:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
  -1°C całkowite zachmurzenie

Wasze Info: Znów problemy z systemem pobierania opłat na parkingu przy szpitalu

Mimo, że został uruchomiony już blisko cztery miesiące temu, wciąż wzbudza wśród części kierowców skrajne emocje. Działający przy Specjalistycznym Szpitalu Wojewódzkim w Ciechanowie system parkingowy, bo o nim mowa, znów zawiódł. - To co się tam ostatnio odbywało, to istny cyrk - nie kryje oburzenia jeden z naszych Czytelników.

Nowy system pobierania opłat na parkingu przy ciechanowskim szpitalu funkcjonuje od lipca tego roku. Placówka wydała na jego zakup około 130 tysięcy złotych. Jak wyjaśnia zastępca dyrektora szpitala, wymiana systemu parkingowego była konieczna, ponieważ dotychczasowy coraz częściej się psuł a jego naprawa stawała się coraz bardziej problematyczna. - W wyniku jedenastoletniej eksploatacji dotychczasowy system parkingowy wymagał naprawy lub wymiany na nowy. Coraz częściej się zawieszał lub samoczynnie opadał szlaban, uszkadzając pojazdy. W ciągu kilku miesięcy zgłoszone zostało 6 zdarzeń związanych z uszkodzeniem pojazdów - wyjaśnia Małgorzata Turowska, zastępca dyrektora ds. Administracyjno-Technicznych szpitala w Ciechanowie - Z uwagi na bezpieczeństwo i zagrożenie dla osób korzystających z parkingu, zmuszeni byliśmy do podjęcia stosownych działań, tj. jego wymiany na nowy. Niemożliwa była jego naprawa z uwagi na przestarzałą technologię. Analizowaliśmy różne warianty funkcjonujących na rynku rozwiązań parkingowych. Zdecydowaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie bezobsługowy system parkingowy.

Nowy system nie okazał się jednak bez wad. Kierowcy zaczęli narzekać m.in. na długie kolejki do jedynego na terenie szpitala parkometru oraz jego awarie. Do ostatniej doszło na początku listopada.- To co dziś tam się odbywało, to istny cyrk. Do kasy kolejka ludzi - poinformował nas jeden z Czytelników - Czekałem w niej z dzieckiem na ręku, a nie było żadnej informacji, że płatność kartą nie działa. Po odstaniu 15-20 minut okazało się, że tylko bilon. Powiedziałem pracownikowi szpitala, który był oddelegowany do obsługi tej kasy, że skoro nie działa to powinni szlaban otworzyć i nie pobierać opłat. W odpowiedzi kazano mi pisać zażalenie do dyrekcji. Musiałem więc iść do bankomatu pod Panoramą, a następnie rozmienić gotówkę. Kpina na całego. No i czemu nie ulokowano parkometru w szpitalu, tylko ludzie chorzy albo z małymi dziećmi muszą marznąć na deszczu po 20 minut? - nie krył rozgoryczenia całą sytuacją nasz Czytelnik.

O komentarz do tej sprawy poprosiliśmy przedstawicieli szpitala. - Rzeczywiście w dniach 7-8.11.2017r. wystąpiła awaria terminala kart płatniczych. Płatności odbywały się tylko gotówkowo. W przypadku braku gotówki, klienci mieli możliwość wypłaty gotówki w kiosku Ruch, zlokalizowanym w budynku głównym szpitala. Ponadto w punkcie obsługi parkingu jest możliwość wymiany banknotu na bilon - wyjaśnia Małgorzata Turowska i dodaje, że szpital planuje zakup kolejnego parkometru - W planie inwestycyjnym na rok 2018 umieściliśmy zakup drugiego parkometru wraz z powiększeniem liczby miejsc parkingowych, co ułatwi parkowanie naszym pacjentom. Za wszystkie niedogodności związane z jego funkcjonowaniem oraz prowadzoną obecnie inwestycją wymiany sieci wodno-kanalizacyjnej przepraszamy.

Dodajmy, że szpital dysponuje około 300 miejscami parkingowymi. Z uwagi na prowadzone od kilku miesięcy prace, związane z wymianą instalacji kanalizacyjnej i deszczowej, część z nich jest jednak okresowo wyłączana z użytku.


Wasze Info: Znów problemy z systemem pobierania opłat na parkingu przy szpitalu komentarze opinie

  • gość 2017-11-23 16:11:42

    Ludzie a mi sie na przykład podoba ten system,nareszcie kolejek przy szlabanie nie ma! Jak będzie jeszcze jeden punkt poboru to super, fakt to pod dachem powinno być. Reszta na plus koniec korków

  • Gość - niezalogowany 2017-11-23 16:23:36

    Kiosk "ruchu " nie ma obowiazku rozmieniac pieniędzy na bilon. A prawda jest taka, że cała ta wymiana systemu miała na celu tylko i wyłącznie zwolnienie kilku pracowników w ramach watpliwego szukania oszczędności przez szpital. Proponuje zająć się pensjami panów doktorów, którzy przyjeżdżają tu na dyżury z całej Polski, żeby w 3 miesiące zarobić sobie na budowę domu..

  • Adam - niezalogowany 2017-11-23 16:31:53

    A mi np pobiera monety mimo że pisze informacja o 0latnisci bilonem

  • Gość - niezalogowany 2017-11-23 16:34:53

    Dzis 23.11 powinienem (chyba) zaplacic za 50 min postoju. Kasa pokazala 0.00 to jade. Juz sygnaly dwoch osob co ze mna staly o tym, ze nie wyjechaly, a tez do zaplaty bylo 0.00 dawalo do myslenia. Podjezdzam, szlaban stoi, nic sie nie pokazalo na wyswietlaczu. Cofam i jeszcze raz, z 5 razy sprobowalem i nic. Przepuscilem jedno auto, pojechal, to ja jeszcze raz, nic. Przetarlem tablice choc czysta byla, nic. Dobrze, ze jest domofon przy szlabanie...

  • Gość - niezalogowany 2017-11-23 16:48:10

    Panie Adamie, bilon to właśnie monety ;)

  • Gość - niezalogowany 2017-11-23 17:34:17

    Kazdego dnia są problemy,i zamiast zapłaty za jedną godz placisz za dwie,bo cos się zawiesiło

  • Astaferay - niezalogowany 2017-11-23 17:57:34

    Tak nieogarnietego systemu jeszcze nie widziałem. Do szpitala przyjeżdzają ludzie najczęściej dość chorzy, albo odwiedzić chorych bliskich. Szlag trafia kiedy po całodziennym opiekowaniu się chorym ojcem wychodzisz o 19:30 ze szpitala idziesz do parkometry i okazuje się ze nie działa, przez dwa tygodnie wyjechałem zez problemów 4razy, z czego 1 obok szlabanu po zieleni. Dyrekcja szpitala powinna tez wpłynąć na poziom obsługi pana szatniarza - odburkiwanie ze to nie jego parkometr i on nic nie wie. Podawanie na parkometrów telefonu do tego człowieka tez jest bez sensu skoro nie ma on dyspozycji dobotearcia szlabanu w razie awarii. Jeśli w tym szpitalu wszystko tak działa jak „nowoczesny parkometr” to poproszę znachora.

  • Marta - niezalogowany 2017-11-23 22:40:43

    Świetny system jak po wyjściu ze szpitala z małym dzieckiem trzeba stać na deszczu w kolejce

  • Gość - niezalogowany 2017-11-24 08:09:54

    Gościu a gdzie w tym artukule jest informacja że kiosk wymienia kasę?? Bo ja tam wyczytałam że można pobrać tam pieniążki a nie rozmienić a to dwie różne kwestie..a po za tym jesteś niedoinformowany bo pracownicy którzy obsługiwali stary szlaban nadal pracują..

  • gość 2017-11-24 08:55:45

    uderz w stół a nożyce się odezwą.....

  • gość 2017-11-24 10:30:42

    stoisz w kilkunastoosobowej kolejce (przynajmniej połowa ludzi nie kuma sprzętu - patrzy na to jak na kokpit w samolocie) - czas leci - licznik bezustannie nabija minuty - kasa z mikro-daszkiem z monitorem w który bezlitośnie świeci słońce (to był chyba sierpień ) D R A M A T!!!!

  • gość 2017-11-24 11:42:30

    A co chcieliście za 130 tysięcy... Taki system jaka cena. Polski produkt na chińskich podzespołach. Wystarczyło zainstalować coś podobnego jak na Okęciu. Też czyta numery, ale i bilety wydaje. Bierzesz bilet, potem opłacasz go w kasie i wkładasz przy wyjeździe. Ten interfejs jest tak nieprzyjazny, że głowa mała. Ostatnio widziałem starszego pana, który próbował przykładać dowód rejestracyjny do czytnika w celu wprowadzenia numeru rejestracyjnego...

  • gość 2017-11-24 11:43:44

    Kasa powinna być w budynku przy szatni. Takie proste, a o ile by ułatwiło ludziom życie.

  • Gość - niezalogowany 2017-11-29 21:55:52

    A nie laska i ulatwienie zrobic aplikacje i placic przez telefon....rozumiem ze nie kazdy ma karte bankomatowa czy telefon z androidem ale mysle ze w wiekszosci to by ulatwilo ludziom....jak zjedzie sie patologia z bliskiego wschodu to parkometry na monetki beda w mig czyszczone tak jak na zachodzie....Pozdrawiam dobre duszyczki....

Dodajesz jako: Zaloguj się

Ostatnie video - filmy na ciechanowinaczej.pl