
Naczelnik Urzędu Skarbowego w Ciechanowie przypomina o zasadach obsługi osób niepełnosprawnych w placówce.
Od dnia 1 kwietnia 2012 roku osoby mające trwałe lub okresowe trudności w komunikowaniu się i wymagające w związku z tym wsparcia w kontaktach z organami administracji publicznej, przy załatwianiu spraw w Urzędzie Skarbowym w Ciechanowie mogą korzystać z pomocy poprzez wykorzystanie środków wspierających komunikowanie się w szczególności:
1) tłumacza języka migowego lub tłumacza przewodnika,
2) korzystania z poczty elektronicznej,
3) przesyłania faksów.
4) skrzynki podawczej e-PUAP
5) bezpośrednio w formie papierowej złożone w Sali Obsługi Klienta Urzędu Skarbowego.
W zakresie komunikowania się w języku migowym w Urzędzie przeszkolona została jedna osoba.
W celu uzyskania w/w pomocy osoba uprawniona powinna zgłosić taką potrzebę w dowolnej formie (np. pisemnie, za pomocą e-maila, telefonicznie przy pomocy osoby trzeciej, za pomocą faksu itp.) co najmniej na 3 dni robocze przed przewidzianym kontaktem i jednocześnie wskazać wybraną metodę komunikowania się na adres:
Urząd Skarbowy w Ciechanowie
ul. Warszawska 58
06-400 Ciechanów
lub na adres e-mail: us1403@mz.mofnet.gov.pl
Telefonicznie na nr : 23 672 44 33, 23 672 35 38, Fax nr: 23 672 35 38.
Wymóg wcześniejszego zgłoszenia nie dotyczy sytuacji nagłych.
za: US Ciechanów
Jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś koniecznie zainstaluj naszą aplikację, która dostępna jest na telefony z systemem Android i iOS.
Chcesz być na bieżąco z wieściami z naszego portalu? Obserwuj nas na Google News!
Twoje zdanie jest ważne jednak nie może ranić innych osób lub grup.
Komentarze opinie