionie MOSiR Ciechanowie, podczas organizacji masowych imprez sportowych. Głównym powodem rozmów była oczywiście zbliżająca się inauguracja rozgrywek IV ligi piłki nożnej.
W spotkaniu wzięli udział Prezes, V-ce Prezes i Skarbnik MKS Ciechanów, Kierownik ds. Bezpieczeństwa, Dyrektor MOSiR w Ciechanowie, a z ramienia KPP w Ciechanowie Komendant Powiatowy Policji, Naczelnik Wydziału Prewencji, Z-ca Naczelnika Wydziału Kryminalnego, Dowódcy NOP oraz funkcjonariusze z Powiatowego Punktu Kontaktowego ds. Imprez Masowych. A o czym rozmawiano?
- Na spotkaniu omówiono ogólne zasady organizacji imprez sportowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, charakterystykę imprez, przewidywane zagrożenia oraz sposoby ich zapobiegania. Ponadto omówiono m.in. zasady współpracy i wymiany informacji zarówno przed imprezą jak i w trakcie jej trwania. Ma to na celu odpowiednie przygotowanie zabezpieczenia meczu oraz zapewnienie bezpieczeństwa i porządku publicznego jej uczestników - wyjaśnia st. sierż. Katarzyna Dominiak-Walczyk z ciechanowskiej policji.
Pierwszy sprawdzian dla służb już w najbliższą sobotę, kiedy MKS Ciechanów podejmie przed własną publicznością Mazura Gostynin. Nad bezpieczeństwem widzów czuwać będzie organizator, straż miejska oraz policja.
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie