:-( Wygląda na to że masz Adblocka. Utrzymujemy się z reklam żeby móc dostarczyć Ci wiadomości z Twojego regionu za które nie musisz płacić, czy mógłbyś rozważyć jego wyłączenie?
PILNE

MOPS w Ciechanowie będzie miał nowego dyrektora? Prezydent ogłosił konkurs

09/11/2018 15:36
Samorząd, Ciechanowie będzie miał nowego dyrektora Prezydent ogłosił konkurs - zdjęcie, fotografia

Prezydent Ciechanowa ogłosił nabór na stanowisko dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie. Kandydaci mogą składać swoje oferty do 23 listopada.

Rozpisanie konkursu było konieczne, ponieważ umowa obecnej dyrektor Ośrodka - Małgorzaty Szerszeń, wygasa z końcem listopada. Osoby ubiegające się o angaż muszą m.in. posiadać wykształcenie wyższe oraz co najmniej 5-letni staż pracy, w tym co najmniej 3-letni staż w pomocy społecznej. Ponadto wymagane jest ukończenie specjalizacji z zakresu organizacji pomocy społecznej, zgodnie z art. 122 ustawy o pomocy społecznej, a także nieposzlakowana opinia i wysoka kultura osobista.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w Biurze Obsługi Interesanta przy ul. Wodnej do 23 listopada. Szczegóły dotyczące naboru można znaleźć na stronie bip.umciechanow.pl.

Dodajmy, że Małgorzata Szerszeń jest dyrektorem Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Ciechanowie od lutego 2016 roku.

MOPS w Ciechanowie będzie miał nowego dyrektora? Prezydent ogłosił konkurs komentarze opinie

  • Interesantka - niezalogowany 2018-11-09 17:08:52

    Panie Prezydencie- to bardzo dobra decyzja. Jako interesantka widziałam kilkakrotnie,ze praca z tą Panią to była jedna wielka impreza w mops dla niektórych zjednanych jej pracowników .Podlizywales się - byłeś ok, pracowałeś byłeś zły . To jak zachowywała się na korytarzu chadzając wśród klientów np.do toalety wskazywało, ze ewidentnie nadaje się do pracy w przedszkolu jako animator gier i zabaw. Zabawiała pracowników dziwnymi tekstami, obejmowała itp.W sekretariacie odbywało się przymierzanie używanych ubrań,, ciagłe ,długie celebrowanie posiłków i ploty,plotki,ploteczki. Praca u tej Pani była na ostatnim miejscu jeśli chodzi o obowiązki dnia codziennego . Myślała ze petenci tego nie widzą? No przykro, nie dało się. . . :/ Najlepiej sprawdził by się tam mężczyzna :)

  • Gość1 - niezalogowany 2018-11-09 17:41:35

    Nieważne kto zostanie dyrektorem. Mam nadzieje, że będzie posiadał 3- letni staż pracy w pomocy społecznej, traktował ludzi z szacunkiem, chciał rozmawiać i rozwiązywać problemy. Bycie dyrektorem OPS to ciężka praca wymagająca obycia, kultury i ogromnej wiedzy. Także trzymam kciuki... Mam nadzieję, że wybór będzie trafny.

  • KAROL - niezalogowany 2018-11-09 18:01:35

    https://m.youtube.com/watch?v=E9PSjEKr6Y8

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 11:11:29

    Widzę że co niektórzy jak np interesantka spędzili tam dużo czasu.... Ciekawe czy jest Pani interesantka czy tylko tzw popularnie hejterka bądź przeciwnikiem pracującym w mops aktualnego dyrektora.- bo jak wiadomo macie jakiś szyld z protestem wywieszony??? Ja uważam że pora się wziąść za pracę a nie jakieś bzdury związanie z protestowaniem itp co niejednokrotnie można było przeczytać na portalu Ciechanówinaczej. Ja na miejscu Dyrektora takiej placówki nie trzymał bym pracowników mających czas na protestowaniem i jak sądzę wpisywanie takich komentarzy, ponieważ nie trzeba być alfą i omegą aby się zorientować że pisze "interesantka" która tak naprawdę jest pracownikiem Mops. Nie znam ani nikogo z mops ani też samej dyrektorki, ale skoro jes tu 2lata a umowa się kończy to naturalna rzeczą jest konkurs. Jak widać do tej pory Mops nie upadł i funkcjonuje dlatego kibicuje aktualnym władzom i 3mam kciuki za wygraną w konkursie. Kwitujac wszystko w skrócie - do roboty nieroby!!!! Jakbym był Dyrektorem (bo napisała Pani że mężczyzna by się przydał) to bym was potocznie mówiąc połowę wypierdolil!!!! Przepraszam za wyrażenie.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 11:14:22

    A ja mam nadzieję, że konkurs wygra obecna Pani Dyrektor. Jest kompetentna i ma bardzo fajne podejście do ludzi, stara się stworzyć przyjazna atmosferę w pracy, a że kilku osobom się to nie podoba to już ich sprawa. A są to głównie osoby, które za kadencji wcześniejszego Dyrektora były na świeczniku i teraz nie mogą się odnaleść. Ja rozumien, że pracownicy chcą zarabiać więcej ale w tej chwili to nie walczą o podwyżki tylko starają się wszelkimi sposobami oczerniać Dyrektora.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 11:17:25

    Trzymamy kciuki za Panią Małgosię!!!!!!!

  • Gość1 - niezalogowany 2018-11-10 12:33:20

    A o głodowych wynagrodzeniach za ciężka pracę ktoś napisze ? Ludzie po studiach, z ogromna wiedzą i odpowiedzialnością zarabiają praktycznie najniższa krajową - nie licząc skromnych dodatków. Walczą o swoje! Czy rzeczywiście 2400-2500 zł netto to takie kokosy aby szanowna Pani Dytektor tak szykanowała ludzi za to ze dbają o swoją przyszłość i rodziny ? I proszę o unikanie głupich komentarzy w rodzaju - to jest praca społeczna i ludzie powinni to robić z pasji, etc. Pasje mogą posiadać i chęć niesienia pomocy ludziom biednym i potrzebującym również ale ideami taki pracownik dzieci nie nakarmi i opłat na wydatki socjalno-bytowe równiez nie zrobi! Jak ktoś nie wie dlaczego Ci ludzie protestują to niech się lepiej nie wypowiadają bo oceniać każdy potrafi ale poszukać źródła problemu i zrozumienia sytuacji to już jest nieładną umiejetność.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 14:17:53

    Podtrzymuję swoje zdanie! Żenada Nikt was nie trzyma, skoro po studiach iż duuuuuzym doświadczeniem to proszę sobie poszukać pracy za 5000zl

  • Pracownik - niezalogowany 2018-11-10 14:58:14

    Zarobki netto często wśród pracowników wynoszą ok 1800 zł. Nie chodzi o to, żebyśmy teraz wszyscy się zwolnili i szukali gdzieś indziej pracy. Skoro dobrze wykonujemy swoją pracę to należy mam się też godne wynagrodzenie. A jak ktoś uważa, że jesteśmy nierobami, skończ studia i przyjdź do nas do pracy. Adrenaliny sporo... A co do Szanownej Pani Dyrektor... Już niebawem będą oficjalne informacje na ten temat. Może wreszcie przejrzycie ludzie na oczy...:)

  • Pracownik 2 - niezalogowany 2018-11-10 16:25:03

    To prawda, że chcemy więcej zarabiać bo co znaczą zarobki w wysokości 1800 zł ze wszystkimi dodatkami.... My też mamy swoje rodziny i rachunki. Oprócz godziwego wynagrodzenia chcemy też być równo traktowani i z należytym szacunkiem tak jak podchodzimy do swoich obowiązków z odpowiedzialnością i szacunkiem dla innych. Wybraliśmy ten zawód by nieść dobro i pomagać ludziom a nie zmuszać się do pracy w takich warunkach.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 16:53:43

    Przecież jest wolny rynek i nikt nikogo na siłę nie trzyma. A nawet pójdę o krok dalej, mamy takie zjawisko jak rynek pracownika, gdzie to pracownik przebiera w ofertach. Powodzenia. Pamiętajcie nikt na siłę nikogo tam nie trzyma, w mojej firmie, tam gdzie pracuję (sektor prywatny) każdy pracuje myślę10razy ciężej niż nie jeden z wypowiadająch się tu osób, mało tego myślę że i odpowiedzialność jest nieporównywalnie

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 17:00:13

    Miałem tego nie pisać, ale ewidentnie widać, że tak jak w starym powiedzenia, jak niewiadomo o co chodzi to chodzi o kasę. Więc jakby każdy dostał za czasów aktualnego dyrektora 500zl podwyżki a wizja przyjścia nowego dyrektora wiazalaby się z obniżeniem pensji to byście protest robili ale nie w Mops tylko w um Ciechanów!!! Ciekawe jest to że jak sądzę wypowiadają się głównie pracownicy, a nikt nie chce się podpisać....

  • Gość1 - niezalogowany 2018-11-10 17:16:28

    Nie mogę czytać takich tekstów ala Komorowski ! - Jak Ci się nie podoba wynagrodzenie to zmien prace i weź kredyt - Ludzie w MOPS Ciechanów zarabiają najgorzej w całym województwie jak i nie Polsce. Czy płaca na poziomie 1800 zł to jest szczyt marzeń ? Nie ale najwyraźniej lubią to robić i ktoś przecież musi wykonywać taka prace. Za miskę ryżu to może pan Premier pracować a ciężka praca powinna być godnie wynagradZana. Dlatego tak jak napisałem wyżej... czy zarobki o które walczą (2400-2500 zł) to jest serio taka prZesada czy żadna łaska za ogrom pracy która musza wykonywać każdego dnia ? I gwoli ścisłości- nie jestem i nie byłem pracownikiem tej instytucji ale mam pojęcie do „rządach” pani Dyrektor i są one dalekie od normalności. Jak się zatrudnia kogoś bez przygotowania socjalnego i menadżerskiego to tak właśnie jest - impreza, zabawa i spoufalanie... a co z praca ? Wierze ze przyjdzie prawdziwy fachowiec z dziedziny zarządzania z dobrym warsztatem wiedzy praktycznej. Czego życzę wszystkim pracownikom MOPS - nawet tym którzy nie strajkują a chętnie przyjmą ewentualne podwyżki jak Ci niezłomni to wywalczą.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 17:18:47

    Za wcześniejszego dyrektora było jeszcze mniejsze pensje i jakoś nikt nie narzekał, bo poprostu się bał, to nie dyrektor ustala stawki, ma określony budżet i tyle w temacie, wszystkie ośrodki w Polsce narzekają na małe zarobki dlatego pracownicy zaczęli manifestacje w całym kraju, więc Ciechanów nie jest wyjątkiem i to nie dyrektor blokuje podwyżki

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 17:20:20

    A pewnie to że nie mają podwyżki to wina Dyrektora? Z tego co mi wiadomo to prezydent rozdziela kasę. Mam pomysł ogloście konkurs na prezydenta.

  • Gość1 - niezalogowany 2018-11-10 17:29:55

    Po raz kolejny tłumacze - dobry menadzer walczy o swoich ludzi. Jakby Pani Dyrektor zależało na ludziach to by wydeptała u „Ślepego” jakieś dodatkowe środki dla swoich ludzi. Jednakże nie interesują ja ludzie a własny interes (utrzymanie stanowiska) wiec nie ma potrzeby rozmawiać o poprawie bytu swoich podwładnych. Samo się nie zrobi, trzeba walczyć o swoje na każdym kroku. Problem polega na tym ze obecnej Pani dyrektor zwyczajnie na tym nie zależy i w tym jest największy problem. Zrobiła sobie kółko wzajemnej adoracji a nie poważny zakład pracy który ma nieść pomocą a nie być pośmiewiskiem dla interesantów.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 17:40:54

    Dobry menadżer, hahaha blamaż chyba nie wiesz jaka jest różnica między menadżerem a dyrektorem w Państwowej instytucji

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 17:43:11

    Czy wy pracujecie w obozach pracy i nikt ze sobą nie utrzymuje normalnych relacji z kierownikiem, szefem, współpracownikiem itp. Mają wszyscy siedzieć i nie odzywać się do siebie, chociaż pracuja ze sobą od kilkunastu lat, co w tym jest nieprofesjonalnego i niepoważnego. Wszędzie są osoby, które się nie lubią ale to nie znaczy że reszta ma się podporządkować.

  • Gość1 - niezalogowany 2018-11-10 19:20:07

    Dobra nie będę karmił troli bo widać, że odbiorcy są mocno ograniczeni :( Menadzer jak przenośnia czyli dobry i sprawny Dyrektor. Jeżeli zdaniem niektórych takowy nie może funkcjonować w instytucjach państwowych to jeszcze malo widział albo dwie pierwsza cyfraw peselu zaczyna się od zera... Najgorsze jest to jak ludzie w internatach są najmądrzejszymi jednostkami na świcie a w rzeczywistości niepotrafią nawet ust otworzyć bo nie maja nic sensownego do powiedzenia. Boje się tylko o jedno... ze w ramach konkursu najlepszym kandydatem okaże się obecna Pani dyrektor. Ostatnio „konkurs” był jawnie ustawiony bo niby jak zastępca dyrektora albo wykształcony kierownik siostrzanej placówki nie mieli odpowiednich kwalifikacji a Pani Sz. jako specjalista NFZ, bez doświadczeni kierowniczego i stażu pracy miała... Chyba cześć nie wie o tym, ze pan szanowny prezydent zwany przeze mnie „ślepym” musiał się tłumaczyć dlaczego dokonał takiego wyboru przed inspekcja która kontrolowała ciechanowski MOPS. Jasno zostało wykazane, ze ta osoba nie miała prawa objąć takiego stanowiska z uwagi na rażące braki kompetencyjne.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-10 19:44:55

    Mało wiesz, zapadła prawomocny wyrok sądu, że została wybrana słusznie to kontrola była ustawiona tak żeby znalazła cokolwiek i jak widać wszystko było ok, więc najpierw sprawdź dobrze zanim napiszesz te bzdury

  • Nie leń - niezalogowany 2018-11-11 00:39:39

    Każdy ma prawo strajkować,lekarz,piekarz a także pracownicy OPSów więc nie ma w tym nic złego...a niestety w większości przypadków ,,chorą, cieżką" atmosferę w pracy tworzą sami pracownicy, którzy stosują zasadę ,,zes....się A drugiemu nie daj".Nie jestem leniem, nierobem i nie przesiaduje w MOPSie z braku zajęcia, ale kiedy tylko jestem po np.wniosek o świadczenia czy np.zaświadczenie itp.to zawsze pracownice obgadują jedna drugą...NO NIE MA JEJ TYDZIEŃ TEMU SYN BRAŁ ŚLUB A TA JESZCZE CHORA....WIESZ ONA BYŁA Z TYM STARYM CAPEM WSTYD ŻE KTOŚ TAKI U NAS PRACUJE...itd.dwójka moich znajomych pracowała w MOPSie w Ciechanowie, odeszli z pracy nie przez dyrekcję tylko współpracowników więc może trzeba się zastanowić nad tym aspektem.Co jednak nie zmienia faktu ,że strajk jest potrzebny, bo wstyd żeby pracownicy zarabiali mniej niż niektórzy klienci OPS mają świadczeń..pewnie że mogą zmienić pracę, tylko co to zmieni?

  • Gość - niezalogowany 2018-11-11 14:29:56

    Z tymi ubraniami to prawda. Sama oddawałam tam rzeczy, które nie były mi już potrzebne i nigdy od razu bez wybierania nie trafiły do osób potrzebujących. Zresztą jacy potrzebujący. Znam osoby, które pracują a niewiele zarabiaja albo samotnie wychowują dzieci i niewiele im się z MOPS należy. Za to znajome, bądź rodzina o. dyr. bez względu na sytuację materialną mają takie "dofinansowanie państwa", że tylko pozazdrościć.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-11 21:11:30

    Pani Dyrektor zależy tylko na tzw. "swoich ludziach" którzy szepczą jej do ucha nie zawsze dobre i zgodne z prawdą wiadomości, a Pani dyrektor w to wierzy. Dyrektor powinien być bezstronny i nie obściskiwać się na korytarzach MOPS tylko ze swoimi poplecznikami bo to nie na tym polega. Robota leży odłogiem. Dokumenty podpisywane są z dużym opóźnizniem bo albo nie ma Pani dyrektor albo jest bardzo zajęta jedzeniem śniadania ze swoimi koleżaneczkami. I miłej ani przyjaznej atmosfery to teraz nie ma. Zakład przez Panią Dyrektor został podzielony. A ona sama dopuszcza do siebie tylko osoby jej sprzyjające. Tak nie powinno to wyglądać. Mam nadzieję, że na to stanowisko znajdzie się w końcu odpowiednia i kompetentna osoba.

  • obserwator - niezalogowany 2018-11-11 22:37:38

    Widzę, że najwięcej do powiedzenia mają ,, ciężko pracujący", przez los pokarani niezasłużoną biedą. Uważają, że osoby tam zatrudnione mają zamknąć m...dę i skupić się jedynie na wypłacaniu im należnej daniny. Nie mogę już na to patrzeć, jak ,,ciężko pracujące" zachowują się. Im się tylko wszystko należy. Cytat ,,jak się komuś nie podoba to niech znajdą pracę za 5 tys. -to jest czysta hipokryzja. Uważajcie, bo przy najbliższej zmianie rządu możecie stracić daninę i co wtedy zrobicie. Każdy powinien się szanować, więc uważam,że zatrudnieni tam mają prawo do godnego życia i płacy. Policjanci dostali, pielęgniarki i lekarze też, więc dlaczego ta grupa ludzi ma pracować z głodowe pensje.

  • gość 2018-11-12 02:07:45

    Jakie głodowe-jak im tak naprawdę mało,to niech się zwolnią i przyjdą pracować do sklepu fizycznie,gdzie trzeba 8 godzin na nogach i do tego rozłożyć 3-4 palety towaru, a odpoczynku to tylko 15 minut.Albo kanapkę połkniesz bez zgryzienia albo nie najesz się,a o zapaleniu papierosa to możesz pomażyć.To Ci z MOPS niech nie przesadzają,bo mają czas na kawe,podjadanie co chwila a też i wyskoczenie do pobliskiego lumpeksu po fatałaszki(ale w tym zawodzie trzeba ładnie wyglądać dla interesanta ha ha)

  • gość 2018-11-12 02:10:16

    Jakie głodowe-jak im tak naprawdę mało,to niech się zwolnią i przyjdą pracować do sklepu fizycznie,gdzie trzeba 8 godzin na nogach i do tego rozłożyć 3-4 palety towaru, a odpoczynku to tylko 15 minut.Albo kanapkę połkniesz bez zgryzienia albo nie najesz się,a o zapaleniu papierosa to możesz pomażyć.To Ci z MOPS niech nie przesadzają,bo mają czas na kawe,podjadanie co chwila a też i wyskoczenie do pobliskiego lumpeksu po fatałaszki(ale w tym zawodzie trzeba ładnie wyglądać dla interesanta ha ha)

  • Gość - niezalogowany 2018-11-12 09:39:03

    Jedno jest pewne mops jest podzielony na dwa obozy Ci co są za Panią dyrektor i cała reszta świata. A protestować to może każdy dzięki Bogu jeszcze mamy demokrację. Powiedzenie jak się komuś nie podoba to niech sobie zmieni pracę argument władz tyranii gdzie ludzi ma się za maszyny do pracy. Pracodawca zawsze powinien iść za pracownikiem bo to on daje mu chleb.

  • gość 2018-11-12 12:29:56

    A czy słusznie znajomym wypłaca się świadczenia, chociaż ich zarobki przekraczają określone progi?

  • Gość - niezalogowany 2018-11-12 16:43:32

    Widać jakie niektórzy mają pojęcie o pracy w ośrodku, że dyrektor rozdaje znajomym hahahhaha, a wiecie że wnioski rozpatrują pracownicy więc nie ma mowy o dawaniu nikomu jeżeli przekracza komuś dochod, totalne brednie wyssane z palca, za dużo oglądacie ukrytej prawy, dlaczego ja i tego typu programow, litości!!!!

  • gość 2018-11-13 10:55:47

    A ja mam taką SUPER propozycję. Wy wszyscy co tak uważacie, że to łatwa praca, skończcie studia- nastało te szczęscie ,że można w Ciechanowie i przyjdzcie do pracy do OPS w mieście lub gminie- może się uda Wam zabłysnąć inteligencją na rozmowie o pracę i chodźcie po środowiskach, domach i niejdnokrotnie wąchajcie te smrody niesprzątanych domów od kilkunastu lat, wąchajcie ludzi którzy nie wiedzą że woda jest do mycia, organizujcie pogrzeby bezdomnym i samotnym, słuchajcie małżeńskich kłótni, piszcie te długie wywiady i przydzielajcie kasę, której bezrobotnym jest ciagle mało, wkraczajcie z policją na różne interwencje narażając swoje zdrowie i życie, znajcie się na wszystkich ustawach świata , uczestniczcie w sprawach Sądowych, umieszczajcie ludzi w Domach Pomocy Społecznej, ZOL-ach , Szpitalach bez zgody podopiecznego , konkaktujcie się z rodzinami o której dawno wszyscy zapomnieli i róbcie wywiady alimentacyjne, przekładajcie sterty ważnych papierów , piszcie pisma do różnych instytucji. Zapraszam! :) Oczywiście za najniższą krajową. Zapraszam serdecznie ! Pogadamy jak chwilę popracujesz, bo dużo czasu Ci nie daję że wytrzymasz. Każdy chce zarabiać i nic nie robić. A tu jak robią FUL to się walczy o godziwe pensje. A jak nie masz szkoły to masz problem, ze nie masz biurka, żeby postawić kawę i od czasu do czasu się jej napić. Pewnie byś chcial...., więc nie zazdrość, tylko skończ szkołę i przyjdź do pracy.

  • gość 2018-11-13 12:26:35

    Swoim przyjaciółkom daje się wysokie nagrody a innym pracownikom ochłapy albo NIC. Taka oto Pani Dyrektor.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-13 12:35:59

    A to już nagrody rozdane hahahhaha, to nawet pracownicy jeszcze nie wiedzą ile dostana, a wy już tak, co za kretyni

  • Gość - niezalogowany 2018-11-13 12:56:09

    Nie twierdzę, że pracownicy socjalni mają fajną i łatwą pracę, a problem jest ogólnopolski i trzeba go rozwiazac, skończeniu studiów w tym zakresie to nie jest jakieś wielkie halo, ot jak większość kierunków humanistycznych, ale to dorośli ludzie i wiedzą jak zawód ten wygląda, i należy im się godne wynagrodzenie oczywiście, ale poprzez swoje dzialanie, które polega głównie na obrażaniu, zastraszaniu i wypisywaniu kłamstw niczego nie załatwia, bo nawet jeżeli przyjdzie nowy dyrektor, który nie sprosta wymaganiom to pracownicy zrobią to samo, aż w końcu zabraknie dyrektorów w całym mazowieckim

  • gość 2018-11-13 12:59:36

    Ten kretyn na koncu jst niepotrzebny :) MOPS funkcjonuje już jakiś czas gościu z godz. 12:35;59. Nagordy nie będą pierwszy raz rozdawane.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-13 13:05:41

    Inaczej nazwać tego nie można, były i są ale już podobno wiadomo kto, ile, i że ktoś dostał więcej a ktoś mniej co jest perfidnym kłamstwem

  • gość 2018-11-13 13:24:00

    Kasa idzie na lewo. Tyle w temacie.

  • obserwator - niezalogowany 2018-11-13 23:54:18

    Po co pianę bić, dyrektor nie miała uprawnień aby została dyrektorem (patrz protokół z kontroli na stronie Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego). A co teraz z komisją,która odpowiadała za konkurs (pan Sekretarz Miasta, pani kadrowa Urzędu Miasta na czele z panem ,,Zorro" byłym I zastępcą prezydenta Miasta Ciechanów Krzysztofem Kacprzakiem. Panie Prezydencie mieszkańcy miasta oczekują konkretnych decyzji a zamiecenia sprawy pod dywan. Zrobiliście kobiecie krzywdę, że bez przygotowania, doświadczenia i kwalifikacji ,,załatwiliście" jej tą pracę. Wszystkie sroki kraczą, że następcą dyrektora ma być pan ,,z problemem a......", czy to prawda? Czy powiedzenie ,,nieważne, że pi...k, ważne, że NASZ z PSL-u" będzie pana dewizą? Praca leży ( wnioski złożone w sierpniu 2018 r.i do tej pory niema wypłaconych świadczeń ani wydanych decyzji), załoga skłócona, brak perspektyw na przyszłość, marazm i głodowe pensje. Przyszły dyrektor będzie miał trudne zadanie aby ostudzić rozgrzane głowy, doprowadzić do zgody zwaśnione strony. Uważam,że może tego dokonać jedynie osoba nie przypadkowa, ale o dużej wiedzy z odpowiednim autorytetem.

  • obserwator - niezalogowany 2018-11-14 00:00:38

    Po co pianę bić, dyrektor nie miała uprawnień aby została dyrektorem (patrz protokół z kontroli na stronie Mazowieckiego Urzędu Wojewódzkiego). A co teraz z komisją, która odpowiadała za konkurs (pan Sekretarz Miasta, pani kadrowa Urzędu Miasta na czele z panem ,,Zorro" byłym I zastępcą prezydenta Miasta Ciechanów Krzysztofem Kacprzakiem. Panie Prezydencie mieszkańcy miasta oczekują konkretnych decyzji a nie zamiecenia sprawy pod dywan. Zrobiliście kobiecie krzywdę, że bez przygotowania, doświadczenia i kwalifikacji ,,załatwiliście" jej tą pracę. Wszystkie sroki kraczą, że następcą dyrektora ma być pan ,,z problemem a......", czy to prawda? Czy powiedzenie ,,nieważne, że pi...k, ważne, że NASZ z PSL-u" będzie pana dewizą? Praca leży ( wnioski złożone w sierpniu 2018 r.i do tej pory niema wypłaconych świadczeń ani wydanych decyzji), załoga skłócona, brak perspektyw na przyszłość, marazm i głodowe pensje. Przyszły dyrektor będzie miał trudne zadanie aby ostudzić rozgrzane głowy, doprowadzić do zgody zwaśnione strony. Uważam,że może tego dokonać jedynie osoba nie przypadkowa, ale o dużej wiedzy z odpowiednim autorytetem.

  • gościówa - niezalogowany 2018-11-15 14:42:53

    Po pierwsze to z tymi skończonymi studiami to bym nie przesadzała- nic więcej jak human, po drugie jak się nie podoba to można zmienić pracę- jak nie ma na miejscu to można wyjechać, jak zrobilo to wielu Ciechanowiaków bez perspektyw i też ze skończonymi studiami :)

  • gość 2018-11-16 12:53:51

    Proszę mnie nie posądzać o stronniczość. Nie mam w tym żadnego interesu.Od trzech lat jestem na emeryturze a dużo lat pracowałam w MOPS- ie. Wybranie tego Pana z Dąbka jest niemożliwe nie tylko ze względów etycznych co prawnych. KOMR w Dąbku nie jest instytucją pomocy społecznej. Tak samo w DPS przy ulicy Kruczej tego ana powołano bezprawnie. Trzeba powiadomić Kosiniaka- Kamysza który ma gębę pełną frazesów i udaje że nic nie wie na temat działalności swoich partyjnych kolegów. ONI wszyscy fachowcy. Zgadzam się że obecnie w MOPS powinien rządzić mężczyzna posiadający wiedzę z pomocy społecznej i duże doświadczenie a także usposobienie empatyczne do ludzi. Może przerwie ten węzeł zawiści i głupoty. Panie prezydencie już raz pan pokazał że marny z pana prawnik.Niech Pan się posłucha a dobrze Pan na tym wyjdzie.

  • Gość - niezalogowany 2018-11-16 14:18:16

    Następny złodziej

  • gość 2018-11-17 08:58:57

    Panie Prezydencie, to co dzieje się teraz w MOPs, podobnie było w DPS na Kruczej za poprzedniego dyrektora. Nie wiadomo, czy zapadły już wyroki sądowe ale sytuacja była nieciekawa. życzyłbym pracownikom i mieszkańcom aby się to nie powtarzało.

Dodajesz jako: |

Samorząd, Miasto Ciechanów - więcej informacji

Reklama

Ogłoszenia PREMIUM

Poszukujemy partnerów do

Poszukujemy na terenie Ciechanowa partnerów biznesowych do prowadznie punktu Manicure Express. Zapewniamy dogodną lokalizację na korzystnych..


Zobacz ogłoszenie
Reklama


 Reklama


25 maja 2018 roku weszło w życie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku tzw. RODO. Nowe prawo nakłada na nas obowiązek uzyskania Twojej zgody na przetwarzanie przez nas danych osobowych w plikach cookies

Oświadczam, iż zapoznałem sie z Polityką prywatności i zgadzam się na zapisywanie i przechowywanie w mojej przeglądarce internetowej tzw. plików cookies oraz na przetwarzanie zaszyfrowanych w nich danych osobowych pozostawianych w czasie korzystania z innych stron internetowych, serwisów oraz parametrów zapisywanych w plikach cookies w celach marketingowych, w tym na profilowanie i w celach analitycznych przez ciechanowinaczej.pl, oraz ZAUFANYCH PARTNERÓW.

Administratorzy danych / Podmioty którym powierzenie przetwarzania powierzono

R4BC PL SP Z O O z siedzibą w Ciechanów 06-400, Plac Tadeusza Kościuszki 13a lok.7

Cele przetwarzania danych

1.marketing, w tym profilowanie i cele analityczne
2.świadczenie usług drogą elektroniczną
3.dopasowanie treści stron internetowych do preferencji i zainteresowań
4.wykrywanie botów i nadużyć w usługach
5.pomiary statystyczne i udoskonalenie usług (cele analityczne)


Podstawy prawne przetwarzania danych


1.marketing, w tym profilowanie oraz cele analityczne – zgoda
2.świadczenie usług drogą elektroniczną - niezbędność danych do świadczenia usługi
3.pozostałe cele - uzasadniony interes administratora danych


Odbiorcy danych

Podmioty przetwarzające dane na zlecenie administratora danych, w tym podmioty ZAUFANI PARTNERZY, agencje marketingowe oraz podmioty uprawnione do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa.

Prawa osoby, której dane dotyczą

Prawo żądania sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych; prawo wycofania zgody na przetwarzanie danych osobowych. Inne prawa osoby, której dane dotyczą.

Informacje dodatkowe

Więcej o zasadach przetwarzania danych w "Polityce prywatności"