Reklama

Promujesz się w internecie? Dotrzyj do właściwych grup docelowych

11/06/2019 08:05

Wydatki na reklamę w internecie, jakie ponoszone są w naszym kraju, od lat systematycznie rosną kosztem zarówno telewizji, jak i wszystkich pozostałych mediów. Nie powinno to dziwić – wszak dostęp do sieci stał się stałym elementem umożliwiającym nam funkcjonowanie w najróżniejszych sferach: korzystamy z niego zarówno w zadaniach związanych z pracą, jak i rozrywką czy odpoczynkiem. Nade wszystko jednak, sieć pozwala na reklamę dużo skuteczniejszą od tych kierowanych poprzez inne środki przekazu.

Dla wszystkich, czyli dla nikogo

Czyż nie irytują nas niekiedy wszystkie ulotki, którymi wypychane są skrzynki na listy, albo te wręczane całkowicie przypadkowym osobom na ulicach naszych miast? Aby tego rodzaju reklama mogła osiągnąć jakąkolwiek skuteczność, trzeba ich wydrukować i rozprowadzić ogromne ilości, licząc się z tym, że miażdżąca większość od razu znajdzie się w koszu. Dlatego też jakość tego typu druków często nie jest najlepsza.
Podobny problem dotyczy każdej innej reklamy. Błyskotliwy właściciel warsztatu samochodowego zawiesi swój baner np. w pobliżu myjni czy stacji paliw, niekoniecznie zaś przy sklepie rowerowym. A w jaki sposób sprawić, by skuteczności można było oczekiwać od reklamy w internecie? 
Jako że od wielu lat podstawowym narzędziem, z którego wszyscy korzystamy przy okazji najróżniejszych czynności jest wyszukiwarka Google, pozycjonowanie stron jest jednym z pierwszych zadań, jakie koniecznie trzeba wykonać, by móc oczekiwać żywego zainteresowania ze strony rynku. Proces ten składa się z szeregu etapów. Aby była pewność, że nasza witryna będzie jedną z tych, które ukażą się nie tylko na czele listy wyników, ale też, że będą one dotyczyły odpowiednich fraz, takich, których rzeczywiście używają potencjalni Klienci poszukując danej oferty czy towaru, koniecznie trzeba wykonać właściwy dobór słów kluczowych. Najlepiej całość prac związanych z SEO powierzyć specjalistom. Tym bardziej, że, tak jak np. w przypadku agencji IN, często możemy równocześnie liczyć na usługi w zakresie Google Ads. One także otwierają przed nami wielkie perspektywy i pozwalają bardzo szybko zwiększyć sprzedaż dzięki możliwości bardzo precyzyjnego kierowania reklam.

Dobrze poznaj swojego klienta

Aby wykreować dobry przekaz reklamowy, niezależnie od tego, jakimi środkami będzie on prezentowany, trzeba zebrać jak najwięcej informacji na temat potencjalnych jego odbiorców. Zachowanie internautów jest bardzo różne, ogromna część przejawia jednak takie same impulsywne zachowania, jak podczas każdej innej decyzji zakupowej, dokonywanej np. w stacjonarnym sklepie gdzie działają na nas choćby przygotowane przez fachowców opakowania. Jeśli zaczniemy piąć się w górę na liście wyników wyszukiwań, będziemy coraz bliżej sukcesu, warto jednak zadbać także o to, by wszelkie treści były atrakcyjne dla gości naszej strony. Czyli dla kogo?
Kluczowe informacje na ten temat dostarcza choćby Google Analytics w sekcji Użytkownicy. Z niej dowiemy się nie tylko jak przedstawiają się proporcje przedstawicieli obu płci czy osób w konkretnych przedziałach wiekowych, ale także z jakich lokalizacji nas odwiedzają oraz jakie mają zainteresowania. To cenna wiedza, z której można zrobić znakomity użytek. 

Materiał partnera
 

Aplikacja ciechanowinaczej.pl

Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.


Aplikacja na Androida Aplikacja na IOS

Obserwuj nas na Obserwuje nas na Google NewsGoogle News

Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!

Reklama

Komentarze opinie

Podziel się swoją opinią

Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.


Reklama

Wideo Ciechanowinaczej.pl




Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Wróć do